szlag mnie trafia bo po wymianie łożysk w prawym przodzie dalej buczy.
kupiłem timkeny czyli takie jak były w zapasowych piastach które rozebrałem , a mogłem nie rozbierać tylko załozyć na próbę
, bo to były piasty które zdjąłem z auta przy wymianie całego przedniego odnowionego zawiasu w lutym .
juz kilka razy rozkrecałem kryzę półosi , sprawdzałem luz i regulowałem po swojemu.
jak jadę prosto to buczy delikatnie niby z prawego przodu, a jak skręcam w lewo to buczy z prawej strony z przodu jeszcze bardziej, czyli strona pasuje bo siła odsrodkowa dociaża prawą stronę.
dziś ściągłem znów kryzę , odkreciłem nakrętkę dociskową i wyjołem zewnetrzne łozysko; jest lustro takie jak było przy zakładaniu , żadnych uszkodzeń bieżni ani wałków , przytarć itd.
kiedyś w beemce już też się pomyliłem bo wygladało ,że huczy z przodu , a uspokoilło sie dopiero jak wymieniłem tył
.
dziś uniosłem tył na lewarku i czuć delikatny luz na łozysku , a z tyłu niestety nie są łozyska stożkowe wiec trzeba szukac łożyska, wiec wyglada na to ze przód niepotrzebnie wymieniałem , a robota z tyłem to masakra
.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę