Strona 4 z 7

Re: wymiana alternatora 3,1 d

PostNapisane: 09 lip 2014, 12:47
przez blublu1
swistak napisał(a):Posiadamy gotowe zestawy do montażu alternatora na gorze, jedyne co trzeba zrobi to pociągnąć dwa kable które dajemy w zestawie i podciac jeden wspornik. Wszystko z paskiem i alternatorem 180 a z 2008 roku uzywka sprawdzony rano zdjęcia


czyli biorę u was zestaw , odkręcam swój altek i na waszych częściach przekładam go wyżej ? jeśli tak, to byłbym chętny - tylko jakieś foty by się przydały .

Re: wymiana alternatora 3,1 d

PostNapisane: 09 lip 2014, 18:49
przez miras7
blublu1 napisał(a):
swistak napisał(a):Posiadamy gotowe zestawy do montażu alternatora na gorze, jedyne co trzeba zrobi to pociągnąć dwa kable które dajemy w zestawie i podciac jeden wspornik. Wszystko z paskiem i alternatorem 180 a z 2008 roku uzywka sprawdzony rano zdjęcia


czyli biorę u was zestaw , odkręcam swój altek i na waszych częściach przekładam go wyżej ? jeśli tak, to byłbym chętny - tylko jakieś foty by się przydały .

Z tego, co powyżej, rozumiem, że w zestawie jest altek 180A :)2 Przekładanie oryginalnego wyżej to tylko półśrodek. Prawdopodobnie oryginał zostaje na swoim miejscu, właściwie tylko do napędu vacum pompy :roll: . Zgadza się :?: Dla niesklimatyzowanych dobry patent

Re: wymiana alternatora 3,1 d

PostNapisane: 09 lip 2014, 22:02
przez Hinek
I co? Wątek umarł?

Re: wymiana alternatora 3,1 d

PostNapisane: 10 lip 2014, 20:42
przez swistak
Panowie kupiłem nowy telefon i nie mogę zgrać zdjęć na kompa i wysłać na @ dla tego ,że aparat ma 21 mega pixeli więc miałem problem i nie wiedziałem jak to zgrać.
udostępniam swój kanał na google + jako luki luk
Obrazek
Obrazek
Obrazek
tak w zestawie mamy tak :
1. alternator o mocy 180a [to będzie drugi alternatora seryjnego nie ma sensu przenosić ]
2. pasek nowy klinowy
3. dwa mocowania do alternatora wycinane na cnc i spawane [na zdjęciu prototyp]
4. dwie śruby do montażu
5. dwa przewody do podłączenia alternatora
6 instrukcja jak podłączyć i jak zamontować ze zdjęciami na @
jedyną rzeczą która trzeba przerobić to zdjąć mocowanie dolnego alternatora i obciąć kątówką o grubość mocowania które wysyłamy


koszt całego zestawu to 700zł

Re: wymiana alternatora 3,1 d

PostNapisane: 11 lip 2014, 23:19
przez swistak
Koledzy jestem w stanie zrobić seryjny alternator mocniejszy czyli np z 80a przerobić na 120a, zalać go specjalną masą żeby był odporny na wodę i dać gwarancje. W ciągu trzech miesięcy będziemy mieli swoje stanowisko regeneracji alternatorów stół został już zamówiony

Re: wymiana alternatora 3,1 d

PostNapisane: 11 lip 2014, 23:52
przez FFK
A zalanie masą nie będzie powodowało mocniejszego grzania się?

Re: wymiana alternatora 3,1 d

PostNapisane: 12 lip 2014, 00:12
przez swistak
cienka warstwa powoduje to że jest to odporne na wodę a na bank się nie grzeje ale oprócz tego dostajecie gwarancje na wykonaną usługę.

Re: wymiana alternatora 3,1 d

PostNapisane: 12 lip 2014, 09:18
przez piotrck
swistak napisał(a):Koledzy jestem w stanie zrobić seryjny alternator mocniejszy czyli np z 80a przerobić na 120a, zalać go specjalną masą żeby był odporny na wodę i dać gwarancje. W ciągu trzech miesięcy będziemy mieli swoje stanowisko regeneracji alternatorów stół został już zamówiony

nie wpłynie to na trwałość altka, w końcu to zwiększenie mocy ,
kiedy będziecie READY do przeróbek ? mi bardziej chodzi o trwałość i lekkie zwiększenie Amperaż bo mam siakiś Hitachi 50A ( mogę się mylić co do amperażu , koledzy poprawią jak coś )

Re: wymiana alternatora 3,1 d

PostNapisane: 12 lip 2014, 10:42
przez swistak
Co do przeróbki alternatora to my wkładamy do środka inne komponenty z mocniejszych alternatorow (nowe części nie ma mowy o używanych) Czyli to nie wpływa na ich trwałość. Dostajecie altek po regeneracji, czas trwania przeróbki około tygodnia z zalewaniem, pamietajcie jedno nie zawsze da rady podnieść moc alternatora w 80 % tak.
Przeróbki są robione od roku tylko teraz będziemy sygnowane swoją marką.

Re: wymiana alternatora 3,1 d

PostNapisane: 12 lip 2014, 10:44
przez pocieszny
swistak napisał(a):Koledzy jestem w stanie zrobić seryjny alternator mocniejszy czyli np z 80a przerobić na 120a, zalać go specjalną masą żeby był odporny na wodę i dać gwarancje. W ciągu trzech miesięcy będziemy mieli swoje stanowisko regeneracji alternatorów stół został już zamówiony

będziecie oferować coś takiego też do altka do 3,2V6
jeśli tak to jaka orientacyjna cena takiego zabiegu?
rozumiem że przy zabiegu jest pełne sprawdzenie i regeneracja alternatora ;)

Re: wymiana alternatora 3,1 d

PostNapisane: 12 lip 2014, 13:00
przez swistak
Ceny do ustaleń indywidualnie najpierw jest sprawdzane co uszkodzone i co do wymiany, potem podajemy cenę.
Akurat posiadamy alternator do 3.2 na wymianę i możemy go przeróbki i zalać żeby był odporny. Do 3.1 tez mamy jak co na wymianę

Re: wymiana alternatora 3,1 d

PostNapisane: 12 lip 2014, 14:47
przez wojtekkk
na dobra ale jakieś przyblizone koszty chyba są. Powiedzmy chcę wymienić swój (z 3.1) - nie wiem na ile jest zużyty ale jest w ciagłej eksploatacji i nie wykazuje odchyleń. Jakieś widełki cenowe muszą być

Re: wymiana alternatora 3,1 d

PostNapisane: 12 lip 2014, 15:10
przez swistak
Zaczynamy od 250zl za regenerację. Od 100 zł za zwiekszenie ampera i około 100 za zalanie towarem żeby był odporny na wodę

Re: wymiana alternatora 3,1 d

PostNapisane: 07 cze 2015, 10:03
przez piotrck
odświeżam temat , ładuje mi altek raz 11,6v raz 13,9V , ostatnio rzadko przekracza napięcie 14 V
potrzebuje zregenerować profesjonalnie co by mieć spokój na lata , Danti pisał że często regenerował i dupa cały czas był problem ( żle przeprowadzone regeneracje ? )
kiedyś elektryk mi mówił że po otworzeniu naszych altków jest problem z porządną regeneracją fakt czy mit ?

Re: wymiana alternatora 3,1 d

PostNapisane: 07 cze 2015, 11:49
przez PiotrR
Dwa razy regenerowałem ,pierwszy szybko zajeździłem błotem. Obecny ma 1.5 roku Parą razy topiony w maziach rożnej konsystencji i nic się nie dzieje.Ładowanie ledwo 14v ale pracuje na dwa akumulatory po 95ah. Jeśli chcesz pojeździć na wyciągarce, poświecić dodatkową lampą czy włączyć lodówkę to szukaj mocniejszego albo załóż dodatkowy.

Re: wymiana alternatora 3,1 d

PostNapisane: 07 cze 2015, 17:56
przez piotrck
piotr R napisał(a):Dwa razy regenerowałem ,pierwszy szybko zajeździłem błotem. Obecny ma 1.5 roku Parą razy topiony w maziach rożnej konsystencji i nic się nie dzieje.Ładowanie ledwo 14v ale pracuje na dwa akumulatory po 95ah. Jeśli chcesz pojeździć na wyciągarce, poświecić dodatkową lampą czy włączyć lodówkę to szukaj mocniejszego albo załóż dodatkowy.



nie mam wyciągarki i nie zamierzam posiadać , zależy mi na trwałości altka , jakaś lodówka i sprzęt elektroniczny na postoju mam zamiar podpiąć
dwóch altków nie założe bo u mnie klima na stanie i nie rezygnuje z niej ,
obecnie mam takowy altek LR 180 501 JIA009 Hitachi około 60 Amper więc mało , zastanawiam się na mocniejszym ale nie wiem jakim konkretnie ( jakieś podpowiedzi drogie Brawo )

Re: wymiana alternatora 3,1 d

PostNapisane: 07 cze 2015, 18:07
przez pocieszny
jeśli auto jeździ w piachu/błocie to altek będzie padał zawsze, nieważne co zamontujesz, jedyne wyjście przełożyć go na górę silnika, rzeźba jest ale się da

co do altka o dużym amperażu to VW mają altki po 150A , ale trzeba motać podstawę (wielce trudne to nie jest)

Re: wymiana alternatora 3,1 d

PostNapisane: 07 cze 2015, 18:38
przez piotrck
Panowie
obecnie mój altek ma 60 A wiec jak bym zamienił na 80A było by OK , też nie chcę nic przerabiać bo się nie znam na tym , altek jest u mnie chłodzony olejem lub cieczą z chłodnicy więc nastepny też pewnie musi być chłodzony ,

Re: wymiana alternatora 3,1 d

PostNapisane: 07 cze 2015, 19:57
przez miras7
Ten olej to do pompki podciśnienia i to ona jest problemem w przypadku wymiany alternatora na mocniejszy. Tanich mocnych alternatorów jest sporo. Podstawę zrobić też nie problem. Tylko czy ma ktoś pomysł skąd brać podciśnienie? (dotyczy oczywiście 3.1). Są altki z vacupompami, ale mało i drogie. Tak jak Piotr pisze, posiadając klimę jest ciasno.

Re: wymiana alternatora 3,1 d

PostNapisane: 07 cze 2015, 20:27
przez PiotrR
Myślałem żeby drugi atek był również z Montereya. Nie bardzo wiem co się stanie gdy w obieg włączę drugą pompę podciśnienia :?:

Re: wymiana alternatora 3,1 d

PostNapisane: 07 cze 2015, 22:49
przez piotrck
miras7 napisał(a):Ten olej to do pompki podciśnienia i to ona jest problemem w przypadku wymiany alternatora na mocniejszy. Tanich mocnych alternatorów jest sporo. Podstawę zrobić też nie problem. Tylko czy ma ktoś pomysł skąd brać podciśnienie? (dotyczy oczywiście 3.1). Są altki z vacupompami, ale mało i drogie. Tak jak Piotr pisze, posiadając klimę jest ciasno.


sugestie :roll:

Re: wymiana alternatora 3,1 d

PostNapisane: 20 cze 2015, 00:41
przez Jake
swistak:
Padł mi regulator napięcia w 3.1
Jaki byłby koszt samej wymiany regulatora + przeglad alternator?
Jaki koszt w zestawie full opcja tj. zwiekszenie amperazu i zabezpieczenie przed zalaniem?
Gdzie macie swoja siedzibe? Czy alternator dostarcza sie osobiscie, czy wysyłkowo?
Czy macie altek od 3.1 na wymiane?

Re: alternator

PostNapisane: 21 sty 2016, 11:53
przez Morti
Sorry za odgrzanie kotleta ale odnosnie alternatora z 3.5 jestes pewny ? bo roznica jest tylko we wtyczce (bez problemu do przerowbienia) i kole pasowym ktore w 3.5 jest pod pasek 6 rowkowy(srednica 58mm) a w 3.2 pod 4 rowkowy(srednica 50mm) (ale to raczej mozna przelozyc z 3.2 do 3.5).

Wlaśnie jutro bede sprawdzał fizycznie, bo moj mimo wymiany szczotek i regulatora dalej glupieje i jak sie zagrzeje to spada napiecie ladowania (bez obciazenia 13,7 pod obciazeniem 12,2 i spada wiec leci tylko na aku :/ , wyglada na to ze chyba juz z uzwojeniem jest kiepsko). Jak wejdzie to zawsze bedzie to 90A a nie 75A ;)

Re: alternator

PostNapisane: 21 sty 2016, 12:24
przez pocieszny
ten co ja miałem do sprawdzenia nie pasował mocowaniem

Re: alternator

PostNapisane: 21 sty 2016, 13:08
przez Morti
dam znac czy mi wszedl, wedlug wymiarow powinien wejsc bez problemu ... jutro paczka dojdzie to dam znac czy mi sie udalo czy szukam dalej altka do 3.2 :/