Strona 1 z 1

frontera b

PostNapisane: 10 mar 2015, 02:06
przez mikusien
Witam!
Mam takie pytanko. CZy frota typu B ma juz staly naped 4x4, bo gdzies tam widzialem na zdieciu ,ze drążek od reduktora ma tylko dwa położenia- LOW- HIGHT. O co tu kaman?
Pozdrawiam.

Re: frontera b

PostNapisane: 10 mar 2015, 02:36
przez Quentil
Normalny prawie w pełni ortodoksyjny 4x4, tyle, że na przednim moście stałe zabieraki zamiast sprzęgiełek, a włączenie napędu odbywa się poprzez przycisk na desce.
Dźwignia reduktora ma 2 pozycje LOW-HIGH normalnie cały czas jest na HIGH i wtedy jest RWD, gdy wklikniesz przycisk będzie 4x4 na sztywno 50/50, a po zatrzymaniu i włączonym 4x4 przełączysz na LOW wtedy działa 4x4 i reduktor.
Występuje we Frotach B i Troopkach po 98r.
I ciekawostka: W Trooperze 96-98 ze stałymi zabierakami można sobie domotać przycisk i wtedy mamy RWD z reduktoremObrazek

Re: frontera b

PostNapisane: 11 mar 2015, 10:35
przez pawel126
Quentil napisał(a):I ciekawostka: W Trooperze 96-98 ze stałymi zabierakami można sobie domotać przycisk i wtedy mamy RWD z reduktoremObrazek


Tylko pytanie po co? Chyba żeby szybciej roz... most albo krzyżaki w wale.? :roll:

Re: frontera b

PostNapisane: 11 mar 2015, 17:36
przez Quentil
Stromy asfaltowy podjazd/zjazd z serpentynami, lub manewry na ciasnym parkingu z mocno obciążonym autem + przyczepą. W takich warunkach warto oszczędzać hamulce i sprzęgło, ewentualnie jak ktoś chcę zrobić puzzle z mostu to też przeróbka się przyda Obrazek Na szczęście Troopki raczej takich katuszy nie przechodzą, bo na rynku są lepsze opcje-bardziej użytkowe. Ale jakby coś możliwość jest Obrazek

Re: frontera b

PostNapisane: 12 mar 2015, 10:37
przez pocieszny
nic się z mostem nie stanie ;)

Re: frontera b

PostNapisane: 12 mar 2015, 17:22
przez Quentil
Dla chcącego wszystko jest możliwe, chociaż wał powinien zadziałać jako bezpiecznik.

Re: frontera b

PostNapisane: 13 mar 2015, 08:53
przez pocieszny
i wał i most i cała mechanika jest przystosowana do takich przeciążeń