Strona 9 z 11

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 30 mar 2014, 22:37
przez miras7
pocieszny napisał(a):jakość jak większości hamerykańskiego sprzętu,
tanio ale średnio... znaczy tanio dla nich :)21

pocieszny napisał(a):miałęm rancho w patrolu, przeżyły 3 lata, potem poszły do następnego, tyle że przód to była HDJta a tył chevy pickup

To jak to w końcu z tym amerykańskim sprzętem...?

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 07 kwi 2014, 13:31
przez piotrck
miras7 napisał(a):
pocieszny napisał(a):jakość jak większości hamerykańskiego sprzętu,
tanio ale średnio... znaczy tanio dla nich :)21

pocieszny napisał(a):miałęm rancho w patrolu, przeżyły 3 lata, potem poszły do następnego, tyle że przód to była HDJta a tył chevy pickup

To jak to w końcu z tym amerykańskim sprzętem...?

no własnie jak to jest bo na placu boju zostają Rancho i Koni ,
Rancho można regulować amory na aucie , Koni można tylko poprzez zdjęcie z auta

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 08 kwi 2014, 08:54
przez pocieszny
rancho były dobrane po długości z innych aut, dużo cięższych od parcha, pordzewiały w tępie błyskawicznym, mi to nie przeszkadza zupełnie :)21 koni w zasadzie jeden się urwał (reklamacji nie uwzględniono) cena podobna.... teraz chyba bym szukał czegoś innego

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 08 kwi 2014, 09:45
przez piotrck
pocieszny napisał(a):rancho były dobrane po długości z innych aut, dużo cięższych od parcha, pordzewiały w tępie błyskawicznym, mi to nie przeszkadza zupełnie :)21 koni w zasadzie jeden się urwał (reklamacji nie uwzględniono) cena podobna.... teraz chyba bym szukał czegoś innego

Więc jakie amory......

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 08 kwi 2014, 10:14
przez szutam
ja mam od Toyoty Hilux sa dusze ok 10 cm cena śmieszna a co lepsze nie trzeba nic przerabiać wsio pasi

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 08 kwi 2014, 10:16
przez danti
piotrck napisał(a):
pocieszny napisał(a):rancho były dobrane po długości z innych aut, dużo cięższych od parcha, pordzewiały w tępie błyskawicznym, mi to nie przeszkadza zupełnie :)21 koni w zasadzie jeden się urwał (reklamacji nie uwzględniono) cena podobna.... teraz chyba bym szukał czegoś innego

Więc jakie amory......


Wychodzi na to, że każdy amor do dupy...

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 08 kwi 2014, 10:27
przez piotrck
szutam napisał(a):ja mam od Toyoty Hilux sa dusze ok 10 cm cena śmieszna a co lepsze nie trzeba nic przerabiać wsio pasi

mógłbyś coś więcej powiedzieć o tych amorach, gazowe są ?

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 08 kwi 2014, 19:10
przez szutam
zwykle olejowe i cena odpowiednia ja dałem za komplet przód tył 400 zl z tym ze ja mam przerobie zawieszenie na sztywny most

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 08 kwi 2014, 19:12
przez szutam

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 08 kwi 2014, 20:57
przez piotrck
Problem w tym ze miałem amory gazowe , teraz mam olejowe i chcę wrócić do gazowych

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 08 kwi 2014, 22:19
przez PiotrR
A co nie tak olejowymi :?: tył Delphi nie wytrzymał 10 tys :evil: szukam czegoś naprawdę mocnego.

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 09 kwi 2014, 08:28
przez piotrck
olejowe są dla mnie ujjowe , działają tylko na odbicie , gazowy działa up i down

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 09 kwi 2014, 09:17
przez pocieszny
olejowe są też obustronnego działania, różnica jest tylko w czynniku tłumiącym i jego zdolności do działania w różnej temperaturze
to czy amor jest jednostronnego czy dwustronnego działania zależy od jego konstrukcji, (dlatego też amory od ciężarówek do nas się nie nadają)

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 09 kwi 2014, 22:54
przez PiotrR
czy znacie amortyzatory firny Gabriel :?: wersja wzmocniona 170zl :roll

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 09 kwi 2014, 23:19
przez danti
ja sobie teraz dużo poczytałem o czymś takim:

http://www.autoanything.com/suspension- ... 2A0A0.aspx

Na forum jeepa sporo aut na nich jest opisanych. Cena odpowiednia w stanach, nie wiem jak u nas.
"Lifetime Warranty" - to może być ciekawe...

piotr R napisał(a):czy znacie amortyzatory firny Gabriel :?: wersja wzmocniona 170zl :roll:


Opinie w Golfach 2 są OK :D

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 10 kwi 2014, 08:13
przez pocieszny
zapominacie tylko o jednym
nasze auta ważą tyle co patrol nie co XJ :)21 a różnica jest dość znaczna :)21

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 11 kwi 2014, 20:54
przez szutam
ojj jak już to od stara wstawić i spokój amorki cena 130 zl szt

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 13 kwi 2014, 16:00
przez pocieszny
star jest jednokierunkowy

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 13 kwi 2014, 21:28
przez piotrck
pocieszny napisał(a):star jest jednokierunkowy

myślałem o sprężynach od kamaza , o amorach od stara muszę poczytać,aczkolwiek myślę o amorach gazowo-olejowych ,

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 13 kwi 2014, 22:12
przez pocieszny
piotrek Ty nie wozisz 20 ton, :)21
ja to bym się raczej bardziej przyjżał jakimś amorom od patrola albo HDJ 80 w wersjach długich wyprawowych te ata potrafią mieć i po 3 tony
kwestia pomierzenia amorów

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 14 kwi 2014, 08:15
przez szutam
jak pisałem wcześniej Toyota Hilux wzmacniane amorki z tylu i sa o 10 cm dlusze

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 14 kwi 2014, 08:31
przez piotrck
szutam napisał(a):jak pisałem wcześniej Toyota Hilux wzmacniane amorki z tylu i sa o 10 cm dlusze

Daj linka do tych amorkow

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 14 kwi 2014, 08:45
przez pocieszny
akurat 10 cm dłuższe to nie jest dobre do auta wyprawowego, zwłaszcza że dobicie pewnie mają wyżej więc zgon może być szybszy

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 14 kwi 2014, 10:23
przez piotrck
pocieszny napisał(a):akurat 10 cm dłuższe to nie jest dobre do auta wyprawowego, zwłaszcza że dobicie pewnie mają wyżej więc zgon może być szybszy

moze i tak być
więc jakie rozwiązanie ?
nie chce mi się kupować za zyliony amorów które i tak padną na trasie , najlepszym rozwiązaniem były by amory od popularnych samochodów ( od Uaza amor nie przetrwał powrotu do Polski z Pamiru )

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 14 kwi 2014, 12:53
przez pocieszny
potrzeba długość amora złożony/rozłożony oraz fi oczek do montażu,
o ile oczka mogą być ciut inne i zamontować poliuretan z odpowiednią dziurą to długości nie mogą być za duże (wypadanie sprężyny albo rozwalenie amora)