mariojura napisał(a):Mod.98 6,5X57 napisał(a):w 3,1td tez to mam?
Masz. Taka metalowa rura. Idzie od kolektora wydechowego do ssącego poprzez dwa zawory sterowane podciśnieniem.
Bunny dobrze to opisał:
viewtopic.php?f=4&t=111
mariojura napisał(a):Mod.98 6,5X57 napisał(a):w 3,1td tez to mam?
Masz. Taka metalowa rura. Idzie od kolektora wydechowego do ssącego poprzez dwa zawory sterowane podciśnieniem.
Nahen/thor_ napisał(a):Jakoś nie wierzę w silnik 2.6 z EGR czy bez który jest w staie zejs poniżej 15 litrów LPG w mieszanym...
Atomek napisał(a):Swiebod, po Gliwicach jezdzisz i masz spalanie 14,5 lpg? Panowie, a moze macie dziurawe wtryski i spalacie rownolegle benzynkę?
Nahen/thor_ napisał(a):Brzmi to prawie jak opowieści o jeepach które z silnikami 4.o na LPG palą po 15-17 litrów gazu...
Coż cieszę sie ża tak Wam palą ale nijak nie zmienia to mojego podejścia do takich informacji W latach świetności ten silnik palił 14-15 litrów PALIWA na 100km więć jakoś nie widzę opcji żeby zaczął spalać gazu mniej niż paliwa Zwlaszcza mając około 20 lat
Silvestr napisał(a):Jak czytam posty w tym temacie, to chyba też zabiorę się za to ustrojstwo u siebie - mam podobne objawy z falowaniem obrotów...
Jeśli chodzi o spalanie - to może Asia coś się wypowie?
Mod.98 6,5X57 napisał(a):w 3,1td tez to mam?
Powrót do Isuzu Trooper I (1983-1991)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości