Zwarcie w układzie kierunków

"Dziadek" / "Kanciak"

Zwarcie w układzie kierunków

Postprzez cejot » 29 lut 2012, 16:13

Witam szanowne grono. Po dłuższym w miarę bezproblemowym używaniu trooperka (91 2.8tdi) okazało się że przepala mi się nagminnie bezpiecznik od kierunkowskazów. Wymieniłem raz i po sprawdzeniu było oki. Znowu mi się przepalił i znowu wymieniłem - tym razem dodatkowo odpaliłem autko. okazało się że na krótko zapaliła mi się kontrolka od grzania świec i po tym znowu padł bezpiecznik. Teraz nawet jak samochód nie pracuje a wsadzę bezpiecznik i użyję kierunkowskazu to od razu mi się przepala (ten bezpiecznik). Rozumiem że zwarcie się robi pod deską rozdzielczą. Może macie jakieś wskazówki lub sugestie jak to szybko zlokalizować i naprawić?. W ogóle z tą elektryką nie najlepiej bo po podłączeniu radia spalił się ten drutowy bezpiecznik z przodu autka a kabel od plusa w kostce tej od radia lekko się nadtopił. Nie wiem czy to też nie miało jakiegoś pośredniego wpływu na tę instalację od kierunków... :?
Pozdrawiam,
"Błogosławieni, którzy nie mają nic do powiedzenia a mimo to milczą"
"Uważaj czego sobie życzysz bo może się to spełnić"
cejot
 
Posty: 28
Dołączył(a): 28 lut 2011, 15:29
Lokalizacja: Nadarzyn

Re: Zwarcie w układzie kierunków

Postprzez gumirek » 29 lut 2012, 23:03

Kiedyś na forum był poruszany podobny problem, którego częstą przyczyną jest wiązka lub gniazdo haka holowniczego, gdzie lubi zbierać się woda zapewniając życiodajne warunki np. dla kijanek. Jest to najlepszy dowód na ekologiczność naszych pojazdów, nie wspominając już o innych procesach biodegradacji, jak np. znikająca rama.
Opel Monterey LTD '95/96 3.2 - 6VD1
Avatar użytkownika
gumirek
 
Posty: 409
Dołączył(a): 29 paź 2008, 17:42
Lokalizacja: Lublin / Biała Podl.


Powrót do Isuzu Trooper I (1983-1991)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron