Przeróbki i szpej terenowy - dyskusje

Wykonałeś coś nietypowego przy swoim samochodzie lub planujesz przeróbki przy samochodzie a nie wiesz jak się za to zabrać?

Re: Przeróbka Monty

Postprzez korf » 26 gru 2011, 10:59

Chcesz pogodzić serce z rozumem to kup KL78 w rozmiarze 285/75R16 (rozmiar rzeczywisty 82cm na 26,5cm)
niestety do tego felgi 8x16 np. z Y61 z Et+15 i lift 2".

Rozmiar zadowoli serce a bieżnik rozum... nie wiem tylko co ze spalaniem.
2.6 LWB, 2.6 RS, 3.1 RS, 3.1 LWB, 3.5 LWB, 3.2 RS, 2.8 LWB, 3.5 RS | Trooper 4WD
Avatar użytkownika
korf
 
Posty: 551
Dołączył(a): 31 mar 2009, 11:29
Lokalizacja: Katowice | SBL

Re: Przeróbka Monty

Postprzez piotrck » 28 gru 2011, 11:13

nie chciałbym narazie robic liftu, i rozmiar 265/75/16 jest Ok
i nie zawracam sobie głowy zimą mam od tego inne auto ale z tego co czytalem KL71 daje rade na sniegu
bardziej mnie martwi jazda i zachowanie auta po czarnym na KL71
Hasta la Victoria Siempre.
3,1 LTD 97r
piotrck
 
Posty: 1357
Dołączył(a): 17 sie 2011, 10:25
Lokalizacja: Kielce

Re: Przeróbka Monty

Postprzez piotrck » 18 mar 2012, 23:11

ciąg dalszy. " przeróbka monty "
po 3 miesiącach oczekiwania na Kumho Kl71 , i ciągłych sciemach ze strony dystrybutora że juz płyną już nie długo itp.
zakupiłem Goodyear Wrangler Duratrac 265/75/16 cena niższa niż kumho u sprzedawców na necie za bardzo KL71 rozreklamowana i cena poszła w górę , oponka cicha 130 km/h spokojnie w aucie można rozmawiać lekki gwizd ale żaden dyskomfort , trzyma na czarnym mokrym różnica między szosówką niewielka . po błotku zasuwa w granicach rozsądku błotko max 20 cm większego nie próbowałem , Monty jednak odczuwa większą oponę i przyspieszenie jednak troszkę słabsze niż na szosówkach 245/70/16.
Jestem z tej oponki zadowolony teraz snorkel do zamontowania czeka.
dalszy ciąg nastąpi .......................
Hasta la Victoria Siempre.
3,1 LTD 97r
piotrck
 
Posty: 1357
Dołączył(a): 17 sie 2011, 10:25
Lokalizacja: Kielce

Re: Przeróbka Monty

Postprzez korf » 19 mar 2012, 09:11

Wyślij na PW gdzie Duratraci są tańsze od Kumho.
Jakieś szanse na zdjęcia?
2.6 LWB, 2.6 RS, 3.1 RS, 3.1 LWB, 3.5 LWB, 3.2 RS, 2.8 LWB, 3.5 RS | Trooper 4WD
Avatar użytkownika
korf
 
Posty: 551
Dołączył(a): 31 mar 2009, 11:29
Lokalizacja: Katowice | SBL

Re: Przeróbka Monty

Postprzez piotrck » 21 mar 2012, 11:33

Hasta la Victoria Siempre.
3,1 LTD 97r
piotrck
 
Posty: 1357
Dołączył(a): 17 sie 2011, 10:25
Lokalizacja: Kielce

Re: Przeróbka Monty

Postprzez Maryś » 21 mar 2012, 17:57

Ceny kosmiczne :shock: Poszło up
Avatar użytkownika
Maryś
 
Posty: 321
Dołączył(a): 17 maja 2011, 09:32
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Przeróbka Monty

Postprzez piotrck » 21 mar 2012, 19:03

i nie będzie taniej kauczuk poszedł w górę i oczywiście marże sprzedawców :evil:
Hasta la Victoria Siempre.
3,1 LTD 97r
piotrck
 
Posty: 1357
Dołączył(a): 17 sie 2011, 10:25
Lokalizacja: Kielce

Re: Przeróbka Monty

Postprzez piotrck » 04 cze 2012, 08:06

Duratracki 265/75/16 m/t . przejechane na nich 2000 km same dobre rzeczy można powiedzieć , cicho stabilnie i w błocku dają radę ( w granicach rozsądku). pierwsza recenzja :D , następna będzie na pewno przy większym przebiegu. Snorkel leży 2-gi miesiąc nie ma kiedy zamontować. Zderzak już czeka na odbiór teraz szykuje się pod zawiechę
ale mam nadzieje że Monty nie klęknie przy tych +100 kg, bo mam dobre amory seryjne i szkoda mi kaski wakacje idą ;)
Hasta la Victoria Siempre.
3,1 LTD 97r
piotrck
 
Posty: 1357
Dołączył(a): 17 sie 2011, 10:25
Lokalizacja: Kielce

Re: Przeróbka Monty

Postprzez piotrck » 04 cze 2012, 08:19

bagażnika wyprawówki nie ma bo do garażu mi nie wejdzie :evil:
Hasta la Victoria Siempre.
3,1 LTD 97r
piotrck
 
Posty: 1357
Dołączył(a): 17 sie 2011, 10:25
Lokalizacja: Kielce

Re: Przeróbka Monty

Postprzez piotrck » 16 cze 2012, 07:52

jednak nadzieja matką głupich ale zostaje mi 20cm na bagażnik
zbieram informacje na temat bagażnika
standart : materiały , ciężar, nośność , wygląd , funkcjonalność i oczywiście jak zminimalizować hałas
Hasta la Victoria Siempre.
3,1 LTD 97r
piotrck
 
Posty: 1357
Dołączył(a): 17 sie 2011, 10:25
Lokalizacja: Kielce

Re: Przeróbka Monty

Postprzez piotrck » 09 lut 2013, 10:55

Czas na zawieszenie.

Mój zamysł ; amorki Koni HT + sprezyna dobinson, i tu mam pytanko , bardzo sobię cenie wygodę hrabiego Monty, i chciałbym mieć dalej taki sam comfort. W amorkach Koni mam możliwość regulacji. Pamiętamy że auto wyprawówka ma być i na wekendowe wyjazdy w plener. Srajdy rajdy max 2-3 razy w roku i bardziej turystyk.
Proszę użytkowników o opinie.
Hasta la Victoria Siempre.
3,1 LTD 97r
piotrck
 
Posty: 1357
Dołączył(a): 17 sie 2011, 10:25
Lokalizacja: Kielce

Re: Przeróbka Monty

Postprzez PiotrR » 09 lut 2013, 19:45

Zostaw fabryczną twardość sprężyn. Dodałem +100kg komfort diabli wzięli i wykrzyż się pogorszył. Dopiero pod obciążeniem 200kg tył zaczyna pracować jak należy. Do turystyki i sportu bez ciśnienia fabryczne nastawy wystarczą.
Takie kombi 3.1
PiotrR
 
Posty: 2154
Dołączył(a): 30 cze 2011, 20:20
Lokalizacja: WGM

Re: Przeróbka Monty

Postprzez pocieszny » 09 lut 2013, 19:53

jeśli to ma fajnie pracować r miękka, długa sprężyna i twardy amortyzator :)2
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Przeróbka Monty

Postprzez PiotrR » 09 lut 2013, 20:04

Od dwóch lat mam Ironmana amortyzatory i sprężyny. Widać już objawy zużycia NIE POLECAM. Pewnie za rok zacznę się rozglądać za czymś nowym.
Takie kombi 3.1
PiotrR
 
Posty: 2154
Dołączył(a): 30 cze 2011, 20:20
Lokalizacja: WGM

Re: Przeróbka Monty

Postprzez pocieszny » 09 lut 2013, 20:57

nie da się mieć niezniszczalnego zawieszenia, to się zużywa jak pracuje, jak nie pracuje zużywa się mniej :)21
jeżdżąć w terenie o wiele bardziej wykorzystujesz możliwości zawieszenia o wiele szybciej zużywasz je, ina sprawa że to nie oryginalna sprężyna i jednak działa ciut inaczej :)2
ja od 2 lat śmigam na polspringu, i po ułożeniu na początku jest bardzo fajnie i komfortowo :)2 choć mam bardzo ciężki tył w aucie :)21
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Przeróbka Monty

Postprzez Maryś » 09 lut 2013, 22:22

Ja mam sprężynki IM i jak na razie super :)2 amory słyszałem , że słabe :)3
Avatar użytkownika
Maryś
 
Posty: 321
Dołączył(a): 17 maja 2011, 09:32
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Przeróbka Monty

Postprzez piotrck » 10 lut 2013, 10:33

Maryś napisał(a):Ja mam sprężynki IM i jak na razie super :)2 amory słyszałem , że słabe :)3




A jakie mają być ? Cała kasa idzie na marketing , nie na udoskonalenie produktu. Nie brałem IM pod uwagę.
Hasta la Victoria Siempre.
3,1 LTD 97r
piotrck
 
Posty: 1357
Dołączył(a): 17 sie 2011, 10:25
Lokalizacja: Kielce

Re: Przeróbka Monty

Postprzez piotrck » 10 lut 2013, 10:40

Sprężyny dobinson nie zniszczalne , to jest argument. Amortyzatory nie wiem jakie na 1000 % nie IM.
Nie lubie pedalskiej reklamy, do homosiów nie mam nic.
Hasta la Victoria Siempre.
3,1 LTD 97r
piotrck
 
Posty: 1357
Dołączył(a): 17 sie 2011, 10:25
Lokalizacja: Kielce

Re: Przeróbka Monty

Postprzez piotrck » 10 lut 2013, 21:15

:Lovells amorki ktoś ma ? Jakieś opinie , mam pod nosem dobinsons ale jednak za twarde jak dla mnie. Szukam czegoś bardziej wygodnego.
Hasta la Victoria Siempre.
3,1 LTD 97r
piotrck
 
Posty: 1357
Dołączył(a): 17 sie 2011, 10:25
Lokalizacja: Kielce

Re: Przeróbka Monty

Postprzez pocieszny » 10 lut 2013, 21:39

dobinsons ma w ofercie 2 rodzaje żółte dobinsona twarde i duroaszoki takie jak lovels mniej więcej :)21 ponoć to chinszczyzna już
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Przeróbka Monty

Postprzez piotrck » 10 lut 2013, 21:59

Problem z dostępnoscia amorków do montego dobinson, zapytam jutro o co caman.
Hasta la Victoria Siempre.
3,1 LTD 97r
piotrck
 
Posty: 1357
Dołączył(a): 17 sie 2011, 10:25
Lokalizacja: Kielce

Re: Przeróbka Monty

Postprzez piotrck » 10 lut 2013, 22:05

pocieszny napisał(a): ponoć to chinszczyzna już


Dobra chińszczyzna nie jest zła. Zibi pisze że Lovells australijski.
Hasta la Victoria Siempre.
3,1 LTD 97r
piotrck
 
Posty: 1357
Dołączył(a): 17 sie 2011, 10:25
Lokalizacja: Kielce

Re: Przeróbka Monty

Postprzez pocieszny » 10 lut 2013, 23:19

taaaa ;)
serio juz dawno przestałem wierzyć dostawcą że to nie z chin,
nie twierdze że to zły produkt, ale klepany w chinach jak leci :)21
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Przeróbka Monty

Postprzez Ciplik » 11 lut 2013, 07:01

pocieszny napisał(a):...
ja od 2 lat śmigam na polspringu, i po ułożeniu na początku jest bardzo fajnie i komfortowo :)2 choć mam bardzo ciężki tył w aucie :)21

Ja od tygodnia na http://pospring.pl/ śmigam i jak na razie stwierdzam, że nic nie stracił na komforcie, natomiast wyższy jest. Teraz jeszcze tylko czekam jak się ułożą.
Oryginalne springi to 13,75 x 133 x 426 mm, te nowe z Poznania to: 14 x 133 x 495 mm, kolor do wyboru czarny lub czerwony, dwie sztuki wraz z przesyłką to 451 zł minus koszt przesyłki 31 zł daje 420 za dwie sztuki i adekwatnie 210 za sztukę.
Ciplik Monterey LTD 3,1 TD '93 - Aktualnie na sprzedaż
Mazda Familia 323 S V (BA) '95 (1.7 TD ISUZU Intercooler)
Avatar użytkownika
Ciplik
 
Posty: 396
Dołączył(a): 16 sty 2011, 13:05
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski/Łódzkie/Polska

Re: Przeróbka Monty

Postprzez piotrck » 12 lut 2013, 21:23

info dobinson : durashock nie sprzedają , dobinson amorki czas oczekiwania 3-4 miesiace ,
zna ktoś wymiary standartowych amorków przód/tył w wymiarach złożony/rozłozony
Hasta la Victoria Siempre.
3,1 LTD 97r
piotrck
 
Posty: 1357
Dołączył(a): 17 sie 2011, 10:25
Lokalizacja: Kielce

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pomysły, Porady, Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości