Panowie, wracam z pytaniem o amory do Troopera. Przekopałem net wszerz i wzdłuż i prawdę mówiąc jestem trochę w kropce. W różnych sklepach internetowych, wg ich konfiguratorów, teoretycznie mają w ofercie amortyzatory do tego auta (Trooper 3.0 DTI 2002 rok), ale po przesłaniu im VIN-u, informowano mnie, że dany amortyzator nie będzie pasował. Tłumaczono to tym, że producent mógł stosować w jednym roczniku z tym samym silnikiem 2-3 rodzaje rożnych części. I tego nie bardzo rozumiem. Wg VIN-u może wyjść tylko jeden rodzaj/model amortyzatora? Ale teoretycznie można wsadzić tam amortyzator innego producenta? Konkretnie chodzi mi o ten amortyzator:
https://www.motochemia.pl/czesci/amorty ... D5473.html . Ktoś wstawiał coś takiego u siebie? Jakieś opinie? Niektóre sklepy oferują ten amortyzator pod tym samym symbolem tylko bez rozszerzania ADVENTURE. Czy to ciągle ten sam amortyzator czy jego jakaś uboższa wersja? Alternatywnie zastanawiam się nad ofertą Belniaka: TOKICO za 179 zł lub KYB 344 355 (217 zł) lub 344 279 (179 zł) - podobno obydwa pasują do tego auta.Jeśli byłby jakieś logiczne argumenty do zastosowania takich amortyzatorów:
https://allegro.pl/oferta/wzmocniony-pr ... 7793750161 to też bym nad nimi się zastanowił. Ktoś je zna? Używa/używał? I jeszcze podstawowe pytanie: czy jest sens, a przede wszystkim techniczna możliwość do ich zastosowania w standardowym zawieszeniu, bez liftu lub z jakimi koniecznymi zmiana by się wiązało ich wstawienie? Dla większości z Was to pewne trywialne pytania, ale że ja dopiero poznaję to auto, więc łatwo nie jest
Isuzu Trooper 3.0 D 2002 r.