Nahen/thor_ napisał(a):Katalizator sprawdzony? Jest w 100% drożny? Nie rozpadł się przypadkiem i nie pozapychał wydechu?
Na szczęście 2.8 TDI nie posiada tego ekologicznego cudu.
Kolego karol napisałem troche wyżej, że do działania turbiny trzeba jeszcze większą dawkę paliwa. Skoro turbine masz po regeneracji to szukaj gdzie indziej np. w pompie paliwowej ( tak w ogóle to dość drogo ta regeneracja, ja swoją zrobiłem za 2 stówki-cena części bez wirnika. Śmiga już pare miesięcy.). W pompie masz prostą membrane i jeszcze prostszą chociaż troche zakręconą sprężyne. Może tam coś nie tak(Przy wyciąganiu zaznaczyć trzeba położenie membrany bo zakończona jest stożkiem mimośrodowym i obrócenie powoduje zmianę dawki paliwa). Może pomylone masz wężyki podciśnieniowe i jeszcze pare innych rzeczy.
karol napisał(a):jeżeli ktoś ma ten sam problem co ja, to radzę dobrze się zastanowić przed wymianą turbiny.
Sam napisałeś, że sprawdziłeś turbine i jest o.k więc po co ją naprawiałeś. Trzeba było sprawdzić ciśnienie ładowania i miałbyś obraz stanu turbiny.
karol napisał(a):Może ktoś mi powie co może mieć wpływ na małą moc silnika poza turbiną
Dobre pytanie. Może zajechany śilnik.
Oddaj samochód do kogoś kto ma pojęcie o takich silnikach.Chociaż nie wiem czym różni się ten silnik od innych to jednak większość mechaniorów ni chce ich naprawiać.
A jeszcze jedno może zawór upustowy.