2.8 tdi - sterowanie podciśnień
Napisane: 25 maja 2011, 18:34
Witam
Mam trzy pytanka
1. Kiedy mają się załączać i jakie mają zadanie elektrozaworki do których dochodzą podciśnienia pod maską? Bo moje nie reagują na odłączanie i podłączanie kostek elektrycznych, na żadnym nie ma zasilania.
2. Co by było jak bym przewód podciśnieniowy idący od intercoolera do pompy wtryskowej podłączył bezpośrednio pomijając te właśnie zaworki np jak w starych TD volkswagena.
3.Do czego służą mikrowłączniki pod pedałem gazu i na pompie wtryskowej?
Będę wdzięczny za podpowiedź.
Pozdrawiam
Mam trzy pytanka
1. Kiedy mają się załączać i jakie mają zadanie elektrozaworki do których dochodzą podciśnienia pod maską? Bo moje nie reagują na odłączanie i podłączanie kostek elektrycznych, na żadnym nie ma zasilania.
2. Co by było jak bym przewód podciśnieniowy idący od intercoolera do pompy wtryskowej podłączył bezpośrednio pomijając te właśnie zaworki np jak w starych TD volkswagena.
3.Do czego służą mikrowłączniki pod pedałem gazu i na pompie wtryskowej?
Będę wdzięczny za podpowiedź.
Pozdrawiam