Jake napisał(a):Trooper jest spory istotnie, i to jest jego spora zaleta. Nie cierpi malych i ciasnych samochodów. Taki 4-Runner mi sie bardzo podoba, ale jest mi w nim troche ciasno. I przestrzeni bagazowej tez mniej.
Automat to fajna rzecz. W terenowce bym co prawda nie chcial, ale gdybym mial kiedys kupic plaskie auto - to nawet preferowalbym automat.
mcgiver napisał(a):no wiedziałem że będziesz pierwszy
mcgiver napisał(a):no wiedziałem że będziesz pierwszy
Temat 2 troperów z 3 czy jakoś tak został zamrożony przy zrobieniu dołu 6ve1 i zafoliowaniu go żeby nie łapnoł syfu, czyli od 2 lat nic nie dygneło w temacie . Spoko musiałeś mi dojebać ,
mcgiver napisał(a): A Ty się z tym Twoim remontem motoru toyoty już dupisz ile? 1,5 roku i końca nie widać? No sorry jak Kuba Bogu….
mcgiver napisał(a):Dobra tak poważnie to jakie do serii można max koła włożyć ? z troopa pewnie nie pasują ?? Bo jak tak ostatnio szukałem info o jeepach np. druga generacja liberty to bez konkretnych modów to tam max wchodzą 245x65 x 16 i jeszcze trzeba nadkola meczyć na gorąco żeby nie tarły…
Jak jest realizowane dołączanie przedniej oski i reduktor , bo drugiej wajchy to tam nie widziałem na fotkach ? chyba tylko elektronicznie na desce ?
do wybory również była podobna toyka ale z silnikiem chyba 4,6 czy jakoś tak i naped tylko na tył czy jakoś tak , ale załozyłem sobie już dawno że 4litry to jest max które mogę przygarnąć...
Jake napisał(a):No coz, niektorzy cierpia na nadmiar pieniedzy a niedomiar... w innych aspektach i kupuja takie dziwne potwory. W USA to bardzo popularne. Moze w takim czyms sie lepiej stoi w korku na 9 pasmowej autostradzie... kto wie.
IMHo to tez auto do niczego, ani do orania w terenie, ani do wozenia materialow budowlanych ani do jazdy na codzien. Ale co kraj to obyczaj.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości