tekst że po 30 kkm coś będzie wiadomo o oponach nie jest wcale trywialny, po 3kkm to można rozmiawiać o oponach do motocykla które wytrzymują 6kkm czasem 8kkm a nie o takich co powinny wytrzymać 60-80kkm
po 3 kkm nie wyjdzie czy boki są odpowiednio sztywne i wytrzymałe, czy bieżnik po przejechaniu 5kkm po asfalcie w cięgu nagle nie robi się głośny (coopery na przykład tak miały w starej mieszance gumy) dawno już nie ma takich gum jak stare BFG MT czy AT, gum które w zasadzie bez zmiany właściwości robiły przebiegi ponad 60-80kkm
gro osób nie jeździ zbyt wiele w ciągu roku, My natomiast na jednym wyjeździe potrafimy zrobić 15-25kkm w ciągu miesiąca i masz zwykle warunki od gorącego klimatu półpustyni czy stepu po zime w górach (jadąc w lipcu do Kirgistanu zahaczając od Pamir możesz mieć temperature od -2 stopni do +38, to samo w Gruzji), były czasy kiedy montek robił rocznie 60kkm
i serio na takich przebiegach dopiero widać czy guma na prawde jest warta swojej ceny
stwierdzenie że po 30 kkm będzie coś na prawde wiadomo o oponach, wcale nie oznacza że po 3kkm nie możesz mieć pozytywnej o nich opinii