Legend: chcesz robić swap na silnik innej marki i psioczysz na cene silnka? XD To czy silnik kosztuje 3 czy 5 tysi ma niewiele wplywu na to ze cały swap wyjdzie Cie 10k. To z silnik sie polaczy ze skrzynia to pol biedy. Przeciez potem jest do zegrania dolot, wydech, linie wody, wiatrak chlodnicy, klimatyzacja i przede wszystkim wiazka. Przy silniku innym niz Isuzu - do wymiany cała, od ECU po kazdy czujnk na silniku. To jest czaso i kaso chłonne. Swapy rzadko bywaja tanie i szybkie. Chyba ze swap 1.5 na 1.6 w Polonezie XD Za to na pewno taniej i szybciej bedize wrzucic poliftowe 3.2 z Froty albo 3.5 z Troopera i nawet przerzucic cala wiazka niz ladowac silniki z Yoty, Mercedesa czy Daewoo Tico. Podslalem Ci to 3.5 po dachu - jak aktualne, to w zasadzie przekladasz wszystko. Silnik, ECU, wiazke i co tam trzeba i jeszce Ci zostaje cala fura czesci zamiennych w postaci ramy, zawiasu itp. Zostawiasz sobie, sprzedajesz albo oddajesz na zlom
Czemu LPG = silnik z miejsca odrzucony?