miras7 napisał(a):To warto zajrzeć do tematu, o którym Jake wspominał http://www.trooper4x4.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=7374
Bowke napisał(a):W zeszłym roku robiłem w renomowanym warsztacie górę silnika w vw t4 , zawory spotkały się z tłokami , zapłaciłem 6500 , po odebraniu auta okazało się że jest problem z wałem i nie da się jeździć . Kasy nie oddali , kupiłem 2 silnik za 1 tyś o wymiana z płynami i nowym rozrządem wyszło 1700 . Razem 2700 i śmiga auto bez problemów . Wcześniej robiłem górę w e34 , mechanik mówił zrobisz i będziesz wiedział co masz , kasy poszło sporo . Auto jeździło po remoncie miesiąc i oddałem ze złości na złom , straciło kompresje , warsztat sprawdzony z polecenia ale kasy nie odzyskałem .
Jake napisał(a):......
O remoncie i pozyskiwaniu czesci sporo bylo pisane. mcgiver wyremontowal jedno 3.2, teraz zabiera sie za 3.5, wiec jest na swiezo z tym co skad i po ile.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości