wojtekkk napisał(a):zdjąć koło,zdemontować sprzęgiełko (tam jest zabezpieczenie) wybić dolny sworzeń, zdjąc piasta z przegubu zewnętrznego. Przy wewnetrznym nie pamietam ale chyba całość powinna wyjść
1) Popuścić nakrętki na kole
2) Podnieść samochód ( I zabezpieczyć
)
3) odkręcić nakrętki koła
4) zdjąć koło
5) odkręcić 6-ść śrub dekielka sprzęgiełka
6) zdjąć dekielek
7) zdjąć zabezpieczenie (pierścień segera) z półosi i podkładkę
8) odkręcić 4-ry śruby sworznia wahacza dolnego
9) unieść (drugim lewarkiem) górny wahacz na tyle by swobodnie odsunąć zwrotnicę tak by przegub półosi (zewnętrzny) wysunąć z piasty koła
10) zdjąć opaskę z osłony przegubu wewnętrznego (tę większą)
11) zsunąć osłonę gumową z przegubu wewnętrznego
12) wyjąć zabezpieczenie przegubu wewnętrznego (taki pierścień "druciany" na wewnętrznym rancie "kielicha" przegubu)
13) wyjąć przegub na zewnątrz.
Montaż w odwrotnej kolejności
ISUZU TROOPER 2,6i + LPG (sekwencja agis) 1989r.
OPEL FRONTERA 2,3 TDI 1994r.