Mosty UAZ

O wszystkim i o niczym...

Mosty UAZ

Postprzez pablos » 08 gru 2014, 15:09

Witam Towarzyszy broni ;) Pytanie mam odnośnie waszych doświadczeń w dziedzinie techniki CCCP głównie mosty mnie interesują. Chodzi mi głównie jak z ich wytrzymałością, i czy jakoś znoszą większe koła powiedzmy 33"- 35". Nie chodzi mi o Afgany bo to kloce, wagą nie wiele odbiegające od patrolowych. Plus jest taki że dostęp do części serwisowych nadal jest duży i tani, za małe pieniądze można wychaczyć przełożenia np. 5,125; można zblokować i mam kontakt z gościem mieszkającym w Moskwie (w Rasyjiii lublu tuning, części takowych u nich mnogo). Jakby ktoś chciał to mogę poprosić o autograf Putina :P żart
'89 Trooper LONG 2,6i LPG
Avatar użytkownika
pablos
 
Posty: 168
Dołączył(a): 03 sty 2010, 14:29
Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie

Re: Mosty UAZ

Postprzez korf » 08 gru 2014, 16:14

Ostatnio chodzi mi po głowie tylny most z pajero z blokadą i przełożeniem 4,62... ruskich nie znam.
2.6 LWB, 2.6 RS, 3.1 RS, 3.1 LWB, 3.5 LWB, 3.2 RS, 2.8 LWB, 3.5 RS | Trooper 4WD
Avatar użytkownika
korf
 
Posty: 554
Dołączył(a): 31 mar 2009, 11:29
Lokalizacja: Katowice | SBL

Re: Mosty UAZ

Postprzez pocieszny » 08 gru 2014, 16:15

jeśli do suzuki i zmota nie będzie ważyć więcej niż 1400 to wytrzymają (chwile) jeśli to troopera pomyłka :)21
zwykły uazowu most waży niewiele mniej niż afgan :)21
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3903
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Mosty UAZ

Postprzez korf » 08 gru 2014, 16:50

Czyli najlepsze, ale nie najtańsze rozwiązanie, mosty z LJ70.
2.6 LWB, 2.6 RS, 3.1 RS, 3.1 LWB, 3.5 LWB, 3.2 RS, 2.8 LWB, 3.5 RS | Trooper 4WD
Avatar użytkownika
korf
 
Posty: 554
Dołączył(a): 31 mar 2009, 11:29
Lokalizacja: Katowice | SBL

Re: Mosty UAZ

Postprzez pocieszny » 08 gru 2014, 21:09

serio?
najlepsze i zarazem najtańsze zostawić serie :)2
mniejszy promień skrętu :)2 więcej miejsca pod gruchą :)2 a jeszcze nie widziałem żeby się trooperowy most ukręcił przy nawet dość intensywnym używaniu ;)
oczywiście wszystko się da ukręcić ;) jedyna wada to częstsze uwalanie zbieżności i uważanie na mieszki :)21


noo chyba że mamy najnowszą wersje mostów to wtedy rzeczywiście kicha z wielkością gruchy z tyłu :)21
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3903
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Mosty UAZ

Postprzez pablos » 08 gru 2014, 22:36

Pamiętam że kiedyś na YT przeglądałem "upalanie po rosyjsku" widziałem długą Frotkę na Uazowych mostach i nawet to jechało.
'89 Trooper LONG 2,6i LPG
Avatar użytkownika
pablos
 
Posty: 168
Dołączył(a): 03 sty 2010, 14:29
Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie

Re: Mosty UAZ

Postprzez pablos » 08 gru 2014, 22:43

Jeśli chodzi o mosty z Pojarki 2 to kiedyś badałem i znalazłem takie info dla motorowni 2.5D skrzynia manualna – 4.625, auomat – 5.29 (z blokadą też się zdażały). ;)
Co by nie było z przodu to zawsze jest IFS :roll: czyli sanki św. Mikołaja w dobrej koleinie.
'89 Trooper LONG 2,6i LPG
Avatar użytkownika
pablos
 
Posty: 168
Dołączył(a): 03 sty 2010, 14:29
Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie

Re: Mosty UAZ

Postprzez PiotrR » 09 gru 2014, 00:11

Daruj sobie UAZowskie mosty słabe to strasznie. Widziałem zmielenie afganów za pomocą silnika z Gaza 66. IFS wcale nie taki zły, nad naszymi wystarczy trochę popracować. Prześwit masz większy niż z tyłu, wy-krzyż też można poprawić o 3 cm góra/dół. W efekcie masz lepiej niż większość aut na mostach zbyt twardo wy liftowanych. Fabrycznym Montereyem najeżdżałem na 50cm przeszkodę jednym przednim kołem pozostałe miały twardy kontakt z podłożem . Obecnie jestem w trakcie przeróbek przodu i dobierania właściwych amortyzatorów na tył, jak skończę to pomierzę co się zmieniło. Z dotychczasowych efektów jestem więcej niż zadowolony.Przyjąłem zasadę że trzymam się tego co fabryka dała a podzespoły jedynie dopieszczam.
Takie kombi 3.1
PiotrR
 
Posty: 2154
Dołączył(a): 30 cze 2011, 20:20
Lokalizacja: WGM

Re: Mosty UAZ

Postprzez pablos » 09 gru 2014, 00:21

Dobre i to na pocieszenie, wszystkie za i przeciw mile widziane. :D
'89 Trooper LONG 2,6i LPG
Avatar użytkownika
pablos
 
Posty: 168
Dołączył(a): 03 sty 2010, 14:29
Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie

Re: Mosty UAZ

Postprzez korf » 09 gru 2014, 09:46

Jak sztywne mosty muszą być, to wybrałbym LJ70,
al tez jestem zdania, że w fabryce Isuzu nie pracowali przypadkowi ludzie
i Isuzowski IFS jest, śmiem twierdzić, jednym z najmocniejszy.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
2.6 LWB, 2.6 RS, 3.1 RS, 3.1 LWB, 3.5 LWB, 3.2 RS, 2.8 LWB, 3.5 RS | Trooper 4WD
Avatar użytkownika
korf
 
Posty: 554
Dołączył(a): 31 mar 2009, 11:29
Lokalizacja: Katowice | SBL

Re: Mosty UAZ

Postprzez danti » 09 gru 2014, 10:23

W tym środkowym to nawet wydech przenieśli na dach...
Adrenaline rush!
Honda Shadow VT 1100

Był...
Opel Monterey LTD 3.1TD
http://www.roztocze4x4.pl
Facebook
Avatar użytkownika
danti
 
Posty: 1867
Dołączył(a): 10 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: Zamość

Re: Mosty UAZ

Postprzez pocieszny » 09 gru 2014, 14:02

taki sportowy wydech to i jak w gruzji miałem :)21 wszyscy pytali gdzie taki można do isuzu kupić bo pięknie brzmi :)21
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3903
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Mosty UAZ

Postprzez pawel126 » 12 gru 2014, 16:16

pablos napisał(a):Witam Towarzyszy broni ;) Pytanie mam odnośnie waszych doświadczeń w dziedzinie techniki CCCP głównie mosty mnie interesują. Chodzi mi głównie jak z ich wytrzymałością, i czy jakoś znoszą większe koła powiedzmy 33"- 35". Nie chodzi mi o Afgany bo to kloce, wagą nie wiele odbiegające od patrolowych. Plus jest taki że dostęp do części serwisowych nadal jest duży i tani, za małe pieniądze można wychaczyć przełożenia np. 5,125; można zblokować i mam kontakt z gościem mieszkającym w Moskwie (w Rasyjiii lublu tuning, części takowych u nich mnogo). Jakby ktoś chciał to mogę poprosić o autograf Putina :P żart


Moje doświadczenia wspominam miło z ta techniką aczkolwiek nie wiem co było bezpośrednia przyczyną :)21 ale po każdym powrocie z wypadu musiałem dokręcać tylne półosie.
Luzowały się szpilki albo nakrętki. Fachowiec z pewnej firmy powiedział że oni spawają na stałe jak są na zesłaniu, ale jest problem przy wymianie koła - nie da się go zdjąć bez szlifierki.
Uaz był napędzany 2,8 litrową benzyną 180 KM - reszta CCCP
Miałem najszybsze przełożenia, ale mosty zwykłe stary typ.
Monterey 3.2 V6+LPG 97r. LTD BF AT 265 75 R16
Monterey 3.1 D 97r. LTD - sprzedany.
Jeep XJ 2,5 TD 99r. - Malatesta Kaiman 31x10,50 R15 + T-MAX EW-12500
Avatar użytkownika
pawel126
 
Posty: 564
Dołączył(a): 17 wrz 2009, 08:46
Lokalizacja: Toruń

Re: Mosty UAZ

Postprzez pablos » 12 gru 2014, 19:59

Mosty z ToyToya spoko sprawa tylko nie łatwo u nas wyrwać coś takiego po dobrej kasie, z Uaza w okolicy znalazłem po 500 plnów. Wydaje mi się, że jest to cena do przyjęcia. Ze sztywnych mostów z główką po dobrej stronie ma jeszcze Defek i Dyskoteka.
'89 Trooper LONG 2,6i LPG
Avatar użytkownika
pablos
 
Posty: 168
Dołączył(a): 03 sty 2010, 14:29
Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie

Re: Mosty UAZ

Postprzez pocieszny » 12 gru 2014, 22:59

wszystkie japończyki :)2 ;)
tylko po co?
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3903
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Mosty UAZ

Postprzez pablos » 12 gru 2014, 23:13

Po kolana.... :lol:
'89 Trooper LONG 2,6i LPG
Avatar użytkownika
pablos
 
Posty: 168
Dołączył(a): 03 sty 2010, 14:29
Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie


Powrót do Off-Topic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron