Strona 1 z 1

2.8 tdi - sterowanie podciśnień

PostNapisane: 25 maja 2011, 18:34
przez tomkowx
Witam

Mam trzy pytanka
1. Kiedy mają się załączać i jakie mają zadanie elektrozaworki do których dochodzą podciśnienia pod maską? Bo moje nie reagują na odłączanie i podłączanie kostek elektrycznych, na żadnym nie ma zasilania.
2. Co by było jak bym przewód podciśnieniowy idący od intercoolera do pompy wtryskowej podłączył bezpośrednio pomijając te właśnie zaworki np jak w starych TD volkswagena.
3.Do czego służą mikrowłączniki pod pedałem gazu i na pompie wtryskowej?

Będę wdzięczny za podpowiedź.
Pozdrawiam

Re: 2.8 tdi - sterowanie podciśnień

PostNapisane: 26 maja 2011, 08:49
przez mariojura
Gdzieś na forum krąży schemat podciśnień. Poszukaj rozejrzyj się w nim i dojdziesz co do czego i kiedy. Przewód o którym piszesz idzie właśnie bezpośrednio do pompy a przy okazji zasila zaworki.