Strona 1 z 1

1988 trooper problem z załaczaniem napedu

PostNapisane: 30 maja 2009, 00:38
przez tomu
Witam. Mam problem z załaczaniem napedu tzn. czasami sie załacza a czasami nie a jak sie juz załaczy to cos strzela mocno w przednich kolach....przypuszczam ze to ato hub choc nie jestem pewny...czy da sie przerobic na manuala?? ile to kosztuje i czy jest to skomplikowane i jak sie bedzie takiego manuala załaczalo...prosze o podpowiedz..pozdrawiam

Re: 1988 trooper problem z załaczaniem napedu

PostNapisane: 30 maja 2009, 12:51
przez MAVV
witam , miałem tak samo strzelało i nie zawsze przekazywał napęd na koło . zmieniłem na manual ( cena 550 za avm ) . mątaz banalny , sprawnosc manuali rewelka , załączanie , wysiadasz z auta przekrącasz z 2x4 na 4x4 , wsiadasz do auta i włączasz 4l lub 4h. Przy przełaczaniu 4x4 na 2x4 po zakończeniu przełączenia dobrze jest cofnąć aby rozłączyć napęd

Re: 1988 trooper problem z załaczaniem napedu

PostNapisane: 31 maja 2009, 16:40
przez tomu
dzieki za podpowiedz...a gdzie mozna kupic takiego manuala?......wracajac do automata czy warto to reperowac? i czy wogole sie da zreperowac?

Re: 1988 trooper problem z załaczaniem napedu

PostNapisane: 31 maja 2009, 17:51
przez Silvestr
Jeśli na szybko to najtaniej znajdziesz na Allegro, jeśli nie ma pośpiechu to można ściągnąć ze Stanów. Chłopaki ostatnio sprowadzali 2 komplety... A jeśli chodzi o automaty to nie ma sensu się nimi brudzić, nawet jeśli coś w nich poprawisz to wierz mi, długo się nimi nie nacieszysz.

Re: 1988 trooper problem z załaczaniem napedu

PostNapisane: 01 cze 2009, 23:58
przez tomu
ok dzieki wielkie. pzdr

Re: 1988 trooper problem z załaczaniem napedu

PostNapisane: 04 cze 2009, 00:12
przez tomu
problem z napedem znikl po załozeniu "manuali"...bardzo prosty montaz i pewnie duza wieksza niezawodnosc choc to wyjdzie w praniu. dziekuje za rady i pozdrawiam............czas na wycieczke w teren