wszytko zależy od stylu jazdy i umiejętności, a przede wszystkim trakcji jaką uda się złąpać w każdym aucie (na co również wpływa zawieszenie) temt zawoasu to temat rzeka, można rozmawiać godzinami na to jak się zachowa auto po wprowadzeniu danej zmiany
ogólnie najlepsze zawieszenie to miękka sprężyna/drążek twardy szybko reagujący amortyzator (gazowy/gazowo olejowy) to będzie najszybciej i najlepiej wybierało nierówności do tego będzie najbardziej komfortowe... ale najmniej trwałe
najczęściej sprzedawany lift to twarda sprężyna i średni amortyzator olejowy co na pusto daje taczki, a po załadowaniu na maxa pływającego HMS Batory
można poczytać jak ludzie próbują usztywniać takie coś
... ogólnie zawieszenie robi się pod styl jazdy kierownika i jego preferencje, czy jeżdzi na pusto czy załadowany na maxa, czy aito w wersji normalnej waży 1700 czy 2100 bo to ogromna różnica, czy sprężyna w stanie wolnym ma być prawie 2 razy dłuższa niż w obciążonym, czy ma być progresywna czy liniowa, czy gruby drut czy nie czy zwoje gęste czy luźne to wszytko ma wpływ na tłumienie, trudno powiedzieć sprężyny/drążki takie amory takie i będziesz pan zadowolony
bo tak na prawde nie wiemy ani jak jeździsz ani czym dokładnie jeździsz
mogę Ci powiedzieć jakie ja mam zestawienie, do tego mam bude dźwigniętą 3 cm
drążki orginał, sprężyny polspring progresywne +1,5 cala (w stanie wolnym 2/3 dłuższe niż w obciążonym, otwieranie tylnego zawiasu ograniczone w zasadzie długością amortyzatora) amory Koni na max twardych nastawach zawias nie jest max komfortowy ma być max wybierający drogę, po prostu lubie szybko po dziurach pojeździć, na drodze też się sprawdza ok, choć czasem halsowanie w zakrętach spore (kwestia łączników i stabilizarorów) tak że tak
nie da się zrobić zawiasu do wszytkiego
auto wygląda tak, z tym że przód teraz jest ciut niżej względem tyłu