przez MagurMan » 04 wrz 2013, 08:38
To powiem jak z przyczepa wygląda w rs z 1993, 3.2. Ja też używam do pracy auto ale nie na budowę. Po asfalcie ciągnąłem 1.5 tony 300 km i sie mocno zagrzał, ale nie przegrzal, auto dało radę. Było czuć ze ciągnie, auto było wciąż dynamiczne i dobrze sie wyprzedzalo, jedynie ruszajac był trochę przymulony, ale w ruchu miejskim nie odstawal od typowych osobowek. Do 2 ton jazda byłaby ok.
Co do jazdy w terenie- droga leśna, górska, utwardzona, to ciągnę czasem przyczepe z drzewem i miałem na niej lekko 2tony (na haku jak do ciągnika, bo mam dwa) i szedł pod górki bez problemu. Po plaskim w ogóle nie czuć obciążenia. Nawet rusza pod gore z tym ciężarem bez kłopotu. Myślę ze w lekkim terenie, bez mocnych podjazdow dałby radę do 4ton, pod gore do 3 ton. Jazda na reduktorze- szkoda mi auta na szybsza jazdę w tych warunkach.
Z moja przyczepa nie ma kłopotu na przechylach. Jest stabilna.
Co do ładownosci wewnątrz auta, to najlepszy będzie bus czy pickup. Robiłem też na budowie i wiem ze przyczepa mocno utrudnia życie.
I jeszcze jedno. Po offroadzie duże prawdopodobienstwo ze coś ci padnie i nie będziesz miał czym jechać zarabiać. Przemyśl to.
Spalanie terenowki zawsze będziesz miał większe jak busa. T4 2.4 4x4 palił rzeczywiście 10/8 l ropy, jak to wykręcisz w terenowym to szacun.