3.2 6VD1 vs 3.5 6VE1

Majac mozliwosc wyboru co byscie polecali?
Różnice o ktorych wiem:
-wieksza pojemnosc
-wieksza moc
-4 lambdy zamiast 2
-wiecej elektroniki
-wszystkie ECU miały immo, ktore nie do konca wiadomo czy i jak mozna usunąć.
-system COP - cewki bezpośrednio na świecach, a w starszym potrójna cewka, kable HV i system iskry traconej (sam nie wiem co lepsze, mi tam sie zawsze najbardziej podobały stare toporne rozdzielacze z kopułka i paluchem...)
-inny kolektor dolotowy i góra silnika
-DOHC vs SOHC (wiem, ze były 3.2DOHC ale nie w Europie)
-troche inne zegary
-hydrokorektory zaworów w 3.2 i podkładki w 3.5
Cos jeszcze? Która konstrukcja jest lepsza?
Znaleziona garsc danych:
https://www.planetisuzoo.com/viewtopic.php?f=17&t=66902
Różnice o ktorych wiem:
-wieksza pojemnosc
-wieksza moc
-4 lambdy zamiast 2
-wiecej elektroniki
-wszystkie ECU miały immo, ktore nie do konca wiadomo czy i jak mozna usunąć.
-system COP - cewki bezpośrednio na świecach, a w starszym potrójna cewka, kable HV i system iskry traconej (sam nie wiem co lepsze, mi tam sie zawsze najbardziej podobały stare toporne rozdzielacze z kopułka i paluchem...)
-inny kolektor dolotowy i góra silnika
-DOHC vs SOHC (wiem, ze były 3.2DOHC ale nie w Europie)
-troche inne zegary
-hydrokorektory zaworów w 3.2 i podkładki w 3.5
Cos jeszcze? Która konstrukcja jest lepsza?
Znaleziona garsc danych:
https://www.planetisuzoo.com/viewtopic.php?f=17&t=66902