Ściągamy paski, osłonę wentylatora, wisko, nie musimy odkręcać wiatraka, ale trzeba wyjąć puche z filtrem powietrza i zdjąć waz wodny. Odkręcamy osłony rozrządu. I mamy taki widoczek.

U mnie rozrząd przestawiony na wale o kilka zębów.
Odkręcamy napinacz hydrauliczny, najpierw górna śruba klucz 12. Ustawiamy rozrząd na znaki i odpalamy (potem opisze jak ustwić rozrząd i złożyć)
Ustawiłem odpaliłem, napierdala
Pomierzyłem ciśnienie jest kolejno
1 - 10
2 - 10
3 - 11
4 - 11
5 - 7,5
6 - 7,5
Zdemontowałem dolot potrzebny głównie klucz 12 Wypinamy kostki od elektryki, odkręcamy cewki, zdejmujemy wężyki wszelakie. Zdejmujemy rurę od filtra powietrza z przepustnicy i rwiemy do góry.
Są dwie szpilki, reszta śruby. Potem wygląda to tak. Ja już rozbierałem i z braku dostępnych uszczelek zrobiłem uszczelkę z tektury i złożyłem na sylikon.

Spuszczamy płyn z chłodnicy, bo przy odkręcaniu głowicy i tak popłynie i tak.
U mnie jest płyn z olejem.

Zdejmujemy pokrywy zaworów. UWAGA są tam zarówno torxy jak i ampule. Rozmiar 5
Wygląda to tak

Tyle miałem na dzisiaj czasu żeby rozebrać.
cdn...