trooper 2.8 tdi

Isuzu Trooper

trooper 2.8 tdi

Postprzez vramzes » 04 lis 2010, 21:23

koledzy nie działaja mi zagary centralne,co mam zrobić??podswietlanie jest ale zegary nie działaja,dajcie znac jak i co
vramzes
 
Posty: 10
Dołączył(a): 25 wrz 2010, 19:47

Re: trooper 2.8 tdi

Postprzez Nahen/thor_ » 04 lis 2010, 22:11

Ale jak nie dzialają? Prędkosciomierz i obrotomierz? kontrolki? wszystko?
Staruszka już nie ma :( 2001 3.0 DTi
Avatar użytkownika
Nahen/thor_
 
Posty: 1485
Dołączył(a): 09 kwi 2009, 00:01
Lokalizacja: Gdańsk

Re: trooper 2.8 tdi zegary

Postprzez vramzes » 07 lis 2010, 16:07

panel środkowy nie działa!świeci ale nie wskazują zegary ani poziomu paliwa ani temp paliwa i oleju :?
vramzes
 
Posty: 10
Dołączył(a): 25 wrz 2010, 19:47

Re: trooper 2.8 tdi

Postprzez Nahen/thor_ » 07 lis 2010, 19:16

Nie dzialają wskaźniki ilosci paliwa, temperatury silnika i cisnienia oleuma.

Na początek jeżeli to wszystko razem to sprawdź dokłądnie po ich demontażu przewody, nie pamiętam jak tam jest w nich z masą ale to też sprawdź. Każdy z nich obsłluguje coś na tyle "innego", że tylko przyczyną moze być cos przy samych zegarach. Wątpię, że nagle pospadały Ci wtyczki z czujnika temperatury, ciśńienia oleju i czujnika połączonego z pływakiem w zbironiku. Chyba, że wszystko padało po kolei przez dłuższy czas.
Staruszka już nie ma :( 2001 3.0 DTi
Avatar użytkownika
Nahen/thor_
 
Posty: 1485
Dołączył(a): 09 kwi 2009, 00:01
Lokalizacja: Gdańsk

Re: trooper 2.8 tdi

Postprzez max667 » 07 lis 2010, 20:34

Prawdopodobnie kabel masowy ;)
Obrazek
ISUZU TROOPER '90 2,8 TDI
Avatar użytkownika
max667
 
Posty: 123
Dołączył(a): 09 lip 2010, 22:18
Lokalizacja: świętokrzyskie

Re: trooper 2.8 tdi

Postprzez daros » 07 lis 2010, 22:48

panowie umnie było coś takiego!!!!!!rozebrałem te wskazniki i stył jest płytka do ,której są przykręcone te wskazniki ,to trzeba rozebrać ,wykrecić te płytke i tam na środku jest taki rdzeń z nawinietym drucikiem jakaś cewkia albo coś takiego :!: :?: !!!! Umnie to ten drucik sie oderwał przylutowałem :idea: i dzała jak nic :lol:
daros
 
Posty: 16
Dołączył(a): 16 lis 2008, 13:31

Re: trooper 2.8 tdi

Postprzez vramzes » 11 lis 2010, 20:58

koledzy dzieki,popatrze co i jk,poszukam masy i tej niby cewki,jak nie poradze to do elektryka!!!gdyby cos dajcie znac bo wole sam przy troopku pogrzebac :P
vramzes
 
Posty: 10
Dołączył(a): 25 wrz 2010, 19:47

Re: trooper 2.8 tdi

Postprzez vramzes » 18 lis 2010, 20:27

panowie nie poradzim,nie wiem co i jak,rozebralem i nie wiem co dalej?eh pojade do elektryka,pytako mam kabel ktory jest pradem prosto aku i wisi sobie tak oo koło radia SZARY Z CZERWONYM PASKIEM??co to??
vramzes
 
Posty: 10
Dołączył(a): 25 wrz 2010, 19:47

Re: trooper 2.8 tdi

Postprzez Nahen/thor_ » 19 lis 2010, 01:25

Przy tych zegarach powinieneś miec "wspólną masę" i od każdego z zegarów przewody do odpowiedniego z czujników, dwa powinny zasuwac pod maskę a ten od "fuela" do głównej wiązki która idzie do tyłu autka. To w zasadzie wszystko. Żadnego zasilania od akumulatora no chyba, ze do podświetlenia ale to tez przez przekażniki/właczniki świateł coby po ich właczeniu świeciła deska.
Staruszka już nie ma :( 2001 3.0 DTi
Avatar użytkownika
Nahen/thor_
 
Posty: 1485
Dołączył(a): 09 kwi 2009, 00:01
Lokalizacja: Gdańsk

Re: trooper 2.8 tdi

Postprzez vramzes » 19 lis 2010, 23:23

panowie to w sumie nie wiem co i jak,zegary swieca,rozebralem je i nie widze tam zadnej cewki,na plytce cosik jest takiego w gumce,taki dzyndzelek,to to??bo tak masa ma byc gdzie?zegary sa na kostce i ta kostka w desce u mnie opakowana jest w pianke wiec masa musi byc na kostce,czujnik paliwa wiem ze dziala bo rama była robiona i bak byl wyjety,nie dziala czujnik rezerwy ale plywak dziala!co do kabla od pradu idzie jak pisalem od aku i spadl pod nogi pasazera,ogolnie mam problem z pradami w troopku bo kupilem od takiego dziaka i malo co tam dziala
vramzes
 
Posty: 10
Dołączył(a): 25 wrz 2010, 19:47

Re: trooper 2.8 tdi

Postprzez Nahen/thor_ » 20 lis 2010, 22:56

Jak masz kosmiczną elektrykę to przemyśl i zamiast szukać postaraj sie pociagnąć swoje okablowanie, bo z tego co piszesz wynika, że nieługo będziesz i tak musiał większośc elektryki robić. Namierz przewody od czujników ciśnienia oleju i temperatury plus ten od pływaka jak sa wątpliwej jakości/kondycji pociagnij nowe swoje jakos z sensem i po sprawie. Roboty nie jest zbyt dużo z wyjątkiem zbiornika, a satysfakcja gwarantowana jak i pewnosć że będzie to to długo działało.

No i mniej znacznie nerwów takie podejście kosztuje ;)
Staruszka już nie ma :( 2001 3.0 DTi
Avatar użytkownika
Nahen/thor_
 
Posty: 1485
Dołączył(a): 09 kwi 2009, 00:01
Lokalizacja: Gdańsk


Powrót do 1983-1991

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości