Debaty o cenach, goliźnie, stalowym szpeju i Wielkanocy

O wszystkim i o niczym...

Debaty o cenach, goliźnie, stalowym szpeju i Wielkanocy

Postprzez Jake » 31 paź 2019, 20:27

Wydzielone z tematu:
viewtopic.php?f=39&t=8111
pawel126 napisał(a):Do poczytania bo trochę się rozpisałem...

https://sprzedajemy.pl/isuzu-opel-monte ... offer_edit


Bardzo niechętnie, ale po prostu znajomy sprzedaje Patrola w podobnym stanie/historią i mnie skusił. 8-)

Gołe auto za 25tys? Co je odroznia od identycznych za 6500zł?
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4193
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: MONTEREY V6 3,2 + LPG LONG 97r. 24500zł

Postprzez pawel126 » 03 lis 2019, 17:34

Tak poważnie to pytanie? Zawsze można kupić za 6 i pojechać w jedną stronę jaka ktoś lubi takie przygody.
Głównie za stan ta cena. A reszta w opisie co dołożone itd.... nie wiem stalowe zderzaki, lifty czy co miało nie być gołym autem?
Monterey 3.2 V6+LPG 97r. LTD BF AT 265 75 R16
Monterey 3.1 D 97r. LTD - sprzedany.
Jeep XJ 2,5 TD 99r. - Malatesta Kaiman 31x10,50 R15 + T-MAX EW-12500
Avatar użytkownika
pawel126
 
Posty: 564
Dołączył(a): 17 wrz 2009, 08:46
Lokalizacja: Toruń

Re: MONTEREY V6 3,2 + LPG LONG 97r. 24500zł

Postprzez mcgiver » 03 lis 2019, 18:02

mnie też nie rajcują lifty i stalowe zderzaki , zresztą regulowane zawieszenie w aucie który już ma bogaty prześwit również.
z opisu wynika że auto nie jest gołe bo ma wszystko co oferował producent , poza tym jeśli rama jest w takim stanie jak wynika z opisu to już bardzo dużo.
Nie mniej nie wierzę że uda się go sprzedać za tą cenę, ale obym był złym prorokiem.
trzeba pamiętać że ten samochód nie jest u nas popularny, (kompletnie tego nie mogę zrozumieć) i dlatego można go kupić za wiele mniej niż inne terenówki .
ja też poza ceną zakupu włożyłem 17tyś i co z tego...
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: MONTEREY V6 3,2 + LPG LONG 97r. 24500zł

Postprzez pawel126 » 03 lis 2019, 18:40

Jest wart więcej niż najtańszy z ogłoszeń, wystawiłem bo tak sobie wycenilem zawsze tak robię. Wiadomo że cena do negocjacji. Nie umiem ściemniać jak sprzedaję a że sam potrafię ogarnąć mechanikę to w moich autach kupując u nie musi nawert oleju zmienić. Ale wiem że trudno w to uwierzyć bo zazwyczaj ludzie sprzedają auta jak już trzeba wsadzić jakąś kase i takiego patrola mam znajomego na oku stąd decyzja o sprzedaży opla.
Monterey 3.2 V6+LPG 97r. LTD BF AT 265 75 R16
Monterey 3.1 D 97r. LTD - sprzedany.
Jeep XJ 2,5 TD 99r. - Malatesta Kaiman 31x10,50 R15 + T-MAX EW-12500
Avatar użytkownika
pawel126
 
Posty: 564
Dołączył(a): 17 wrz 2009, 08:46
Lokalizacja: Toruń

Re: MONTEREY V6 3,2 + LPG LONG 97r. 24500zł

Postprzez Jake » 03 lis 2019, 20:46

Średnia cena Troopera w tym roczniku to 6-12 tysięcy. Stan tych aut jest rozny, jak to z prawa rynku wynika. Czesc bedzie juz zgnita i nieperspektywiczna, ale czesc bedzie bardzo dobra baza. Biorac pod uwage, ze poswiecajac troche uwagi i czasu mozna za 12tys dostac malo wyeksplatowane auto ktore nie wymaga wiekszych napraw poza pakietem startowym olejów, filtrów itp. nie widze zadnego rozsadnego uzasadnienia by płacić dwa razy tyle, za auto które niczym sie na ich tle nie wyróżnia.

Odnosnie stalowych zderzaków, terenowych opon - rozumiem, preferencje moga byc rozne. Niemniej szpej offrodowy kosztuje i to dosc duzo. Wiec kupujac pomotane auto mozna zaplacic za niego wiecej niz za gołe auto w tym samym stanie, z tego samego rocznika.
Twój jest goły, tak jak mcgiver mowi - taki jak z fabryki. Innymi slowy w mojej opinii nie ma zadnych zalet ponad auta za wspomniane 10-12k których na rynku sporo.
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4193
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: MONTEREY V6 3,2 + LPG LONG 97r. 24500zł

Postprzez mcgiver » 03 lis 2019, 21:23

Jake , ja nie napisałem że auto jest gołe . Ma wszystko co oferował producent , łącznie ze skórzaną tapicerką i elektryką foteli.
dla mnie osprzet ofroadowy nie czyni żadnego podbicia wartości.
puzniej beczycie że nie jedzie , no bo jak ma jechać z dodatkowymi setkami kilogramów ze znikomą mocą :lol:
jeden lubi ogórki a drugi ogrodnika córki .
jedyne z czym się zgadzam z Tobą to tylko to że cena jest wyjebana w kosmos i jak pójdzie za 18-20 to itak będzie mega sukces ;)
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2432
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: MONTEREY V6 3,2 + LPG LONG 97r. 24500zł

Postprzez Jake » 03 lis 2019, 22:07

mcgiver napisał(a):Jake , ja nie napisałem że auto jest gołe . Ma wszystko co oferował producent , łącznie ze skórzaną tapicerką i elektryką foteli.
dla mnie osprzet ofroadowy nie czyni żadnego podbicia wartości.
puzniej beczycie że nie jedzie , no bo jak ma jechać z dodatkowymi setkami kilogramów ze znikomą mocą :lol:
jeden lubi ogórki a drugi ogrodnika córki .
jedyne z czym się zgadzam z Tobą to tylko to że cena jest wyjebana w kosmos i jak pójdzie za 18-20 to itak będzie mega sukces ;)

Jest gołe od dodatków. Innymi słowy, tak - fabryczne. Skórzana tapicerka do Montka kosztuje pewnie z 600-900zł. Komplet stalowych zderzaków 5-6tysiecy. Zawias 2-3tys. Bagaznik ok tysiaca. Terenowe opony 2-4tys. Wymienic fotele jest znacznie taniej niz przerobic auto do jazdy terenowej :D Ja swoja droga nie cierpie skorzanych, welur jest znacznie milszy w dotyku i nie jest zimno w dupke jak sie wsiada do auta w zimie :D
Wiem, ze nie lubisz offrodu. Ja nie lubie szybkich płaskich samochodow wyscigowych, ale ludzie sa gotowi ładowac tysiace w kute korby, obrabiane głowice, turbiny, zeby wycisnac 400KM z silników ktore nominalnie miały ich 150. I ja to rozumiem, kazdy ma swojego jobla ;P
Beczymy, ze nie ma dostepnych wolniejszych przelozen na polskim rynku dopasowanych do wiekszych kół. Na mniej KM godziłem sie od poczatku wybierajac diesla.
Moj po oszpejeniu ma odczuwalnie mniej wiecej tyle samo mocy co na poczatku. Od kilogramow stali to zauwazylem tylko, ze mocno ucierpiał przedni zawias - cholerny IFS. Naprawde szkoda, ze Isuzu nie robił sztywnych mostów.
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4193
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: MONTEREY V6 3,2 + LPG LONG 97r. 24500zł

Postprzez pocieszny » 03 lis 2019, 23:18

chłopaki czegoś nie rozumiem
chce sprzedać za tyl ile chce? jego sprawa, co to w ogóle za pogadanka czy drogo czy tanio, cena jest tylko średnią między oczekiwaniami sprzedającego a marzeniami nabywcy ;) zwykle spotyka się gdzieś koło średniej rynkowej ale bywa różnie, będzie Paweł chciał sprzedać za zylion będzie sprzedawał będzie chciał oddać za "copke gruszek" to odda, nawet przecież nie rozważacie kupna więc po grzyba ta dyskusja?

nie sprzeda przez rok czy 2 to może zmieni zdanie i tyle

a co do patrola, nie wiem jakiego chcesz kupić ale prawdopodobnie nie jest to opłacalna inwestycja ;) mam jednego i wiem czym się różni od troopera, jeśli chcesz wykorzystywać jak troopa to bezsensowna zamiana, jeśli chcesz topić w gnoju to kup suzuke... serio ;)
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: MONTEREY V6 3,2 + LPG LONG 97r. 24500zł

Postprzez pawel126 » 04 lis 2019, 09:11

pocieszny napisał(a):chłopaki czegoś nie rozumiem


a co do patrola, nie wiem jakiego chcesz kupić ale prawdopodobnie nie jest to opłacalna inwestycja ;) mam jednego i wiem czym się różni od troopera, jeśli chcesz wykorzystywać jak troopa to bezsensowna zamiana, jeśli chcesz topić w gnoju to kup suzuke... serio ;)


No patrol gu4 2005r długi. Stan naprawdę świetny aczkolwiek wg mnie buda do zdjęcia w celu zabezpieczenia podwozia i ramy ponieważ jest sporo nalotów rudej ale widać że powierzchownej. Auto praktycznie nie używane w terenie. 160 tys. km 3.0 D
Ewentualną zmianę silnika też biorę pod uwagę.
Typowo pod wakacje i wyprawy, czasem zapiać lawetę. Myślę że na + to więcej miejsca, możliwość zamontowania 2 aku, lodówki może spanie w środku albo namiot dachowy. Póki co pewnie z 2-3 razy dzieciaki z nami będą chciały jeszcze pojechać.

Do topienia mam jeepa i starczy. Zresztą ostatnio brak czasu na to.
Monterey 3.2 V6+LPG 97r. LTD BF AT 265 75 R16
Monterey 3.1 D 97r. LTD - sprzedany.
Jeep XJ 2,5 TD 99r. - Malatesta Kaiman 31x10,50 R15 + T-MAX EW-12500
Avatar użytkownika
pawel126
 
Posty: 564
Dołączył(a): 17 wrz 2009, 08:46
Lokalizacja: Toruń

Re: MONTEREY V6 3,2 + LPG LONG 97r. 24500zł

Postprzez pawel126 » 04 lis 2019, 09:39

Jake napisał(a):
mcgiver napisał(a):Jake , ja nie napisałem że auto jest gołe . Ma wszystko co oferował producent , łącznie ze skórzaną tapicerką i elektryką foteli.
dla mnie osprzet ofroadowy nie czyni żadnego podbicia wartości.
puzniej beczycie że nie jedzie , no bo jak ma jechać z dodatkowymi setkami kilogramów ze znikomą mocą :lol:
jeden lubi ogórki a drugi ogrodnika córki .
jedyne z czym się zgadzam z Tobą to tylko to że cena jest wyjebana w kosmos i jak pójdzie za 18-20 to itak będzie mega sukces ;)

Jest gołe od dodatków. Innymi słowy, tak - fabryczne. Skórzana tapicerka do Montka kosztuje pewnie z 600-900zł. Komplet stalowych zderzaków 5-6tysiecy. Zawias 2-3tys. Bagaznik ok tysiaca. Terenowe opony 2-4tys. Wymienic fotele jest znacznie taniej niz przerobic auto do jazdy terenowej :D Ja swoja droga nie cierpie skorzanych, welur jest znacznie milszy w dotyku i nie jest zimno w dupke jak sie wsiada do auta w zimie :D
Wiem, ze nie lubisz offrodu. Ja nie lubie szybkich płaskich samochodow wyscigowych, ale ludzie sa gotowi ładowac tysiace w kute korby, obrabiane głowice, turbiny, zeby wycisnac 400KM z silników ktore nominalnie miały ich 150. I ja to rozumiem, kazdy ma swojego jobla ;P
Beczymy, ze nie ma dostepnych wolniejszych przelozen na polskim rynku dopasowanych do wiekszych kół. Na mniej KM godziłem sie od poczatku wybierajac diesla.
Moj po oszpejeniu ma odczuwalnie mniej wiecej tyle samo mocy co na poczatku. Od kilogramow stali to zauwazylem tylko, ze mocno ucierpiał przedni zawias - cholerny IFS. Naprawde szkoda, ze Isuzu nie robił sztywnych mostów.


Każdy szuka auta odpowiedniego dla siebie a jak wiadomo jeden expres do kawy i herbaty jest do dupy. :D

Nie wiem na ilu i jakich byłeś wyprawach, ale ja na razie na 2 zorganizowanych i nie wiedze absolutnie sensu założenia stalowych zderzaków. Nikt jakoś specjalnie nie wybiera trudniejszej drogi, a prowadzący dopasowuje ją pod auta. Przydatna mogła by być jedynie wyciągarka, ale zazwyczaj ktoś w grupie ją ma więc też obejdzie się.
Będąc 2 tys km od domu nie można wyszaleć się w terenie jak 20km od domu. Do tego zdarzają się osoby w grupie który pierwszy raz jadą w terenie i np. po 3 dniach dowiadują się że mają reduktor. :D Owszem są trudniejsze wyprawy, ale moja babska cześć rodziny nie byłaby zadowolona :lol: . Znajomy był pierwszy raz i przyjechał y60, aktualnie poszedł nim w off, a kupił Toyotę LC bo planuje Albanie w przyszłym roku. Niestety dojazd z Pn części naszego kraju to autostrada więc liczy się też jakiś tam komfort.
Monterey 3.2 V6+LPG 97r. LTD BF AT 265 75 R16
Monterey 3.1 D 97r. LTD - sprzedany.
Jeep XJ 2,5 TD 99r. - Malatesta Kaiman 31x10,50 R15 + T-MAX EW-12500
Avatar użytkownika
pawel126
 
Posty: 564
Dołączył(a): 17 wrz 2009, 08:46
Lokalizacja: Toruń

Re: MONTEREY V6 3,2 + LPG LONG 97r. 24500zł

Postprzez Jake » 04 lis 2019, 12:13

Trooper ma fabrycznie dwa aku.
Nie jezdze na zorganizowane wypady, jesli nie jade sam a w towarzystwie, to wole miec ze soba kogos kto wie do czego sluzy reduktor. :lol: Wyciagarke mam od nie niedawna i dopiero raz jej uzywalem. Ale w ciagu dwoch lat trzykrotnie mi jej brakowalo jak cholera.
Ciezko mi sobie wyobrazic jaki rodzaj offrodu uprawiasz jesli stalowe zderzaki uwazasz za zbedne. Mnie ciezku upalanie nigdy nie krecilo, ale w ciagu 6 lat jazdy w umiarkowanym terenie urwałem 3 plastikowe zderzaki i kangura z rurek. Stalowe rozwiazuja ten problem, nie mowiac juz o lepszych kontach natarcia i uchwytach do wyciagania auta. Do fabrycznego praktycznie nie ma gdzie zaczepic liny od windy...
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4193
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: MONTEREY V6 3,2 + LPG LONG 97r. 24500zł

Postprzez pawel126 » 04 lis 2019, 13:08

Wiem że są 2 aku w dieslu bo miałem takiego ale w 3.2 jest jeden i nie ma miejsca na drugi.
Dyskusja robi się bezsensowna skoro wyłapujesz pojedyncze słowa i układasz je po swojemu.
Stalowe zderzaki mam oba w jeepie + winda + simexy, ale w oplu są mi niepotrzebne bo to auto na wyprawy jak dla mnie dalekie no i raczej lekkie.
A w kwestii upalania w błocie wg mnie wszystko co nie ma sztywnego mostu z przodu jest słabsze w terenie i podatne bardziej na uszkodzenie. Na pewno długi monterey z reduktorem wiszącym kawałek nad ziemią kompletnie się do tego nie nadaje.
Każdy ma jakieś tam doświadczenia i robi jak uważa. Ja zaczynałem od gazików, uazów z 20 parę lat temu ;)
Monterey 3.2 V6+LPG 97r. LTD BF AT 265 75 R16
Monterey 3.1 D 97r. LTD - sprzedany.
Jeep XJ 2,5 TD 99r. - Malatesta Kaiman 31x10,50 R15 + T-MAX EW-12500
Avatar użytkownika
pawel126
 
Posty: 564
Dołączył(a): 17 wrz 2009, 08:46
Lokalizacja: Toruń

Re: MONTEREY V6 3,2 + LPG LONG 97r. 24500zł

Postprzez Jake » 04 lis 2019, 13:49

pawel126 napisał(a):Wiem że są 2 aku w dieslu bo miałem takiego ale w 3.2 jest jeden i nie ma miejsca na drugi.
Dyskusja robi się bezsensowna skoro wyłapujesz pojedyncze słowa i układasz je po swojemu.
Stalowe zderzaki mam oba w jeepie + winda + simexy, ale w oplu są mi niepotrzebne bo to auto na wyprawy jak dla mnie dalekie no i raczej lekkie.
A w kwestii upalania w błocie wg mnie wszystko co nie ma sztywnego mostu z przodu jest słabsze w terenie i podatne bardziej na uszkodzenie. Na pewno długi monterey z reduktorem wiszącym kawałek nad ziemią kompletnie się do tego nie nadaje.
Każdy ma jakieś tam doświadczenia i robi jak uważa. Ja zaczynałem od gazików, uazów z 20 parę lat temu ;)

Oczywiscie, ze sztywny most, jest lepszy, tego tez mi w Trooperze brakuje. Ale dzielnosc terenowa jak na IFS i słaby prześwit Trooper ma całkiem niezla :)
W Benzynie wystarczy zmienić puszke filtra na dieslowa i mozna zalozyc wspornik drugiego aku z diesla. Swoja droga zastnawiam sie na tym, dlaczego producent zrobił dwie rozne puszki filtra dla obu silników. :roll:
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4193
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: MONTEREY V6 3,2 + LPG LONG 97r. 24500zł

Postprzez pocieszny » 04 lis 2019, 14:52

oprócz puszki musisz zmienić kilka innych rzeczy, choćby zbiornik płynu chłodzącego, do tego dochodzi filtr par paliwa itp itd,
w rozrachunku i tak nie zmieścisz aż tak dużego aku jak główny,
przerabiałem temat, miałem tam zamontowany 2 aku (dodatkowy), w normalnym użytkowaniu troopera 3,2 drugi aku nie jest do niczego potrzebny


co do IFSA się z wami nie zgodze zupełnie ;)
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: MONTEREY V6 3,2 + LPG LONG 97r. 24500zł

Postprzez Jake » 04 lis 2019, 14:57

pocieszny napisał(a):oprócz puszki musisz zmienić kilka innych rzeczy, choćby zbiornik płynu chłodzącego, do tego dochodzi filtr par paliwa itp itd,
w rozrachunku i tak nie zmieścisz aż tak dużego aku jak główny,
przerabiałem temat, miałem tam zamontowany 2 aku (dodatkowy), w normalnym użytkowaniu troopera 3,2 drugi aku nie jest do niczego potrzebny


co do IFSA się z wami nie zgodze zupełnie ;)

Wiem, ze IFS ma zalety, to jest prawda obiektywna. Wiem, ze dzieki temu wleczemy tylko jedna gruche, a nie dwie i auto sie lepiej prowadzi po czarnym. Ale mimo ze Trooper ma jeden z mocniejszych IFS na rynku to jednak to sa tulejki, sworznie, gałki, koncowki drazkow, przeguby, kuleczki w przegubach itd. Topornosci sztywnego mostu nic nie zastapi.
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4193
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: MONTEREY V6 3,2 + LPG LONG 97r. 24500zł

Postprzez pawel126 » 04 lis 2019, 15:55

No chyba że mowa o IFS w LC. On robi wrażenie jak się na to patrzy 8-)
Wprawdzie krzyżaki pomieliłem już w jeepie, ale przeguby jednak częściej widzę jak innym padają. ;)
Monterey 3.2 V6+LPG 97r. LTD BF AT 265 75 R16
Monterey 3.1 D 97r. LTD - sprzedany.
Jeep XJ 2,5 TD 99r. - Malatesta Kaiman 31x10,50 R15 + T-MAX EW-12500
Avatar użytkownika
pawel126
 
Posty: 564
Dołączył(a): 17 wrz 2009, 08:46
Lokalizacja: Toruń

Re: MONTEREY V6 3,2 + LPG LONG 97r. 24500zł

Postprzez Jake » 04 lis 2019, 16:59

LC miało IFS? Chyba tylko te najnowsze od J100 począwszy? J60/70/80 wszystko sztywny most. Taka HDJ80 to mi sie swoja droga niesamowicie podoba.

W Trooperze zmieliłem dwa przeguby, złamałem górny wahacz, urwalem dwa laczniki stabi, pogialem dwa drazki kieerownicze, oprocz tego wymieniłem wszsytkie sworznie wahaczy i tuleje, bo wiekszosc juz miała luzy. Teraz zostaje giantyczny luz na przekladni z którym musze cos zrobic.
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4193
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: MONTEREY V6 3,2 + LPG LONG 97r. 24500zł

Postprzez pawel126 » 04 lis 2019, 17:04

Na pewno J100 ma. To moje ulubiona terenówka, ale nie stać mnie na nią :(
Monterey 3.2 V6+LPG 97r. LTD BF AT 265 75 R16
Monterey 3.1 D 97r. LTD - sprzedany.
Jeep XJ 2,5 TD 99r. - Malatesta Kaiman 31x10,50 R15 + T-MAX EW-12500
Avatar użytkownika
pawel126
 
Posty: 564
Dołączył(a): 17 wrz 2009, 08:46
Lokalizacja: Toruń

Re: MONTEREY V6 3,2 + LPG LONG 97r. 24500zł

Postprzez Jake » 04 lis 2019, 17:39

pawel126 napisał(a):Na pewno J100 ma. To moje ulubiona terenówka, ale nie stać mnie na nią :(

To ja tak mam ze J80 :) Tez sie do niej slinie, ale cenowo nieosiągalna.
Masz racje, J100 miała IFS, ale była wersja na mniej cywilizowane drogi pod oznaczeniem J105, na dwoch sztywnych.

Przy okazji wydzieliłem nasze pierniczenie do osobnego tematu, bo az mi wstyd było Twoj temat sprzedazowy kasztanic.
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4193
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: MONTEREY V6 3,2 + LPG LONG 97r. 24500zł

Postprzez pocieszny » 04 lis 2019, 17:49

pawel126 napisał(a):No chyba że mowa o IFS w LC. On robi wrażenie jak się na to patrzy 8-)
Wprawdzie krzyżaki pomieliłem już w jeepie, ale przeguby jednak częściej widzę jak innym padają. ;)

teraz zacytuje zdanie właściciela który powozi LC od dawna a wcześniej miał troopera :)21
"w LC to chujnia nie IFS, raz do roku pełna geometria, a w zasadzie raz przed wyjazdem dokładny przegląd z wymianami, ogólnie całośc nie jest zbyt mocna"

co do gałek kuleczek itp w sztwnymmoście też są, w sztywniaku od disco ukręcenie półosi występuje przy seryjnych oponach (w ciut ostrzejszym bieżniku) itp itd można by mnożyć przykłady o jeepowych moztach z rzeczonymi krzyżakami blokującymi całkiem przedni most nie wspomne z przyzwoitości :lol: :)21
jest kilka pancernych mostów, ale masa jest bardzo duża (patrol, HDJ/HZJ80) mając patrola, mam porównanie co do częstości zaglądania do mostów w patrolu i w trooperze, jedyny słabszy punkt to gumowe manszety przegubów reszta jest porównywalna co do wytrzymałości i częstości zaglądania ;)
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Debaty o cenach, goliźnie, stalowym szpeju i Wielkanocy

Postprzez pawel126 » 30 gru 2019, 08:22

Tak podsumowując isuzu jest bardzo fajnym autem, ale puki co jestem zadowolony z przesiadki na patrola. Z minusów to tylko masa auta :D, silnik 3.0 widzę że całkiem sobie radzi z tym autem, wiem że wybucha wiec dostanie pakiet zabezpieczający. Jazda po leśnych czy polnych drogach jest bardziej komfortowa niż w montku. Pewnie zasługa to budowy przedniego zawieszenia no i masy. :D
Monterey 3.2 V6+LPG 97r. LTD BF AT 265 75 R16
Monterey 3.1 D 97r. LTD - sprzedany.
Jeep XJ 2,5 TD 99r. - Malatesta Kaiman 31x10,50 R15 + T-MAX EW-12500
Avatar użytkownika
pawel126
 
Posty: 564
Dołączył(a): 17 wrz 2009, 08:46
Lokalizacja: Toruń

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez Jake » 05 kwi 2022, 13:56

Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4193
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez miras7 » 05 kwi 2022, 21:29

Czytałeś opis? Sami swoi...
Avatar użytkownika
miras7
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 06 sie 2012, 19:41
Lokalizacja: Wrocław/Milicz

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez Jake » 06 kwi 2022, 20:07

Opis czytalem, wlepy forumowe widzialem. Ale 50k?
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4193
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: Ciekawe ogłoszenia

Postprzez miras7 » 08 kwi 2022, 20:40

Nie doceniacie swoich samochodów... Toyoty czy Patrole zasługują na takie (i wyższe ) ceny a Troopery nie?

----------------------------
E.
No i jednak nie doceniliście. Sprzedany za 44
Avatar użytkownika
miras7
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 06 sie 2012, 19:41
Lokalizacja: Wrocław/Milicz

Następna strona

Powrót do Off-Topic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości