Jako że niedawno przyszło mi rzeźbić zbiornik paliwa do mojego czołga,a stałem się posiadaczem obu typów zbiorników,więc zamieszczam oba typy dla potomności i wyjaśnienia niektórych kwestii umiejscowienia rurek i flanszy na wyżej wymienionych Zbiorniki różnią się umiejscowieniem pompy,rurek i flansz.Tylko rozmiary te same.
Panowie ma ktoś może patent na wymianę rórek w zbiorniku paliwa,ponieważ jak poziom paliwa spada poniżej połowy zaczyna się zapowietrzać.Przydał by się jakiś schemat lub przekrój jak on wygląda w środku,silnik 3,0d 2001r.
Wygląda na to, że rurka ssąca przegniła w zbiorniku w połowie długości. Niestety jest to nierozbieralne. Teoretycznie można obok starej rurki nawiercić na górze zbiornika otwór i wlutować nową. Oryginalna ma na końcu sitko na "grube syfy", a nowej możesz dać na przewodzie przelotowy dodatkowy filtr.