Ta... No przeczytałem wątek, obejrzałem zdjęcia i...., powiem szczerze, że na początku to "Z MOTYKĄ NA SŁOŃCE", ale teraz już wiem, że motykę masz porządną a słońce nie takie straszne jak nam się wydaje Bardzo dobra i solidna robota Szkoda, że nie zważyłeś ramy przed naprawą i po Ale to nie jest ważne, ważne jest, że będzie dłuuuuuugo zdrowa Powodzenia i dokumentuj dalej, bardzo fajna czytelna relacja.
BYŁ: Montek 3.2 V6 1992 JEST Citroen ZX Aura 1.9 TD i zapierdala jak należy
Marcin, miałem kiedyś taki pistolecik i nawet nie wiem ile bym się bawił z taką ramą... Lepiej wychodzi szlifierką z odpowiednią tarczą, a w miejscach trudno dostępnych młotek igłowy Wiem, że po piaskowaniu powierzchnia do malowania jest super ale moim zdaniem nie warto tak głaskać
a głaskac warto skoro robi sie to dla siebie to tym bardziej sie powinno a pozniej przy sprzedazy gwarantuje Ci ze kazdy bedzie zadowolny z tego bo wie na czym by jezdzil:D
O ironio losu, ten tańszy ma wymienne dysze w zestawie ale nie podają zapotrzebowania na powietrze. Za to w tym droższym podają i jest to 500 l/min to dużo, musisz mieć do niego doooobra sprężarkę. W tym tańszym jak założysz mniejszą dyszę, spadnie Ci zapotrzebowanie na powietrze.
BYŁ: Montek 3.2 V6 1992 JEST Citroen ZX Aura 1.9 TD i zapierdala jak należy
Ta... Ja mam trochę inny, u mnie nie ma dysz ceramicznych tylko jest metalowa rurka, którą wkręcając głębiej lub wykręcając, reguluję ilość ścierniwa. Wolno idzie acz skutecznie. Tu masz link do filmu jak piaskuje progi Dantiemu http://www.youtube.com/watch?v=cV4ShPo0Gfc
BYŁ: Montek 3.2 V6 1992 JEST Citroen ZX Aura 1.9 TD i zapierdala jak należy