Strona 3 z 3

Re: mechaniczna blokada mostu tył

PostNapisane: 23 sie 2017, 22:58
przez mcgiver
temat się kręci ,
na stole mam już praktycznie zmontowany cały system jeszcze bez hydrauliki i niestety okazało się że muszę poprawić system wodzika , a co za tym idzie przerobić trochę przesuwkę , bo okazała się że przez to że jest za krótka to upośledziło to trochę system.
da się zasprzęglać i rozsprzeglać , ale niestety nie działa to idealnie, a puki się to nie zmieni to nie ma sensu pakować tego na testy do auta.
błędy wieku dziecięcego trzeba wyeliminowac na stole , bo pod autem juz nie bedzie tak kolorowo.
jak jutro mnie nie zasypie robota ze spawaniem to może coś mi się uda dopracować.

Re: mechaniczna blokada mostu tył

PostNapisane: 23 sie 2017, 23:38
przez DeluxeOFF
Walcz :)2 ;)

Re: mechaniczna blokada mostu tył

PostNapisane: 24 sie 2017, 21:06
przez gsxr1100_1980
Co do kwestii załączania, wspomniałeś o hydraulice, siedzę od dziecka w motocyklach, mogę podsunąć pomysł pompki tylnego hamulca tarczowego, jest mała, skok powinien być odpowiedni, a zarazem z pompką przeważnie można dostać czyjnik załączania światła stopu, który rozwiązał by problem sygnalizacji załączenia blokady.

Re: mechaniczna blokada mostu tył

PostNapisane: 24 sie 2017, 21:13
przez mcgiver
gsxr1100_1980 napisał(a):Co do kwestii załączania, wspomniałeś o hydraulice, siedzę od dziecka w motocyklach, mogę podsunąć pomysł pompki tylnego hamulca tarczowego, jest mała, skok powinien być odpowiedni, a zarazem z pompką przeważnie można dostać czyjnik załączania światła stopu, który rozwiązał by problem sygnalizacji załączenia blokady.

wyobraz sobie że roztrząsałem taki temat bo taka pompka faktycznie jest zgrabna i ma mały zbiorniczek na wężu który można podciągnąć gdzie wygodnie.
niestety jednak te pompki mają bardzo małą wydajność, bo trzeba scisnąć klocki na tarcze które do tarczy mają paredziesiatych milimetra , a w moim systemie trzeba pewnego skoku na 6-10mm.
nie testowałem ale wiem teoretycznie że taka pompka odpada.

Re: mechaniczna blokada mostu tył

PostNapisane: 12 wrz 2017, 09:15
przez Jake
I jak tam postepy konstrukcyjne Mistrzu? :)

Re: mechaniczna blokada mostu tył

PostNapisane: 12 wrz 2017, 09:55
przez mcgiver
jedyne co mi się udało podgonić to zmieniłem konstrukcję przesuwki aby ją wydłużyć, niestety nie zdążyłem tego zmontować bo na warsztacie zasypała mnie robota zarobkowa ; przez 2 tygodnie spawałem ciężkie regały dla klienta , a teraz bawię się z nierdzewką dla innego klienta . jeszcze w dodatku muszę zbudować małe urządzenie jak najszybciej tak wiec narazie bieda z tematem.

Re: mechaniczna blokada mostu tył

PostNapisane: 18 paź 2018, 01:08
przez wiktor98
Hej i jak tam po roku od rozpoczęcia prac? Udało się Coś stworzyć? :D

Re: mechaniczna blokada mostu tył

PostNapisane: 19 paź 2018, 12:52
przez mcgiver
temat leży
być może kiedyś do niego powrócę
albo i nie

Re: mechaniczna blokada mostu tył

PostNapisane: 19 paź 2018, 14:53
przez Jake
mcgiver napisał(a):temat leży
być może kiedyś do niego powrócę
albo i nie

Szkoda, dobrze sie zapowiadało.

Re: mechaniczna blokada mostu tył

PostNapisane: 19 paź 2018, 21:20
przez mcgiver
dyfer z którym experymentowałem ma już trochę szczerbate satelity ,
Pozatym są tylko dwie satelity co nie wrózy długiego żywota takiemu mostowi przy terenowym zażynaniu i miedy innymi nie pali mi sie do kontynuacji tematu właśnie z powyższych powodów.
do sztywnej blokady lepszy byłby dyfer lsd ponieważ ma 4 satelity , a że mam dwa mosty lsd to jesli powrócę do tematu to własnie na takim moście.