Legend napisał(a):ja się nie wypowiem.. bo wszystkie wyciągnięte były klapnięte. Może trzeba zamóiwc jedną oryginalną w ASO w celach naukowych?
mcgiver napisał(a):Legend napisał(a):ja się nie wypowiem.. bo wszystkie wyciągnięte były klapnięte. Może trzeba zamóiwc jedną oryginalną w ASO w celach naukowych?
aleś zabłysnoł
w życiu bym na to nie wpadł
zresztą w jakim k...a aso? w Polsce jest aso isuzu ? kompetentne? i maja dane do trupa z przed cwierć wieku? nie wierzę
notabene ta nazwa w perspektywie wieku jest adekwatna
aczkolwiek w manualu poszukam jak znajdę czas czyli nigdy...
Jake napisał(a):Nominalne do Troopera według katalogu Kayaba:
Grubość 1 [mm]: 13,5
Średnica zewnętrzna [mm]: 134
Długość [mm]: 415
EFS +2":
Grubość 1 [mm]: 14
Średnica zewnętrzna [mm]: 140
Długość [mm]: 440
miras7 napisał(a):Nie wiem czy w takim stanie jak masz samochód będziesz mógł zrobić test ... ale gdybyś mógł kiedyś sprawdzić te EFSy pod względem dodatkowego obciążenia. Musiałbyś sprawdzić ugięcie starych sprężyn pod danym obciążeniem (np stając na haku) i to samo na nowych, jaka będzie różnica w ugięciu tyłu auta
Powrót do Pomysły, Porady, Modyfikacje
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości