Czego słuchacie podczas jazdy?

O wszystkim i o niczym...

Re: Czego słuchacie podczas jazdy?

Postprzez mcgiver » 24 mar 2018, 02:35

https://www.youtube.com/watch?v=styJOfW6RuQ mega zajebisty bas na plecach :)2 a panienka tez zajebista , szkoda że się nie rusza :D
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 1696
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Czego słuchacie podczas jazdy?

Postprzez mcgiver » 19 paź 2019, 00:35

dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 1696
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Czego słuchacie podczas jazdy?

Postprzez Quentil » 19 paź 2019, 21:08

Fajne, przypomina mi NIGHTWISH.
A to 180 kmh to chyba podchodzi pod dyskryminacje dieslowców :)21
6VE1...
Quentil
 
Posty: 616
Dołączył(a): 26 paź 2012, 22:07
Lokalizacja: Puławy / Lublin

Re: Czego słuchacie podczas jazdy?

Postprzez Jake » 19 paź 2019, 23:27

Quentil napisał(a):Fajne, przypomina mi NIGHTWISH.
A to 180 kmh to chyba podchodzi pod dyskryminacje dieslowców :)21

Och mcgiver nie kryje sie ze swoja jawna nietolerancja i dyskryminacja diesla. To wiadomo nie od dziś. :lol: 8-)
Isuzu Trooper 3.1D 1997r
Avatar użytkownika
Jake
 
Posty: 1261
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Re: Czego słuchacie podczas jazdy?

Postprzez mcgiver » 20 paź 2019, 01:16

Quentil napisał(a):Fajne, przypomina mi NIGHTWISH.
A to 180 kmh to chyba podchodzi pod dyskryminacje dieslowców :)21

no cóż rzec ,Jake to wyjasnił :)21 ale przesadziłem troche bo było 177km/h ;) , więc tu chyba jest przelicznik KM-kM/h bo montek ma 177koni :)21
a co do Nocnego Wisielca to też słucham i tez jest cool :)2 np ten kawałek https://www.youtube.com/watch?v=YwGSAFarHRg
mam różne okresy w życiu z muzą ale ostatnie dwa lata własnie rajcuje mnie taka nuta i wczoraj znów odkryłem zajebisty kawałek
https://www.youtube.com/watch?v=Dim8ko9FBE8
panienka swoja drogą (uwielbiam damski vocal :)2 ) , ale co goście wymiatają na perkusji i gitarze basowej to szacun :)2
i jeszcze kalidia
https://www.youtube.com/watch?v=8N_HQVYV6tg
:)2 :)2
W zasadzie słucham wszystkiego co wpada w ucho , ale discopolo jakoś mi nie może wpaść :lol: . ostatnimi czasy with temtation , amaranthe, omnimar , batle beast itd ,itp
ostatnio usłyszałem od znajomego że słucham niszowej muzyki , więc odpowiedziałem mu ,że ja nigdy nie byłem modny i nie będę bo w słuchaniu muzyki nie o to chodzi :)2
a z innej półki to Sara Farell naprawde daje rady z wieloma gatunkami muzy (świetne covery) https://www.youtube.com/watch?v=2jZFsQS8Veo tylko tu już rodzi sie pytanie czy wymiata wykonawca czy kawałek :shock: :)2
Jake napisał(a):
Quentil napisał(a):Fajne, przypomina mi NIGHTWISH.
A to 180 kmh to chyba podchodzi pod dyskryminacje dieslowców :)21

Och mcgiver nie kryje sie ze swoja jawna nietolerancja i dyskryminacja diesla. To wiadomo nie od dziś. :lol: 8-)

co prowda to prowda :lol: ja zawsze wiedziałem jak sobie przysporzyć wrogów :lol:
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 1696
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Czego słuchacie podczas jazdy?

Postprzez mcgiver » 26 paź 2019, 01:48

ten album jest totalnie zajebisty https://www.youtube.com/watch?v=ApSVZKudqFY :)2
i nie wiem czy to nie jest jakaś przykrywka evanescene bo poza stylem muzy nawet jest zbieżność nazwy formacji z tytułem nagrania evanescene.
albo na tym necie już jest wszystko tak wymieszane że nie wiadomo kto jest kim :) w każdym razie nuta :)2
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 1696
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Poprzednia strona

Powrót do Off-Topic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości