Skrzynie ZINTEGROWANE (tj.karter skrzyni biegow i reduktora jest wspolny):
- MSG-5 - stary manual, bardzo krotki, cecha charakterystyczna to lewarki na skos (wystepowala w dziadkach)
- MUA-5C i MUA-5S - nowy manual Isuzu, sredniej dlugosci, dluzsza od MSG, ale krotsza od AR-5 czy automatu, lewarki obok siebie (wystepowala w niektorych dziadkach z nowszych rocznikow i we wszystkich Trooperach/Montereyach w latach 92-97)
- AR-5 - manual Aisina, dlugi, tej samej dlugosci co skrzynia automatyczna, to jest TO SAMO co Toyotowa skrzynia R-150/R151 (tylko inny wieloklin), bardzo dobra skrzynia, wrecz doskonala, wytrzymuje do 500KM, ma swietnej jakosci synchronizatory i robi ogormne przebiegi (wystepowala w nowych Trooperach/Montereyach OD roku 1998 w gore, a takze w Rodeo, D-Maxach i Axiomie).
- 4L30 - automat GM, slaby, kiepski jakosciowo i malo wytrzymaly. To ta sama skrzynia ktora jezdzi w co drugiej amerykanskiej osobowce, (wystepuje wylacznie w wersjach benzynowych 3.2/3.5 niezaleznie od rocznika 92-02)
- AW30-40 - automat Aisina Warnera - doskonala, dlugowieczna skrzynia znoszaca duze moce. To jest TO SAMO co Toyotowska skrzynia A340F (tylko inny wieloklin), (wystepuje wylacznie w wersjach z silnikiem diesla, 3.0/3.1, niezaleznie od rocznika 92-02)
Wszystkie trzy powyzsze skrzynie mozna polaczyc dowolnie z trzema roznymi reduktorami:
- reduktor z 3-pozycyjna wajha,
- reduktor z 2-pozycyjna wajha (4x4 zapinane guzikiem)
- reduktor z TOD