LSD nie spina nigdy na 100%, nawet jak jest w pełni sprawne spina max w 70% do tego warunek obydwa koła na ziemi
każdą blokadą która ma uślizg można spokojnie jeździć po asfalcie,
jeśli chcesz 100% i śmigać po asfalcie to tylko coś w rodzaju ARB
są dostępne podróbki w niższej cenie wychodzi ciut drożej niż to co w linkach, ma jedną zalete jest już w polsce i masz gwarancje w razie bum sprzedającego, czy kupować drogi oryginał czy troche tańszego chinczyka musisz sobie odpowiedzieć sam, no i jeszcze 1 zaleta blokady normalnej to kompresor
wadą lockrighta jest jego jednak słaba jakość (ditroit locker bo z tym miałem styczność), szybko dość kończy żywot, LR nie jest w zasadzie blokadą 100% da się go prawie zablokować ale uślizg zawsze jest, 100% jest minispool na przykład, to jest kawał odlewu frezwanego spinający półosie
przy czym mini spoola można wykonać samemu, prostą blokade cierną też, tyle że dyfer przy nich dostaje troche po dupsku