Hello Lublin!

Re: Hello Lublin!

Postprzez croochy » 16 gru 2010, 22:56

i kolejny raz będę się wracał z buta w śniegu po kolana, pytać dlaczego nie chcecie za mną jechać? :)21
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1656
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: Hello Lublin!

Postprzez siatkaz » 16 gru 2010, 23:06

CB sie zabierze. :lol:
Lublin Monterey 3.1 long 1992
siatkaz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 25 wrz 2009, 07:57

Re: Hello Lublin!

Postprzez croochy » 16 gru 2010, 23:22

brzmi rozsądnie :)21
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1656
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: Hello Lublin!

Postprzez mielo1983 » 17 gru 2010, 20:18

w takim razie widzimy się chłopaki niedługo w roztoczańskich lasach :D
3.1 D TURBO INTERCOOLER
mielo1983
 
Posty: 38
Dołączył(a): 09 gru 2010, 15:33

Re: Hello Lublin!

Postprzez danti » 17 gru 2010, 22:14

pewnie i tak dopiero w styczniu... Ale byle wyszło :)21
Adrenaline rush!
Honda Shadow VT 1100

Był...
Opel Monterey LTD 3.1TD
http://www.roztocze4x4.pl
Facebook
Avatar użytkownika
danti
 
Posty: 1868
Dołączył(a): 10 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: Zamość

Re: Hello Lublin!

Postprzez croochy » 17 gru 2010, 22:26

tylko żeby mrozów nie było bo Wam ropa pozamarza :)21
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1656
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: Hello Lublin!

Postprzez danti » 17 gru 2010, 23:12

Mamy suszareczki, będzie dobrze;)
Adrenaline rush!
Honda Shadow VT 1100

Był...
Opel Monterey LTD 3.1TD
http://www.roztocze4x4.pl
Facebook
Avatar użytkownika
danti
 
Posty: 1868
Dołączył(a): 10 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: Zamość

Re: Hello Lublin!

Postprzez siatkaz » 18 gru 2010, 15:52

Croochy dobrze gada. Jak będzie poniżej -20 to ja nie jadę ale nie tyle o paliwko sie boję tylko o nóżki. Jakoś przez rok czasu nie udało mi się sterowania wentylacją doprowadzić do ładu.
Lublin Monterey 3.1 long 1992
siatkaz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 25 wrz 2009, 07:57

Re: Hello Lublin!

Postprzez croochy » 18 gru 2010, 20:46

jak bedzie -20 to nic sie nie stanie z nóżkami, gorzej jak będzie ciapa w okolicy 0 :evil:
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1656
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: Hello Lublin!

Postprzez siatkaz » 19 gru 2010, 23:39

Chodziło mi o moje nóżki bo mam wrażliwe na zimno :lol:
Lublin Monterey 3.1 long 1992
siatkaz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 25 wrz 2009, 07:57

Re: Hello Lublin!

Postprzez siatkaz » 29 gru 2010, 09:27

Chłopy a może drugi weekend stycznia by się coś zorganizowało? Ferie się zaczynają i można by w okolicach Tereszpola pośmigać - oczywiści tylko lajcik (AT) :lol:
Lublin Monterey 3.1 long 1992
siatkaz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 25 wrz 2009, 07:57

Re: Hello Lublin!

Postprzez danti » 29 gru 2010, 10:23

ja chętny, jeszcze tez AT chociaz moze sie uda zmienic do 2 połowy stycznia...
Adrenaline rush!
Honda Shadow VT 1100

Był...
Opel Monterey LTD 3.1TD
http://www.roztocze4x4.pl
Facebook
Avatar użytkownika
danti
 
Posty: 1868
Dołączył(a): 10 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: Zamość

Re: Hello Lublin!

Postprzez croochy » 29 gru 2010, 11:28

to ja zmieniam na zimówki :lol: :)21
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1656
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: Hello Lublin!

Postprzez siatkaz » 29 gru 2010, 15:00

Sylwek bez jaj, kto będzie przodem jechał :)21
Lublin Monterey 3.1 long 1992
siatkaz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 25 wrz 2009, 07:57

Re: Hello Lublin!

Postprzez croochy » 29 gru 2010, 15:06

Wy na AT :)21
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1656
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: Hello Lublin!

Postprzez mielo1983 » 02 sty 2011, 18:08

to jak,kiedy przyjeżdżacie?mi osobiście bardziej pasowałoby 3 króli lub niedziela 9 stycznia,dawajcie znać i umawiamy się na konkrety.ja już trasę obmyślam,jakby co to narty bierzcie ze sobą bo śniegu w okolicy po pasa :D ale spoko w razie W ciągnik u sąsiada będzie w gotowości bojowej :lol:
3.1 D TURBO INTERCOOLER
mielo1983
 
Posty: 38
Dołączył(a): 09 gru 2010, 15:33

Re: Hello Lublin!

Postprzez siatkaz » 02 sty 2011, 18:16

trochę źle policzyłem z tym drugim weekendem bo mnie pasuje 15-16 stycznia. Czy sobota czy niedziela to wsjo rawno.
Lublin Monterey 3.1 long 1992
siatkaz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 25 wrz 2009, 07:57

Re: Hello Lublin!

Postprzez croochy » 02 sty 2011, 19:05

ja 7 mam egzamin, a do końca stycznia musze napisać prace inż wiec troche cięzko z terminem u mnie
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1656
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: Hello Lublin!

Postprzez danti » 02 sty 2011, 19:24

15 zaczynają się ferie, ja jestem dostępny bez problemów w kazdy weekend.
Adrenaline rush!
Honda Shadow VT 1100

Był...
Opel Monterey LTD 3.1TD
http://www.roztocze4x4.pl
Facebook
Avatar użytkownika
danti
 
Posty: 1868
Dołączył(a): 10 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: Zamość

Re: Hello Lublin!

Postprzez mielo1983 » 02 sty 2011, 22:43

15 to i mi bardziej by pasował.Sylwek na pewno dasz rade wyrwać się na jeden dzień.praca nie zając :D
3.1 D TURBO INTERCOOLER
mielo1983
 
Posty: 38
Dołączył(a): 09 gru 2010, 15:33

Re: Hello Lublin!

Postprzez croochy » 02 sty 2011, 23:05

praca inżynierska, w lutym mam obronę :)21
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1656
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: Hello Lublin!

Postprzez artur67 » 02 sty 2011, 23:13

napisałem ładnego posta na przywitanie ale go wcieło. Pozwolicie że zaiże do was czasem jako gość. Mam frotę 2.0 i chętnie poupalam w towarzystwie większych braci. Jak by co daj Sylwek znać.
artur67
 
Posty: 2
Dołączył(a): 02 sty 2011, 22:59
Lokalizacja: Lublin/Mełgiew

Re: Hello Lublin!

Postprzez croochy » 02 sty 2011, 23:24

oho kogo tu przywiało :)21
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1656
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: Hello Lublin!

Postprzez siatkaz » 02 sty 2011, 23:42

No to co chłopy 15.01.2011 Tereszpol się widzimy?
artur67 i croochy pytanko do was. Sledz to chyba z wami się buja (albo wy z nim). Sledz to znajomy (internetowy) z innego forum (wedkarstwo-lublin)?
Lublin Monterey 3.1 long 1992
siatkaz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 25 wrz 2009, 07:57

Re: Hello Lublin!

Postprzez croochy » 03 sty 2011, 00:03

zgadzałoby się :)21

chociaz ja nie wiem gdzie wy te śledzie łowicie na Lubelszczyźnie :)21
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1656
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Woj. lubelskie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość