Strona 3 z 8

Re: dlokada dyferencjału

PostNapisane: 27 lut 2010, 23:26
przez prędki
witam ja myślę zeby przełrzyc samą blokade a koło i główkę od swojego

Re: dlokada dyferencjału

PostNapisane: 28 lut 2010, 20:22
przez uff
Koncepcja ciekawa, a blokada to dosyć przydatny wynalazek (mam), życzę wszystkim próbującym wytrwałości oraz powodzenia :)2

Re: dlokada dyferencjału

PostNapisane: 06 mar 2010, 15:37
przez JR504
witam
też nadtym myśle oglądałem dyfer od pajero ja wkładał bym cały,zdolnym wachaczem niema dużo roboty
wystarczy nowe otwory w dyfsze wywiercić, dospawać uchwyt górnego wachacza i mocowanie drążka pancharda
zmienić gniazda pod sprężyny przełożenie w montku 4,77 pasuje do pajero 4,85 jest to rórznica 2mm na obwodzie koła
tyle może wynieść różnica mięż średnicą opon przód-tył,nie jest to sprawdzone to tylko mój pomysł.

Re: dlokada dyferencjału

PostNapisane: 06 mar 2010, 19:52
przez prędki
witam UFF czy udało ci się sprzedać monterya powiem szczerze że to co ma ten mundek to profesja ale starczy tych pochwal cz mugłbyś podpoiedzić gdzie zakupileś blokade ARB bo jedyne mieejsce jakie znalazłem to rajdy 4x4.pl ale tam cena jst polesna

Re: dlokada dyferencjału

PostNapisane: 07 mar 2010, 10:00
przez uff
Monterey nadal szuka chętnych, cały czas jest modernizowany (teraz projektuje lepsze zawieszenie) :)21
Blokade kupiłem u Traska, na wyprawach niechcieli zejść z ceny, na rajdach też a u traska było troszke taniej.
Blokada jest to bardzo spory wydatek, trzeba pamiętać że do blokady ARB trzeba doliczyć także kompresor ARB.

Re: dlokada dyferencjału

PostNapisane: 07 mar 2010, 11:12
przez kugel
U mnie Troopek to raczej dupowóz bo w "extrem " zanabyłem Volvo TGB 11 :)2 :D , ale tak myślę jak by postawić troopka na mostach od TGB :?: . Mosty są portalowe z pełnymi blokadami , sterowane przez vakum - nie wymagają kompresora - prześwity wysokie ( zwolnice). Wszystko jest optycznie delikatne , ale jednocześnie nie zniszczalne, no w końcu to klasa unimoga :D i można to kupić już za 5k pln za komplet , a w terenie robi jak mało który :)2 :D .

Re: dlokada dyferencjału

PostNapisane: 07 mar 2010, 12:27
przez prędki
witam. uff co będzie jak monterey znajdzie nowego włściciela co go zastąpi. BLOKADA. jest to bul w portfelu ale widzę jak to pomaga w terenie kumpla ma patrola gr 30 di gdyby nie blokada to by stał każdym dołku z wodą my mamy wśród znajomych 4 mundki 3.1td 2 pagiero 1 samuraj 1 campo to mój 3.1td i patrol wcale nie jesteśmy gorsi nadrabiamy wagą i momentem ale jak by była blokada to... sam wiesz jakie to daje efekty. Jak bym miał taką blokadę w rękach[na wzór] to jestem w stanie ją dorobić mam takie możliwości.

Re: dlokada dyferencjału

PostNapisane: 07 mar 2010, 13:31
przez uff
prędki napisał(a):witam. uff co będzie jak monterey znajdzie nowego włściciela co go zastąpi. BLOKADA. jest to bul w portfelu ale widzę jak to pomaga w terenie kumpla ma patrola gr 30 di gdyby nie blokada to by stał każdym dołku z wodą my mamy wśród znajomych 4 mundki 3.1td 2 pagiero 1 samuraj 1 campo to mój 3.1td i patrol wcale nie jesteśmy gorsi nadrabiamy wagą i momentem ale jak by była blokada to... sam wiesz jakie to daje efekty. Jak bym miał taką blokadę w rękach[na wzór] to jestem w stanie ją dorobić mam takie możliwości.


Pewnie że zostanę przy montereyach (zostanie mi jeszcze bulwar ;) )(ostatnio bardzo zainteresowany był Algierczyk), do extremu może znów monterey.
Nie wiem czy tak łatwo dorobić blokadę, w suzukach próbują, jak próbował bym zrobić blokadę wzorował bym się na blokadzie mercedesa G :)2 (mechanicznej), blokady zapinane i rozpinane pneumatycznie są o wiele bardziej skomplikowane :)3 .
Jestem ciekaw na jakiej zasadzie działają blokady automatyczne np LOCK RIGHT (nie LSD!) i jak sprawują się w terenie.

Re: dlokada dyferencjału

PostNapisane: 07 mar 2010, 13:53
przez prędki
załańcznie blokadyto najmniejszy probem mam na pomysł zrobił bym na elektromagnesie a co do automatów mam wachaną opinije bo ja sam się orjetujesz to automat szybko ulega zużyciu[planuje kupić arb i na jej wzór dorobić a potem sprzedać ] potrzebuje 4szt a nic nie widomo czy nie więcej. temat przelożeń od czego je załadałeś

Re: dlokada dyferencjału

PostNapisane: 07 mar 2010, 14:08
przez prędki
A I pytankoczy wyberasz się na WICZE ECHA pod koniec czerwca

Re: blokada dyferencjału

PostNapisane: 07 mar 2010, 17:52
przez uff
Przełożenia motał mi kolega, który obecnie jest w UK :( , więc są one chyba jedyne niepowtarzalne.
Na wilcze echa się nie wybieram ale jeśli terminy nie będą kolidować będę na:
Sodomiada, Operacja Orzysz, Terenowe spotkanie w Starogardzie Gdańskim, Terenowiada Brodnica, Wiele Pieczątek, Ekspedycja Kościerzyna oraz na kilka edycji Warmińskiego rajdu :)21

Re: blokada dyferencjału

PostNapisane: 07 mar 2010, 18:41
przez marcin75m1
Witam ,mozesz cos wiecej napisac o twoich przelozeniach jakie masz w tej chwili ,mysle nad przelozeniami a mam w tej chwili standart ktory wystepuje w 3.1 4.56 wiem ze w trooperkach starszych byly czasami 4.77 no i islandia 5.38 i to chyba wszystko co jest dostepne tylko te 5.38 to do kol min 35cali jak nie 38 cali,no i nie jest tanie ,jak znajde to zaloze 4.77 ale to za malo na kolka jakie bym chcial zalozyc (255/85/16) ,pozdrawiam

Re: blokada dyferencjału

PostNapisane: 07 mar 2010, 20:38
przez uff
Przełożenia w moście chyba mam 4.77, gdy auto nie było przerobione jeździło na 265/75 R16 BFG MT i mocy w nim nie brakowało(3.2l)
Obrazek

BLOKADA

PostNapisane: 26 paź 2010, 17:15
przez Wieża30
Tak sobie pomyślałem że , bo czasami lubie pomyśleć :)21 że by zaspawać przedni most na sztywno żaby ciągneły dwa razem koła ,przedniego napędu i tak w zasadzie używam w trudnym terenie a na tyle posiadam LSD więc auto i tak dobrze sobie radzi .Co o tym myślicie ? kolega mój ma blokady w pajero przód ,tył i takie same oponki jak ja i jego auto dużo więcej potrafi niż nój co wy na to ?

Re: BLOKADA

PostNapisane: 26 paź 2010, 17:55
przez croochy
żartujesz chyba

Re: BLOKADA

PostNapisane: 26 paź 2010, 19:54
przez kugel
Najlepszy lock to SPAW- LOCK ;)

Re: BLOKADA

PostNapisane: 26 paź 2010, 19:57
przez croochy
ale nie na przód

Re: BLOKADA

PostNapisane: 26 paź 2010, 19:59
przez kugel
To oczywiste :lol:

Re: BLOKADA

PostNapisane: 26 paź 2010, 20:18
przez Wieża30
no to spawam a co mi tam przodu i tak urzywam tylko w błotku

Re: BLOKADA

PostNapisane: 26 paź 2010, 20:35
przez kugel
Na czarnym , bez załączonego napędu też potrzebny jest mech różnicowy . Przecież koła przy skręcie pokonują różną drogę .

Re: BLOKADA

PostNapisane: 26 paź 2010, 20:41
przez rudobrody
Używać a "urzywać" to wielka różnica. Bez urazy , ale zespawanie przodu to jawna ignorancja mechaniki, lub wybujała fantazja. Wpisz ten post na forum4X4 a będziesz miał swój moment chwały :)21 :)21 :)21
Poza tym sprecyzuj, czy masz na myśli zespawanie półoś-piasta, (zamiast sprzęgiełek) czy półoś-półoś.

Re: BLOKADA

PostNapisane: 26 paź 2010, 21:06
przez Wieża30
nie no -chodzi mi o mechanizm różnicowy sam i tylko na przodzie :!:

Re: BLOKADA

PostNapisane: 26 paź 2010, 21:08
przez croochy
a jak chcesz w tym błocie skręcać z zespawanym dyfrem?

Re: BLOKADA

PostNapisane: 26 paź 2010, 21:11
przez Wieża30
no da sie nie jest tak źle :)21 ;)

Re: BLOKADA

PostNapisane: 26 paź 2010, 21:13
przez Wieża30
kolega pajero skręca :shock: