Strona 1 z 1

Przedni sztywny most

PostNapisane: 22 kwi 2012, 16:54
przez korf
Witam

Pytanie raczej teoretyczne, ale w zależności od konkluzji kto wie...

Krótka piłka: przedni sztywny most do Montiego z czego adaptować?
Warunek: łatwa dostępność (czytaj cena) i najważniejsze brak konieczności wymiany tylnego mostu.

Ktoś widział, doczytał, wie?

Re: [4JG2] Przedni sztywny most - teoria

PostNapisane: 22 kwi 2012, 22:38
przez skiczu
Musiałbyś zaadoptować most o przełożeniu takim jakie masz w tej chwili co jest mało prawdopodobne... szybciej od Patrola przedni i tylny chociaż Pisałeś, że nie chciałbyś wymieniać tyłu...

Re: [4JG2] Przedni sztywny most - teoria

PostNapisane: 23 kwi 2012, 08:57
przez wojtekkk
musisz patrzeć który ze sztywniaków ma gruche przesunieta na prawo- to pierwsza najistotniejsza sprawa. Co do przełożeń to faktycznie może byc problem ze znalezieniem identycznych. Mysle że coś z toyot powinno podejść ale bez nowych bebechów na tył raczej się nie obejdzie

Re: [4JG2] Przedni sztywny most - teoria

PostNapisane: 23 kwi 2012, 09:33
przez korf
Grucha z prawej - jasne, te same przełożenia oczywiste.

Panowie z Independent4x użyli
"the front axle............ :twisted: ................. is a Fully Custom Hybrid Isuzu 12 Bolt / Dana 60 "
http://forum.planetisuzoo.com/viewtopic.php?f=22&t=23153

Camel z Holandii użył
"Got my hands on a D44 today :D"
http://forum.planetisuzoo.com/viewtopic.php?f=15&t=33704&start=325

Liczyłem, że ktoś z forumowiczów znalazł coś więcej.

Re: [4JG2] Przedni sztywny most - teoria

PostNapisane: 23 kwi 2012, 15:57
przez pocieszny
dana 44 jest w oryginale, więc czemu nie zastosować jej dalej, tylko znaleźć danke 44 z gruchą po właściwej stronie to mały problem, trzeba w USA szukać u nas straszna bieda, można spróbować z Patrolem i dobierać przełożenia, albo od razu obydwa wymienić :)21

jest jeszcze jedna sprawa, rama z przodu w montku nie jest mocno wygięta i będzie mało miejsca na zawias rozsądny, a pchać 2 kute wahacze które się nie krzyżują bardziej niż IFS w montku nie ma sensu, jak robić to co najmniej 3 linka :)

Re: [4JG2] Przedni sztywny most - teoria

PostNapisane: 23 kwi 2012, 19:22
przez croochy

Re: [4JG2] Przedni sztywny most - teoria

PostNapisane: 25 kwi 2012, 09:30
przez korf
Głównie zależało mi na czymś trwały co wytrzyma Fedime Sirocco 285/75R16, ale nie kosztem zwiększenia wartości auta dwukrotnie.
IFS wytrzyma taka gumę? Raczej nie, pytanie jak tanim kosztem wzmocnić przód? (Oczywiście Fedima w tym rozmiarze odpada).

Kolejna sprawa, przy okazji robienia SASa można lekko zwiększyć rozstaw osi i poprawić kąt natarcia (temat estetyki pomijam).

Znajomy włożył do Froty 2.8 mosty z Patrola, jest w fazie testów. Pozazdrościłem.

sztywny most

PostNapisane: 08 sty 2013, 22:38
przez szutam
jak w temacie ja tak planuje zrobic z montkiem tu jest wszystko jak zrobic
http://www.forum.opelfrontera.pl/viewto ... 5&start=20

Bighorny na mostach

PostNapisane: 16 wrz 2018, 22:31
przez pafel
znalazłem taki filmik

https://www.youtube.com/watch?v=vAMCopDLGQw

Autka fajnie jeżdżą, ciekawe jak są zmotane

Re: Bighorny na mostach

PostNapisane: 16 wrz 2018, 22:45
przez PiotrR
Ciekawe z czego są te mosty i spręży.

Re: Bighorny na mostach

PostNapisane: 17 wrz 2018, 11:47
przez pocieszny
mosty HDJ80 standardowy zawias tojoty do 33 do 35 dzwignięta buda delikatnie

Re: Bighorny na mostach

PostNapisane: 17 wrz 2018, 20:57
przez PiotrR
Tylko przedni czy całość trzeba zmieniać :?:

Re: Bighorny na mostach

PostNapisane: 17 wrz 2018, 23:53
przez pocieszny
oba dwa inne przełożenia
4.88 najwolniejsze
oprócz mostów masz zupełnie inny zawias z przodu 3 link (2 wahacze pchane i panhard) z tyłu z tego co czytałęm jest mix zawiasu z troopera, regulowane dolne wahacze i panhard

Re: Bighorny na mostach

PostNapisane: 01 paź 2018, 13:57
przez FrogBig
Mega!