Strona 1 z 1

3.1 do starej budy...

PostNapisane: 04 sie 2011, 16:34
przez croochy
Wkładał ktoś? 3.1 do starego troopera? Plusy minusy, wady zalety.. czas start :)21

Re: 3.1 do starej budy...

PostNapisane: 04 sie 2011, 17:21
przez matee
Plusy nowszy silnik niż 2,8 = się chociaż nie zawsze mniejszy przebieg problemu większego nie ma

Re: 3.1 do starej budy...

PostNapisane: 04 sie 2011, 18:06
przez maxmil
podłączam sie do tematu , mam 2.8 ale w razie wybuchu chciałbym przełożyć na 3.1

Re: 3.1 do starej budy...

PostNapisane: 15 paź 2011, 19:26
przez Atomek
Ja myślę o wymianie 2,6 na jakiegoś dobrego diesla. Dlaczego akurat 3,1? Może 3,0?
Rozumiem, że skrzynię też bym musiał podmienić. Jakieś inne komplikacje się przewiduje?
Przejrzałem alle i trochę mi mina zrzedła - 3,0 kosztują 4 - 5 tysi, trochę drogo :(

Re: 3.1 do starej budy...

PostNapisane: 15 paź 2011, 22:15
przez Nahen/thor_
Silmik 3.0 sobie daruj nawet jak za darmo miałbyś dostać. ;) Nie widzę szans na walkę z cała elektroniką żeby to to wsadzić do starucha.

Re: 3.1 do starej budy...

PostNapisane: 17 paź 2011, 23:25
przez Atomek
Dowiedziałem się, że 3,1 bez problemu wejdzie do starej budy. Tylko znaleźć dobry motor, to jest problem.

Re: 3.1 do starej budy...

PostNapisane: 01 lis 2011, 11:54
przez mikusien
Witam!
Odgrzeje kotleta i zadam pytanie. Czy silnik 3.1td wejdzie do starego tropka bez wymiany podzespołow, tzn skrzynia biegow, mosty,zawieszenie? Ogolnie to silnik mi wyboch dzisiaj w miescie..... :cry:

Re: 3.1 do starej budy...

PostNapisane: 01 lis 2011, 19:43
przez mikusien
Dodam ze moge kupic silnik 3.1 bez osprzetu i nasuwa sie pytanie: czy tubo bedzie pasowalo od 2.8 itd ?

Re: 3.1 do starej budy...

PostNapisane: 21 lis 2011, 02:02
przez mikusien
Witam!
Odgrzewam temat. Chcialbym sie pochwalic swapem silnika, chodzi o 2.8 na 3.1 do starego troopa (wystko od troopkow). Po kilkunastu dniach spedzonych przy kompie natelefonie, wlozylem silnik do komory.... :) Chodzi ladnie tylko zarowki trza wymienic. Ogolnie przkaladalem caly osprzed silnika. Kolektory, altek, podsatawe filtra oleju, turbo, oryginalne na silniku 3.1 zostaly wtrski wrazz przewodami i pompa wtryskowa. Musialem wymienic rowniez cale lapy silnika z poduchami. Sliniki roznia sie tylko miskami oleju. silnik 3.1 ma ciut wieksza. Podczas wyciagania i wkladania, miski olejowe musialy byc odrecone poniewaz przeszkadzal przedni most. Pozniej postaram sie wlepic kilka fotek warsztatowych. pozdrawiam Mikołaj.