Re: Przeróbka Monty
Napisane: 12 lut 2015, 23:06
http://www.elast-pol.pl/index.php/podkl ... frontera-b
Z Frontery B są 3;4 i 5cm. Pasują. 6mm to trochę mało...
Z Frontery B są 3;4 i 5cm. Pasują. 6mm to trochę mało...
Forum miłośników samochodów ISUZU 4x4 oraz OPEL 4x4
http://trooper4x4.pl/forum/
pocieszny napisał(a):przecież to fakt z dawien dawna znany,
żeby trooper był fajnym autem wyprawowym podnosimy 2-3cm na budzie wsadzamy 265x75R16 na seryjnej feldze i cieszymy się fajnym bezawaryjnym autem
Jake napisał(a):pocieszny napisał(a):przecież to fakt z dawien dawna znany,
żeby trooper był fajnym autem wyprawowym podnosimy 2-3cm na budzie wsadzamy 265x75R16 na seryjnej feldze i cieszymy się fajnym bezawaryjnym autem
Podnoszenie na budzie jest bez sensu. Stanowczo lepiej zrobic 2" liftu na zawieszeniu. Poza tym do 265/75/R16 nie potrzeba body liftu.
pocieszny napisał(a):Jake wymień zalety liftu na sprężynie i drążkach, których nie posiada lift budy
ja Ci odpisze zalety liftu budy Vs spręzyny/drążka i uwież mi więcej zalet w jeździe wyprawowej ma delikatny lift budy
piotr R napisał(a):Wydałem majątek i wsadziłem sporo pracy by zwiększyć wykrzyż przody o 5cm nie wiem czy warto było.Przeguby to najbardziej awaryjna część mojego auta....