Ciekawe ogłoszenia

O wszystkim i o niczym...

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez Jake » 18 wrz 2019, 17:08

Alez oczywiscie. Remonty i odbudowy aut innych niz drogie klasyki (pokroju Porsche 911/ Ford z 1910r etc.) są w 99% nieuzasadnione ekonomicznie i maja sens jedynie jesli auto ma u nas pozostac. W przeciwnym razie nigdy sie nie zwrócą. I rozumiem, ze swiadomy kupujacy bedzie sklonny dac 3-4tys wiecej za auto w ktorym jest swiezo pospawana, wypiaskowana, ocynkowana, pomalowana i zakonserowana rama, ale nie rownowartosc kosztów robocizny i czesci z ostatnich 8 lat eksploatacji.

Po 40-60 tys to mozna kupic Toyote HDJ/FZJ 80, ale to sa samochody z innej polki cenowej, ktore jako nowe kosztowaly znacznie wiecej i 30 letnie tez kosztuja inne pieniadze.
Isuzu Trooper 3.1D 1997r
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 1316
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez Quentil » 19 wrz 2019, 00:29

Ludzie zauważyli, że na niektóre auta zaczął być popyt, wiele aut z lat 90 staje się zabytkami do kolekcji, więc myślą, że i ich auto się załapie :lol:
Na zachodzie rozumieją różnicę między M5 e39, a jakimś sztruclem klepanym w milionach więc tam ceny mają normalniejsze proporcje. U nas same rekiny biznesu.

A ten Trooper za 30 kafli, to nie jest mazeno przypadkiem, ktoś coś wie?
6VE1...
Quentil
 
Posty: 620
Dołączył(a): 26 paź 2012, 22:07
Lokalizacja: Puławy / Lublin

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez Jake » 19 wrz 2019, 01:31

Quentil napisał(a):A ten Trooper za 30 kafli, to nie jest mazeno przypadkiem, ktoś coś wie?

Za 40 kafli XD
Isuzu Trooper 3.1D 1997r
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 1316
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez miras7 » 19 wrz 2019, 08:32

Quentil napisał(a):
A ten Trooper za 30 kafli, to nie jest mazeno przypadkiem, ktoś coś wie?


Nie przypomina... chyba, że Mazeniak miał 2
Avatar użytkownika
miras7
 
Posty: 1061
Dołączył(a): 06 sie 2012, 19:41
Lokalizacja: Wrocław/Milicz

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez Jake » 26 lis 2019, 16:17

Taki sobie brązowy Trooper, na zdjeciach w ładnym stanie i fajna cena:

https://www.olx.pl/oferta/monterey-troo ... 1480163825

Ma nawet forumowe wlepki.
Isuzu Trooper 3.1D 1997r
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 1316
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez Quentil » 26 lis 2019, 18:42

On chyba bordowy.
6VE1...
Quentil
 
Posty: 620
Dołączył(a): 26 paź 2012, 22:07
Lokalizacja: Puławy / Lublin

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez Jake » 26 lis 2019, 19:33

Quentil napisał(a):On chyba bordowy.

To jest typowy trooperowy brazowo-fioletowy bakłażanik. Bardzo mi sie podoba ten kolor tak swoja droga ;)
Isuzu Trooper 3.1D 1997r
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 1316
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez pocieszny » 26 lis 2019, 22:10

miras7 napisał(a):
Quentil napisał(a):
A ten Trooper za 30 kafli, to nie jest mazeno przypadkiem, ktoś coś wie?


Nie przypomina... chyba, że Mazeniak miał 2

na 100% nie mazeniaka
Opel Monterey 3.2V6... chyba... już nie :roll:
Dżip KJ suf
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3474
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez miras7 » 26 lis 2019, 23:20

Jake napisał(a):
Quentil napisał(a):On chyba bordowy.

To jest typowy trooperowy brazowo-fioletowy bakłażanik. Bardzo mi sie podoba ten kolor tak swoja droga ;)

Wg niemieckich katalogów jest to BURGUND ROT !
Avatar użytkownika
miras7
 
Posty: 1061
Dołączył(a): 06 sie 2012, 19:41
Lokalizacja: Wrocław/Milicz

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez Jake » 27 lis 2019, 00:12

miras7 napisał(a):
Jake napisał(a):
Quentil napisał(a):On chyba bordowy.

To jest typowy trooperowy brazowo-fioletowy bakłażanik. Bardzo mi sie podoba ten kolor tak swoja droga ;)

Wg niemieckich katalogów jest to BURGUND ROT !

Vielen dank für die Information, ich habe das nicht gewusst.
Isuzu Trooper 3.1D 1997r
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 1316
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez Quentil » 27 lis 2019, 02:41

Faceci rozprawiający o kolorach, co te internety robio z ludzi... :shock:

:lol:
6VE1...
Quentil
 
Posty: 620
Dołączył(a): 26 paź 2012, 22:07
Lokalizacja: Puławy / Lublin

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez Jake » 02 gru 2019, 04:04

Isuzu Trooper 3.1D 1997r
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 1316
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez Jake » 31 gru 2019, 01:11

Znalazłem sobie slicznego Troopera. Tylko nie moge z gosciem zadnego kontaktu nawiązac :/
https://www.autoscout24.de/angebote/ope ... ?cldtidx=1
Isuzu Trooper 3.1D 1997r
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 1316
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez Jake » 15 sty 2020, 10:12

https://www.olx.pl/oferta/sprzedaj-niss ... 2ca0e83ca6

Opis widac tłumaczony z pepiczkowe na nasze translatorem xD:
Sprzedaj Nissan Patrol Y60 SWAP 3.0 BMW
o mocy 220 kW 300 PS 700 NM,
SWAP BMW został wyprodukowany w Polsce przez profesjonalną firmę, która wykonuje te instalacje od ponad 5 lat.
Pojazd przeszedł całkowitą przebudowę nadwozia i ramy.
Rama jest z cynku.
Osie Nissan Patrol Y61
Półosie i przeguby Longfield Nissan Patrol GR Y61
Wzmocnione szyje
Przednia i tylna blokada 100% ARB
Zmodyfikowany dodatek redukujący.
Webasto do ogrzewania silnika.
Sprężarka ARB CKMA12, 12V
Gelova baterie
Freewheels AVM 745 XP
Unieść ramiona do przodu
Górna i dolna wytrzymałość ramion tylnych
Siła Paski Panharda zarówno z przodu, jak iz tyłu.
Zawieszenie: australijski regulowany tłumik Superior Nissan Patrol + 12,5 cm (+5 ") z regulowanym zbiornikiem wyrównawczym
Opony Maxxis Creepy Crawler 37x14,5 -R15
Zderzak przedni z reflektorami LED i kołowrotkiem WARN Zeon 12 z syntetyczną liną.
Tylny zderzak wytrzymałościowy z reflektorami LED i wyposażony w kołowrotek Kingone TDS-12.0H z linką syntetyczną.
Boczne stopnie
Zwiększone sanki
Krótkofalówka CB
Przednie sportowe siedzenia Double RED, oryginalna część samochodu
Oto link do dokumentacji zdjęcia: https://alanek123.rajce.idnes.cz/Patrol ... motor_BMW/
Isuzu Trooper 3.1D 1997r
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 1316
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez Michał4x4 » 16 sty 2020, 09:59

Ciekawe jak długo będzie się sprzedawał?
Moim zdaniem w tej cenie to wiecznie.
Michał4x4
 
Posty: 220
Dołączył(a): 16 sie 2016, 20:57

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez Jake » 17 sty 2020, 00:03

To akurat oczywiste, ze przy tej cenie bedzie sie sprzedawal bez konca. Nie jest tez wcale zbyt piekny. Wrzucilem tylko ze wzgledu na smieszny opis ;)
Isuzu Trooper 3.1D 1997r
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 1316
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez Michał4x4 » 18 sty 2020, 10:57

:)2
No tak, i w sumie to auto nie na temat
:)21
Michał4x4
 
Posty: 220
Dołączył(a): 16 sie 2016, 20:57

Poprzednia strona

Powrót do Off-Topic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości