terrano1 i pajero 1 w porównaniu do monciaka to jak wóz drabiniasty do kolaski
ogólnie monciak komfortem zabija konkurentów podanych przez ciebie, Blazera dodatkowo zabija ekonomią

pomijając już dostępność części do szewiego
pajero 1 tył na resorze ogólnie komfort średni, terano ciut lepiej ale poronione pomysły w konstrukcji IFSa (przykładowo amortyzator idący środkiem przez wahacze

) troche lepszy w obsłudze niż pahero, ale też szału niema, 3,0V6 przyjemny silnik można pomotać z maximą i wyciągnąc 200 kucy... tylko po co
monciak w końcu zwykle ma najlepsze wyposażenie seryjne z pośród konkurencji, wielkością dobiega mu tylko blazer (choć rozplanowaniem przestrzeni ładunkowej już nie)
do tego monciak to jedno z najbardziej niedocenianych aut SUV/terenowych, dlatego ceny zakupu, sa takie jakie są
w benzynowym monciaku drogi jest:
rozrząd, komplet niestety to wydatek koło 1400PLNów,
świece i kable to wydatek około 400PLN,
problemy z dostaniem niektórych uszczelek w zamienniku (niestety ceny oryginałów z kosmosu)
reszta w podobnych cenach jak u konkurencji, lub taniej, dużo rzeczy pasuje z aut osobowych
ogólnie jak bym miał kupować jeszcze raz to kupił bym tak samo tylko LTD a nie RS, choć jakoś strasznie nie narzekam, ale brakuje tych 40 cm różnicy na wycieczkach czasem
