Lift Zawieszenia

Wykonałeś coś nietypowego przy swoim samochodzie lub planujesz przeróbki przy samochodzie a nie wiesz jak się za to zabrać?

Re: lift 7 cali

Postprzez Wieża30 » 07 gru 2010, 07:24

wiem że od toyoty hilux pasują do tropa ,mosty
Wieża30
 
Posty: 380
Dołączył(a): 07 gru 2009, 18:42

Re: lift 7 cali

Postprzez croochy » 07 gru 2010, 08:02

ale nie mają zwolnic

jakby nie było każdy SAS to konkretna rzeżba, kupa spawania i cięcia, oraz zabawy ze zgraniem zawiechy
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: lift 7 cali

Postprzez kugel » 07 gru 2010, 17:19

Proponuję od TGB 11 :)2 . Tylko prędkość spada max do 90 km/h , ale w terenie + dwie blokady ... miodzio !
Avatar użytkownika
kugel
 
Posty: 383
Dołączył(a): 28 mar 2009, 00:11
Lokalizacja: GB

Re: lift 7 cali

Postprzez croochy » 07 gru 2010, 17:32

ile ważą te od TGB 11?

Unimogi u404 z przełożeniami 6.5 i też dwie blokady 260kg szt
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: lift 7 cali

Postprzez kugel » 07 gru 2010, 17:40

:roll: nie mam pojęcia , jeszcze nie ważyłem , ale całe Volvo około 2250 kg . Pewien jestem że da radę , skoro Parch daje : http://www.youtube.com/watch?v=p6lCPCiaMDs Most od Troopka przy moście od TGB wygląda pancernie ;)
Avatar użytkownika
kugel
 
Posty: 383
Dołączył(a): 28 mar 2009, 00:11
Lokalizacja: GB

Re: lift 7 cali

Postprzez croochy » 07 gru 2010, 17:45

wiem wiem widziałem, tylko tu się głównie rozchodzi o koszt zakupu takich mostów 13 tyś chyba na allegro
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: lift 7 cali

Postprzez kugel » 07 gru 2010, 17:58

Za 13 k , to w Szwecji kupujesz całe Volvo , na chodzie...
Avatar użytkownika
kugel
 
Posty: 383
Dołączył(a): 28 mar 2009, 00:11
Lokalizacja: GB

Re: lift 7 cali

Postprzez croochy » 07 gru 2010, 18:03

o widzisz tego nie wiedziałem

na allegro za 13 chodzą tylko mosty

a jak się przedstawia procedura ściągnięcia takiego volvo ze Szwecji do kraju?

edit

już mniej więcej wiem

http://www.szwedzki.pl/index.php?page=import_samochodow
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: lift 7 cali

Postprzez Wieża30 » 07 gru 2010, 19:04

a wiecie ile mój waży? - po moich przeróbkach , dwie tony dwieśćie, dwadzieśćia ,dziewięc kilo :)21 :o :shock: i daje rade :!: :!: :!:
Wieża30
 
Posty: 380
Dołączył(a): 07 gru 2009, 18:42

Re: lift 7 cali

Postprzez kugel » 07 gru 2010, 19:25

Mam kumpli w Szwecji , swojego ""osioka"" też kupiłem w Szwecji . Po powrocie do kraju mogę "rozeznać" temat ;) . W ogłoszeniach szwedzkich kompletne TGB chodzą po 22 - 40 k SEK , ale z demobilów można wyrwać za 10 k SEK czyli jakieś 4 k PLN ...
Avatar użytkownika
kugel
 
Posty: 383
Dołączył(a): 28 mar 2009, 00:11
Lokalizacja: GB

Re: lift 7 cali

Postprzez croochy » 07 gru 2010, 20:02

to jakbyś mógł to ja jestem zywo zainteresowany
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: lift 7 cali

Postprzez kugel » 07 gru 2010, 20:54

OK. Nie obiecuję że to będzie szybko , dam znać jak coś będę wiedział .
Avatar użytkownika
kugel
 
Posty: 383
Dołączył(a): 28 mar 2009, 00:11
Lokalizacja: GB

Re: lift 7 cali

Postprzez croochy » 07 gru 2010, 20:59

nie pali się :)21
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: lift 7 cali

Postprzez pocieszny » 07 gru 2010, 21:50

Wieża30 napisał(a):a wiecie ile mój waży? - po moich przeróbkach , dwie tony dwieśćie, dwadzieśćia ,dziewięc kilo :)21 :o :shock: i daje rade :!: :!: :!:

to więcej niż mój parch z mechanikiem :)21 2090kg
monciak skromne 1800
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: lift 7 cali

Postprzez skiczu » 07 gru 2010, 22:16

croochy napisał(a):to jakbyś mógł to ja jestem zywo zainteresowany

Ja również.
"Dobrze zrobione jest lepsze niż dobrze powiedziane" - Benjamin Franklin
2.6
Ból fizyczny jest niczym w porównaniu z cierpieniem duszy - Skiczu
skiczu
 
Posty: 1351
Dołączył(a): 03 maja 2010, 22:12
Lokalizacja: Piła

Re: Lift 2"

Postprzez seb_81 » 30 sty 2011, 21:57

powiedz mi ile zapłaciłes za komplet sprezyny + amorki do liftu ?
Suzuki vitara 1,6 Opel Monterey 3,1 TD RS
seb_81
 
Posty: 56
Dołączył(a): 16 gru 2010, 20:21
Lokalizacja: Podkarpackie-Dębica

Re: Lift 2"

Postprzez croochy » 31 sty 2011, 00:23

2.5xx
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: Lift 2"

Postprzez peterek66 » 22 lut 2011, 10:16

croochy napisał(a):Witam


2. W drugim punkcie postanowiłem podkrecić drążki skrętne
Podnosimy auto i przy pomocy klucza 27 - w moim przypadku nasadka + metrowa grzechotka i kręcimy

w mnie wartością wyjściową tzn wysokoscią od krawędzi blotnika do podłoża było 90 cm

Nie liczyłem obr tylko mając taką mozliwość opuszczałem auto i mierzyłem przy wartości 93 cm postanowiłem zająć się wymiana tylnego zawieszenia



Ta... 8-)
Croochy, możesz dokładnie opisać podnoszenie przedniego zawieszenia? Czy chodzi o samo kręcenie śrubą, czy może jeszcze jakieś inne czynności wchodzą w grę?
Pozdro
BYŁ: Montek 3.2 V6 1992 Obrazek Obrazek
JEST Citroen ZX Aura 1.9 TD i zapierdala jak należy :twisted:
peterek66
 
Posty: 811
Dołączył(a): 18 gru 2010, 22:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lift 2"

Postprzez kugel » 22 lut 2011, 18:03

Witam . viewtopic.php?f=5&t=689 . Na przyszłość proponuję opcję "SZUKAJ " - to nie kosztuje :!: . Po cholerę powielać temat ;) .
Avatar użytkownika
kugel
 
Posty: 383
Dołączył(a): 28 mar 2009, 00:11
Lokalizacja: GB

Re: Lift 2"

Postprzez danti » 22 lut 2011, 18:15

peterek66 napisał(a):
Ta... 8-)
Croochy, możesz dokładnie opisać podnoszenie przedniego zawieszenia? Czy chodzi o samo kręcenie śrubą, czy może jeszcze jakieś inne czynności wchodzą w grę?
Pozdro


Mniej/więcej na środku auta kończy się drążek. Tam jest pod niewielkiem kątem śruba 27. Auto do góry, wkręcasz tą śrubę kilka obrotów z obu stron, auto w dół i patrzysz czy stoi równo. Jak mało albo nierówno to powtarzasz czynność:)
u mnie na 33" kołach (CrOOchy koła! zapamiętaj! :)21 ) od ziemi do błotnika jest 94-94,5cm. Nakrecić się trzeba było troche :)
Adrenaline rush!
Honda Shadow VT 1100

Był...
Opel Monterey LTD 3.1TD
http://www.roztocze4x4.pl
Facebook
Avatar użytkownika
danti
 
Posty: 1867
Dołączył(a): 10 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: Zamość

Re: Lift 2"

Postprzez wojtekkk » 22 lut 2011, 21:31

przed zabiegiem zacznij ze 2 dni wcześniej wd czy innego penetratora podawać na śruby
pierwsze ruszenie to klucz z dobrą przedłużką-jak śruba ruszyła to używałem pneumata(mozliwe że w pierwszym podejściu łatwiej bedzie poluzować drążki jak je naciągać-tak by gwint się rozchodził). Sruby dokładnie oczyść -gwint pewnie kilkanaście lat nie używany i będzie zaklejony wzystkim-tu pomoże ci szczotka drucianka.
Ja dodatkowo unośiłem auto za przednia belke-centralnie by równo poszedł-ale na tyle by dalej był na kołach----bedzie lżej kręcić.
kręcisz lewy potem prawy ,opuszczasz z lewarka i sprawdzsz ile poszedł-jak mało to odnowa -miarka i patrzysz czy obie strony czy tylko jedna z dwoćh.
po zabiegu wskazane jest sprawdzenie geometri kół
mania 3,1tdi---+2,safari,........plany już są ale szukam sponsora
wojtekkk
 
Posty: 937
Dołączył(a): 22 lis 2010, 13:36
Lokalizacja: podlasie

Re: Lift 2"

Postprzez peterek66 » 23 lut 2011, 09:00

kugel napisał(a):Witam . viewtopic.php?f=5&t=689 . Na przyszłość proponuję opcję "SZUKAJ " - to nie kosztuje :!: . Po cholerę powielać temat ;) .

Ta... 8-)
Kugel, sorrki że Cię zirytowałem, ale wiesz jak to jest, mam taka nadzieję, jak jesteś w temacie i trafiasz na wątek, to po prostu pytasz a nie szukasz, brnąc przez kolejne posty. Jak widać dobrzy ludzie odpowiedzieli (dzięki "danti" & "wojtekkk") i po temacie. Twoja uwaga nosi znamiona walczącego o miejsce na dysku serwera, na którym znajduje się forum i nie bardzo jestem w stanie to zrozumieć. Tak wiem, jestem tu nowy i powinienem się zastosować do zasad, ale nie założyłem nowego wątku tylko na "Lift 2"" zadałem pytanie, więc w temacie i w czym problem...? No chyba że to Ty ustalasz tu zasady. Wiem że jesteś tu od prawie dwóch lat i szacun dla Ciebie, ale nie ukrywam, że taki tekst do nowicjusza, z dobrymi intencjami, zbija z pantałyku i tworzy wrażenie, swoistej "fali" na forum, na zasadzie "Eee! młody siedź cicho i czytaj, jak przeczytasz wszystkie posty to możesz dopiero coś napisać". Wydaje mi się, że forum służy wymianie informacji mających na celu pomoc tym co dopiero wchodzą w świat posiadaczy Montków i Trooperów, jak i tym którzy już poczuli smak bycia elitą wśród poruszających się przy pomocy czterech kółek. I póki "świeżak" nie tworzy nowych, niepotrzebnych i już przerobionych wątków, to dajmy mu w spokoju zadawać pytania, bo dzięki temu poczuje się jak w rodzinie i szybciej pozna swoją brykę, nie robiąc jej krzywdy po przez niedoczytanie jakiegoś postu, bo nie miał czasu albo zbyt dużo tego było.
Ja pi....le ale patos mi wyszedł :lol:
Spox Kugel, nie mam żalu, ale po prostu w dzisiejszych czasach, gdzie gnamy, biegniemy, zapier...my jak osły i wszystko nas wkurza, może to miejsce, jakim jest forum, powinno być wolne od irytacji i niepotrzebnych emocji. Fuck! znowu patos :shock:
Kończę, bo na jakiegoś posrańca wyjdę i obciach będzie, jak już nie wyszedłem :D
BYŁ: Montek 3.2 V6 1992 Obrazek Obrazek
JEST Citroen ZX Aura 1.9 TD i zapierdala jak należy :twisted:
peterek66
 
Posty: 811
Dołączył(a): 18 gru 2010, 22:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lift 2"

Postprzez danti » 23 lut 2011, 09:18

peterek66 napisał(a):Kończę, bo na jakiegoś posrańca wyjdę i obciach będzie, jak już nie wyszedłem :D


Już wyszedłeś :)21 aaaale My CI wybaczamy:) Kupuj piwo i przyjeżdżaj na II Międzynarodowy Zlot Miłośników Marki Isuzu i pochodnych we Frączkach:)
Adrenaline rush!
Honda Shadow VT 1100

Był...
Opel Monterey LTD 3.1TD
http://www.roztocze4x4.pl
Facebook
Avatar użytkownika
danti
 
Posty: 1867
Dołączył(a): 10 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: Zamość

Re: Lift 2"

Postprzez Ciplik » 23 lut 2011, 09:52

wojtekkk napisał(a):przed zabiegiem zacznij ze 2 dni wcześniej wd czy innego penetratora podawać na śruby ...


Wojtku mi się udało bez problemu ruszyć. Podniosłem drania do góry i poszło bez bólu. Fakt że nie sprawdziłem od razu i teraz mam różnicę lewa do prawej strony o jeden cm. :D Przy najbliższej okazji się naprawi.
Załączniki
1395651086_3.jpg
Szukaj gdzieś w tym miejscu od spodu jak już powyżej napisali śruby 27 pod lekkim kątem
1395651086_3.jpg (103.98 KiB) Przeglądane 23352 razy
Ciplik Monterey LTD 3,1 TD '93 - Aktualnie na sprzedaż
Mazda Familia 323 S V (BA) '95 (1.7 TD ISUZU Intercooler)
Avatar użytkownika
Ciplik
 
Posty: 396
Dołączył(a): 16 sty 2011, 13:05
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski/Łódzkie/Polska

Re: Lift 2"

Postprzez peterek66 » 23 lut 2011, 09:56

Ta... 8-)

Ok, wchodzę w to. Lepiej być akceptowanym posrańcem, niż pośrańcem outsider`em :D
Biorę młodego i przybywam na zlot, może zarażę go klimatem Montka. Ma czternaście lat i sięga już do kierownicy, trzymając jednocześnie nogi na pedałach, więc pora najwyższa by porządzić trochę ;) Jutro zabieram go w lekki teren, będzie pierwszy raz śmigał Montkiem, biedne sprzęgło... :( Oczywiście już jeżdził samochodem ale tylko trochę i dziwniejszym, w brew pozorom niż Montek. Zdjęcie poniżej, mongoł jest dodatkiem, więc proszę się nie śmiać. Po prostu nie mam na kompie innego zdjęcia mojego żółtego samopała :lol:
Obrazek
BYŁ: Montek 3.2 V6 1992 Obrazek Obrazek
JEST Citroen ZX Aura 1.9 TD i zapierdala jak należy :twisted:
peterek66
 
Posty: 811
Dołączył(a): 18 gru 2010, 22:05
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pomysły, Porady, Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron