Tego że LSD w moim Troopku działa to byłem pewien, zweryfikowało się już nie raz

.Interesowało mnie mnie to z jakim opużnieniem dochodzi do blokowania mechanizmu różnicowego.Niestety nie dysponuje torem rolkowym pod jedno koło , za to lodu ci teraz dostatek , a kawał suchej płyty z desek (po szalunku) był pod ręką

.Masz rację , na nawierzchni o jednakowej przyczepności pod obydwoma kołami, oba koła będą rwać z pod siebie, ale cała zaleta blokady mostu polega na tym żeby kręcić kołami wtedy gdy jedno z nich utraci przyczepność.Za pierwszym razem koło wydarło deskę z pod siebie , ale za drugim przywiązałem ją do przedniego koła(oczywiście próba odbyła sie na załączonym TYLKO tylnym napedzie), więc nie było możliwości jej wyrwać

.Z tego co zauważyłem, to blokada załapała po około 1-1,5 obrotu koła i zdaje mi się że im więcej mocy na koła ,lub im większe obciążenie tym większy moment przekazywany na oba koła.Ale oscyluje gdzieś w okolicy 50-80 %.