kompresor 12V jako wyposażenie

Wszystko to, co powinno znaleźć się na wyposażeniu samochodu i garażu.

Re: kompresor 12V jako wyposażenie

Postprzez Jake » 31 sie 2017, 12:26

Tak delikatnie mowiac wyglada to troche mocno prowizorycznie :D Jak zrobione z drutu i szurka ;P
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4193
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: kompresor 12V jako wyposażenie

Postprzez mcgiver » 31 sie 2017, 15:05

Jake napisał(a):Tak delikatnie mowiac wyglada to troche mocno prowizorycznie :D Jak zrobione z drutu i szurka ;P

od dwóch przekaźników, termika , wyłącznika, dwóch wentylatorów , zasilania 10mm^2 i masy trochę się kabli uzbierało i trzeba było je spiąć faszetą do kupy, więc może to sprawiać takie wrażenie.
nie jest to projekt komercyjny więc na porządku w kablach mi nie zależy, najważniejsze że działa tak jak chciałem , i nie będzie się walać po bagażniku tylko będzie zabudowany w nadkolu :)2 .
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: kompresor 12V jako wyposażenie

Postprzez Hinek » 05 wrz 2017, 20:30

mcgiver napisał(a):dwie oferty z allego z dwóch róznych półek cenowych (150zł i 380zł) dragon winch i Noname , a jestem przekonany że to te same egzemplarze, poza małymi różnicami stylistycznymi , bo nawet parametry mają identyczne.

http://allegro.pl/mocny-kompresor-dwutl ... 79936.html
http://allegro.pl/kompresor-dwutlokowy- ... 39317.html
a są jeszcze tańsze oferty tego egzemplarza.

co Wy na to?

Sprężarka,która jest w drugim linku za 375 zł rozleciała się przy pierwszym użyciu. Identyczna u kolegi też natychmiast się rozsypała. Było to na wyprawie, kolega się wkurwił i swoją wyrzucił. Ja swoją po powrocie rozebrałem. Po pierwsze te sprężarki nie mają praktycznie chłodzenia. Te piękne radiatorki na cylindrach wyglądają jak z aluminium. Wyglądają :)21 :)21 :)21 . Są zrobione z jakiegoś plastiku w kolorze aluminium :shock:
W mojej rozleciała się korba która napędzała jeden z tłoczków i zablokowała całe te chujostwo. Zrobiona była jakiegoś gównolitu. Nie odsyłałem jej bo zgubiłem papierek. Kupiona była w sklepie 4x4 w Andrychowie. Rozwalił mnie też manometr. Wyskalowany był bodaj do 12 barów. W związku z czym odczyt ciśnienia rzędu 1-2 bary był praktycznie nie możliwy. Tylko debil mógł coś takiego wymyślić.
Pozdrawiam
Hinek Monterey 3.1 LTD 93r
Hinek
 
Posty: 181
Dołączył(a): 30 paź 2012, 23:29
Lokalizacja: Gdynia

Re: kompresor 12V jako wyposażenie

Postprzez mcgiver » 05 wrz 2017, 21:01

Hinek napisał(a):
mcgiver napisał(a):dwie oferty z allego z dwóch róznych półek cenowych (150zł i 380zł) dragon winch i Noname , a jestem przekonany że to te same egzemplarze, poza małymi różnicami stylistycznymi , bo nawet parametry mają identyczne.

http://allegro.pl/mocny-kompresor-dwutl ... 79936.html
http://allegro.pl/kompresor-dwutlokowy- ... 39317.html
a są jeszcze tańsze oferty tego egzemplarza.

co Wy na to?

Sprężarka,która jest w drugim linku za 375 zł rozleciała się przy pierwszym użyciu. Identyczna u kolegi też natychmiast się rozsypała. Było to na wyprawie, kolega się wkurwił i swoją wyrzucił. Ja swoją po powrocie rozebrałem. Po pierwsze te sprężarki nie mają praktycznie chłodzenia. Te piękne radiatorki na cylindrach wyglądają jak z aluminium. Wyglądają :)21 :)21 :)21 . Są zrobione z jakiegoś plastiku w kolorze aluminium :shock:
W mojej rozleciała się korba która napędzała jeden z tłoczków i zablokowała całe te chujostwo. Zrobiona była jakiegoś gównolitu. Nie odsyłałem jej bo zgubiłem papierek. Kupiona była w sklepie 4x4 w Andrychowie. Rozwalił mnie też manometr. Wyskalowany był bodaj do 12 barów. W związku z czym odczyt ciśnienia rzędu 1-2 bary był praktycznie nie możliwy. Tylko debil mógł coś takiego wymyślić.

no takie to własnie hujowe jest , tyle że ja przed kupnem wiedziałem że radiatory i cała reszta jest plastikowa więc kupowałem to świadomie :)21 .
dlatego własnie rozebrałem wszystkie tjuningowe osłony i zamontowałem 2 wentylatory których działania pilnuje włącznik termiczny na 40st , po wyłaczeniu kompresora wentylatory działają nadal w automacie jesli sytuacja tego wymaga
pod linkami w postach widac fotki.
wywaliłem również gumowe połączenia miedzy cylindrami i za cylindrami i zastosowałem połączenia metalowe, bo to co czułem jako przegrzanie to własnie się okazało ze był smród wężyków gumowych.
korbotłoki (bo inaczej tego nie mozna nazwać) są z jakiegoś kompozytu, zresztą pierścienie również, ale jest to wszystko łożyskowane, i mam nadzieje że po moich modach będzie to działać.
fabrycznie to jest straszna porażka, ale wg mnie jest to dobra baza pod kompresor samochodowy jak ktoś ma warunki i sie lubi pobawić w modernizacje.
jesli zaciaganie powietrza było by tam inaczej rozwiazane to mozna by sie nawet pokusić o zamkniecie tego w szczelnym zbiorniku z olejem transformatorowym w celu chłodzenia i smarowania.
w każdym razie po wyeliminowaniu fabrycznych nieszczelności działa to coraz lepiej (0-7bar 24litry zbiornik 7:30min ), ale na razie temat leży w kącie bo miałem teraz duzy wysyp ciężkiego spawania dla klienta.
napewno w przyszłym tygodniu temat doczeka się finału, na razie z butlą testową a docelowo 12-15litrów.
wiertarkę pneumatyczną już mam , jeszcze klucz do kół trzeba kupić :)21
projekt jest w trakcie
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Poprzednia strona

Powrót do Osprzęt i Akcesoria

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron