Problemów kilka...
Napisane: 05 gru 2010, 23:04
witam wszystkich
mam do Was szanowni forumowicze kilka pytań, może ktoś już miał podobny problem:
1) Ściąga mi samochód w prawą stronę, wymieniłem opony na nowe BF Goodrich Winter Slalom i zrobiłem geometrię + wyciągnięcie prawego mocowania wahacza (tego od kierowcy) bo samochód kiedyś miał wypadek i właśnie dostał w to koło co spowodowało cofnięcie się górnego wahacza o 2cm. Na maszynie po robocie wyszło, że wszystko jest jak należy i że teoretycznie wszystko prosto, sprawdzałem na śniegu - samochód nie jedzie bokiem, nie robi 4 śladów - rama nie jest krzywa, więc dlaczego na asfalcie samochód ściąga w prawo? dodam że kierownicy nie da się ustawić prosto, bo nawet jak na przyrządzie wychodzi że jest ok to żeby jechać na wprost to kierownicę trzeba skręcić... Co mnie denerwuje bo nie lubię jak coś nie jest ustawione dobrze
2) Strasznie ciężko przykręcić śruby do mocowania kół, komplet od aluminiowych felg wkręca się lekko, natomiast śruby od felg stalowych idą tak ciężko, że urwałem jedną śrubę... I tu kolejne pytanie:
3) Czy śruby do mocowania koła (te wystające z piasty) da się jakoś wymienić? czy czeka mnie kupno nowej piasty...
4) Mam jeszcze jedną usterkę... Dopóki samochód się nie nagrzeje, nie działa mi prędkościomierz i tu pytanie: gdzie szukać przyczyny? Czy możliwe jest przymarzanie linki gdzieś pod spodem czy to raczej wina zegarów? Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest podłączony w ogóle ta linka... (reduktor, skrzynia) bo niestety nie mam kanału i nie mogę tego sprawdzić
5) No i kolejna, dość wkurzająca usterka z którą się już bujam od dłuższego czasu... Jak przymrozi to nie mogę spuścić ręcznego, tarcze się z tyłu grzeją i śmierdzi, coś musi przymarzać ale... Wymieniłem wszystkie linki na nowe więc teoretycznie powinno być dobrze, poza tym ręczny, mimo że zostały wymienione jak już wspomniałem linki a dodatkowo jeszcze klocki, trzyma bardzo słabo, mimo że przy zaciąganiu czuć spory opór... No zielony jestem i nie wiem o co tu chodzi
Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Karol
mam do Was szanowni forumowicze kilka pytań, może ktoś już miał podobny problem:
1) Ściąga mi samochód w prawą stronę, wymieniłem opony na nowe BF Goodrich Winter Slalom i zrobiłem geometrię + wyciągnięcie prawego mocowania wahacza (tego od kierowcy) bo samochód kiedyś miał wypadek i właśnie dostał w to koło co spowodowało cofnięcie się górnego wahacza o 2cm. Na maszynie po robocie wyszło, że wszystko jest jak należy i że teoretycznie wszystko prosto, sprawdzałem na śniegu - samochód nie jedzie bokiem, nie robi 4 śladów - rama nie jest krzywa, więc dlaczego na asfalcie samochód ściąga w prawo? dodam że kierownicy nie da się ustawić prosto, bo nawet jak na przyrządzie wychodzi że jest ok to żeby jechać na wprost to kierownicę trzeba skręcić... Co mnie denerwuje bo nie lubię jak coś nie jest ustawione dobrze
2) Strasznie ciężko przykręcić śruby do mocowania kół, komplet od aluminiowych felg wkręca się lekko, natomiast śruby od felg stalowych idą tak ciężko, że urwałem jedną śrubę... I tu kolejne pytanie:
3) Czy śruby do mocowania koła (te wystające z piasty) da się jakoś wymienić? czy czeka mnie kupno nowej piasty...
4) Mam jeszcze jedną usterkę... Dopóki samochód się nie nagrzeje, nie działa mi prędkościomierz i tu pytanie: gdzie szukać przyczyny? Czy możliwe jest przymarzanie linki gdzieś pod spodem czy to raczej wina zegarów? Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest podłączony w ogóle ta linka... (reduktor, skrzynia) bo niestety nie mam kanału i nie mogę tego sprawdzić
5) No i kolejna, dość wkurzająca usterka z którą się już bujam od dłuższego czasu... Jak przymrozi to nie mogę spuścić ręcznego, tarcze się z tyłu grzeją i śmierdzi, coś musi przymarzać ale... Wymieniłem wszystkie linki na nowe więc teoretycznie powinno być dobrze, poza tym ręczny, mimo że zostały wymienione jak już wspomniałem linki a dodatkowo jeszcze klocki, trzyma bardzo słabo, mimo że przy zaciąganiu czuć spory opór... No zielony jestem i nie wiem o co tu chodzi
Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Karol