2.6 a 2.3

"Dziadek" / "Kanciak"

2.6 a 2.3

Postprzez majkus96 » 27 gru 2012, 12:00

Witam Wie Może Ktoś Jakie są Różnice Miedzy Tymi Silnikami Czy Pasuje Wał Korbowy Z 2.3 Do 2.6 ?
"tam gdzie konczy sie asfalt, zaczyna sie droga"
Avatar użytkownika
majkus96
 
Posty: 98
Dołączył(a): 01 sie 2012, 08:31
Lokalizacja: Morąg

Re: 2.6 a 2.3

Postprzez matee » 30 gru 2012, 16:25

Szczerze to czemu rzeźbisz takie cuda nie lepiej już wstawić wał z 2,6 ?
Za odwagę trzeba płacić Strach jest za darmo.
Tel: 506-597-011
Avatar użytkownika
matee
 
Posty: 335
Dołączył(a): 15 kwi 2011, 13:19
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: 2.6 a 2.3

Postprzez majkus96 » 30 gru 2012, 18:12

matee napisał(a):Szczerze to czemu rzeźbisz takie cuda nie lepiej już wstawić wał z 2,6 ?

Nie RzeźBie Tylko Pytam ;) Ponieważ U Mnie W Morągu Na Złomie Stoji Trooper Z Silnikem 2.3 Widać Że Nawet W Niezłym Stanie :D
"tam gdzie konczy sie asfalt, zaczyna sie droga"
Avatar użytkownika
majkus96
 
Posty: 98
Dołączył(a): 01 sie 2012, 08:31
Lokalizacja: Morąg

Re: 2.6 a 2.3

Postprzez matee » 01 sty 2013, 14:23

Hmm 2,3 to słabszy motor nieco chociaż zależy bo było kilka jego wersji ostatnio miał niewiele mniej koni niż 2,6. Częściej jak pewnie wiesz trafiają się silniki 2,6 ponieważ 2,3 to starsza konstrukcja i powinno być także że jeśli wprowadzają coś nowego to ma być lepsze ;)
Za odwagę trzeba płacić Strach jest za darmo.
Tel: 506-597-011
Avatar użytkownika
matee
 
Posty: 335
Dołączył(a): 15 kwi 2011, 13:19
Lokalizacja: Tarnobrzeg


Powrót do Isuzu Trooper I (1983-1991)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron