Strona 1 z 1

Mosty UAZ

PostNapisane: 08 gru 2014, 15:09
przez pablos
Witam Towarzyszy broni ;) Pytanie mam odnośnie waszych doświadczeń w dziedzinie techniki CCCP głównie mosty mnie interesują. Chodzi mi głównie jak z ich wytrzymałością, i czy jakoś znoszą większe koła powiedzmy 33"- 35". Nie chodzi mi o Afgany bo to kloce, wagą nie wiele odbiegające od patrolowych. Plus jest taki że dostęp do części serwisowych nadal jest duży i tani, za małe pieniądze można wychaczyć przełożenia np. 5,125; można zblokować i mam kontakt z gościem mieszkającym w Moskwie (w Rasyjiii lublu tuning, części takowych u nich mnogo). Jakby ktoś chciał to mogę poprosić o autograf Putina :P żart

Re: Mosty UAZ

PostNapisane: 08 gru 2014, 16:14
przez korf
Ostatnio chodzi mi po głowie tylny most z pajero z blokadą i przełożeniem 4,62... ruskich nie znam.

Re: Mosty UAZ

PostNapisane: 08 gru 2014, 16:15
przez pocieszny
jeśli do suzuki i zmota nie będzie ważyć więcej niż 1400 to wytrzymają (chwile) jeśli to troopera pomyłka :)21
zwykły uazowu most waży niewiele mniej niż afgan :)21

Re: Mosty UAZ

PostNapisane: 08 gru 2014, 16:50
przez korf
Czyli najlepsze, ale nie najtańsze rozwiązanie, mosty z LJ70.

Re: Mosty UAZ

PostNapisane: 08 gru 2014, 21:09
przez pocieszny
serio?
najlepsze i zarazem najtańsze zostawić serie :)2
mniejszy promień skrętu :)2 więcej miejsca pod gruchą :)2 a jeszcze nie widziałem żeby się trooperowy most ukręcił przy nawet dość intensywnym używaniu ;)
oczywiście wszystko się da ukręcić ;) jedyna wada to częstsze uwalanie zbieżności i uważanie na mieszki :)21


noo chyba że mamy najnowszą wersje mostów to wtedy rzeczywiście kicha z wielkością gruchy z tyłu :)21

Re: Mosty UAZ

PostNapisane: 08 gru 2014, 22:36
przez pablos
Pamiętam że kiedyś na YT przeglądałem "upalanie po rosyjsku" widziałem długą Frotkę na Uazowych mostach i nawet to jechało.

Re: Mosty UAZ

PostNapisane: 08 gru 2014, 22:43
przez pablos
Jeśli chodzi o mosty z Pojarki 2 to kiedyś badałem i znalazłem takie info dla motorowni 2.5D skrzynia manualna – 4.625, auomat – 5.29 (z blokadą też się zdażały). ;)
Co by nie było z przodu to zawsze jest IFS :roll: czyli sanki św. Mikołaja w dobrej koleinie.

Re: Mosty UAZ

PostNapisane: 09 gru 2014, 00:11
przez PiotrR
Daruj sobie UAZowskie mosty słabe to strasznie. Widziałem zmielenie afganów za pomocą silnika z Gaza 66. IFS wcale nie taki zły, nad naszymi wystarczy trochę popracować. Prześwit masz większy niż z tyłu, wy-krzyż też można poprawić o 3 cm góra/dół. W efekcie masz lepiej niż większość aut na mostach zbyt twardo wy liftowanych. Fabrycznym Montereyem najeżdżałem na 50cm przeszkodę jednym przednim kołem pozostałe miały twardy kontakt z podłożem . Obecnie jestem w trakcie przeróbek przodu i dobierania właściwych amortyzatorów na tył, jak skończę to pomierzę co się zmieniło. Z dotychczasowych efektów jestem więcej niż zadowolony.Przyjąłem zasadę że trzymam się tego co fabryka dała a podzespoły jedynie dopieszczam.

Re: Mosty UAZ

PostNapisane: 09 gru 2014, 00:21
przez pablos
Dobre i to na pocieszenie, wszystkie za i przeciw mile widziane. :D

Re: Mosty UAZ

PostNapisane: 09 gru 2014, 09:46
przez korf
Jak sztywne mosty muszą być, to wybrałbym LJ70,
al tez jestem zdania, że w fabryce Isuzu nie pracowali przypadkowi ludzie
i Isuzowski IFS jest, śmiem twierdzić, jednym z najmocniejszy.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Mosty UAZ

PostNapisane: 09 gru 2014, 10:23
przez danti
W tym środkowym to nawet wydech przenieśli na dach...

Re: Mosty UAZ

PostNapisane: 09 gru 2014, 14:02
przez pocieszny
taki sportowy wydech to i jak w gruzji miałem :)21 wszyscy pytali gdzie taki można do isuzu kupić bo pięknie brzmi :)21

Re: Mosty UAZ

PostNapisane: 12 gru 2014, 16:16
przez pawel126
pablos napisał(a):Witam Towarzyszy broni ;) Pytanie mam odnośnie waszych doświadczeń w dziedzinie techniki CCCP głównie mosty mnie interesują. Chodzi mi głównie jak z ich wytrzymałością, i czy jakoś znoszą większe koła powiedzmy 33"- 35". Nie chodzi mi o Afgany bo to kloce, wagą nie wiele odbiegające od patrolowych. Plus jest taki że dostęp do części serwisowych nadal jest duży i tani, za małe pieniądze można wychaczyć przełożenia np. 5,125; można zblokować i mam kontakt z gościem mieszkającym w Moskwie (w Rasyjiii lublu tuning, części takowych u nich mnogo). Jakby ktoś chciał to mogę poprosić o autograf Putina :P żart


Moje doświadczenia wspominam miło z ta techniką aczkolwiek nie wiem co było bezpośrednia przyczyną :)21 ale po każdym powrocie z wypadu musiałem dokręcać tylne półosie.
Luzowały się szpilki albo nakrętki. Fachowiec z pewnej firmy powiedział że oni spawają na stałe jak są na zesłaniu, ale jest problem przy wymianie koła - nie da się go zdjąć bez szlifierki.
Uaz był napędzany 2,8 litrową benzyną 180 KM - reszta CCCP
Miałem najszybsze przełożenia, ale mosty zwykłe stary typ.

Re: Mosty UAZ

PostNapisane: 12 gru 2014, 19:59
przez pablos
Mosty z ToyToya spoko sprawa tylko nie łatwo u nas wyrwać coś takiego po dobrej kasie, z Uaza w okolicy znalazłem po 500 plnów. Wydaje mi się, że jest to cena do przyjęcia. Ze sztywnych mostów z główką po dobrej stronie ma jeszcze Defek i Dyskoteka.

Re: Mosty UAZ

PostNapisane: 12 gru 2014, 22:59
przez pocieszny
wszystkie japończyki :)2 ;)
tylko po co?

Re: Mosty UAZ

PostNapisane: 12 gru 2014, 23:13
przez pablos
Po kolana.... :lol: