Strona 1 z 3

Lift zawieszenia

PostNapisane: 07 mar 2012, 11:58
przez mikusien
Witam!
Jak w temacie. Chcialbym zrobic lifcik najtanszym kosztem, czyli odwrocic wieszaki resorw i podkrecic drazki skretne. I tu pytanie, czy da sie tak poprostu, czy trza kombinowac? Dodam ze mam starego troopka long. Pozdrawiam

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 07 mar 2012, 13:01
przez goofy
Zrobić najlepiej dłuższe wieszaki na resory , a przód podkręcisz bez problemów tylko najpierw sporo wd 40 :)

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 07 mar 2012, 13:47
przez mikusien
a stare wieszaki nie wystarcza? bo wiesz za wysoko tez nie chce podnosic, poniewaz w dupe dostaja przeguby itd... poprostu podniose tak jak na to pozwola stare wieszaki, czyli pewno nie duzo, ale rozwaze propozycje nowych wieszakow :) Pasuja tez od jakiegos innego auta te wieszaki? samorobki...? wole jakies nowe :)21

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 07 mar 2012, 15:36
przez danti
Z przodu masz drążki skrętne i przeguby, z tyłu masz wieszaki... więc co ma jedno do drugiego?

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 07 mar 2012, 16:25
przez wojtekkk
więc co ma jedno do drugiego
niestety brak wiedzy

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 07 mar 2012, 17:32
przez mikusien
Bujaj sie wojtek. nie chce podnosis za wysoko na wieszakach wzgledem drazkow, one tez maja jakis opor podnoszenia, poprostu nie chce za wysoko tylu podniesc.

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 07 mar 2012, 17:37
przez mikusien
Dobra juz wiem ze musze zrobic nowe wieszaki lub dac od jakiegos innego auta-jakiego?

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 07 mar 2012, 22:17
przez wojtekkk
sam sie bujaj :)21
wieszaki najlepiej dorobic a ze wydłużone to dobrze by wspornik w srodku sobie zapodać (o takie coś H). Wieszak zrób dłuższy nie wiecej jak 6cm- jak zrobisz wiecej to Ci bedzie za mocno prostowało tylna część resoru-przy tych 6 auto ci urosnie 4-5cm (wieszak nie jest w lini prostej), Amorki wystarczą standardowe bo ten lift to bedzie raczej powrót do fabrycznej wysokosci po przez wieszaki nizeli faktycznie lift.

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 07 mar 2012, 22:25
przez mikusien
Ok juz wiem. Ale przy 6cm wieszaka nie bede naginal kątów wału? Za duzy skok to tez nie bardzo....

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 07 mar 2012, 22:31
przez Hezuz
ja tam oddałem resory do resorowca co by je przeklepał tak o 10 cm i tak zaraz sie ułoza , efekt widać na foto , ale jak chcesz kombinowac z wieszakami to napewno taniej.

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 07 mar 2012, 22:35
przez mikusien
hardkorowo nie ujezdzam :) to nie musi byc wypas... ;)

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 08 mar 2012, 06:42
przez wojtekkk
mikusien napisał(a):Ok juz wiem. Ale przy 6cm wieszaka nie bede naginal kątów wału? Za duzy skok to tez nie bardzo....

nie bo jak ci napisałem najpewniej wrócisz co najwyzej do orginalnej wysokości-bo nie sadze by w wiekowym aucie resory jeszcze trzymały swoja wysokośc

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 08 mar 2012, 13:14
przez mikusien
i tu sie mylisz...:) wlasnie jest wysoko, ale to za malo. obejzyj fotki. https://picasaweb.google.com/1173841673 ... ber272011#

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 08 mar 2012, 18:10
przez skiczu
Zrobiłem wieszaki ok 18 cm. Auto poszło do góry zaledwie o jakieś 4 cm... najszybsza i najprostsza metoda...

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 08 mar 2012, 19:16
przez mikusien
zrobie wieszaki 18cm i podniose na drazkach, nie bedzie to kolidowalo z polosiami? nie za wysoko? Sory ze czesto zadaje pytania, ale to moj jedyny samochod i nie chce go popsuc do reszty :)21

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 08 mar 2012, 19:44
przez skiczu
Kto pyta nie błądzi. Nic nie będzie kolidować...

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 08 mar 2012, 20:29
przez kristo_mefisto
Resor zawsze dobrze przy okazji wyklepać... Ja też miałem młotkowane resory, ale żeby zaraz nie siadły dołożyłem jeszcze jedno pióro. Na początku było twardo, ale jak się już ułożyły to jest spoko... i nie siadają... No i przy okazji wszystkie tuleje wymieniłem na polibusze. ;)

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 08 mar 2012, 20:33
przez mikusien
Sek w tym, ze nie mam kasy na przebudowe troopka... :roll: Chce to zrobic miare dobrze i w miare tanio :) ,a resory i tak za szybko mi nie wyprostuja sie , poniewaz malo jezdze :) jak i w terenie tak na czornym .... :lol:

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 08 mar 2012, 20:41
przez wojtekkk
mikusien napisał(a):i tu sie mylisz...:) wlasnie jest wysoko, ale to za malo. obejzyj fotki. https://picasaweb.google.com/1173841673 ... ber272011#

oj cos mi się wydaje że co bym Ci nie napisał to i tak nie posłuchasz-no ale to Twój problem
trmat resorów troche przerabiałem-miałem takie cos 9 lat we frotce-wieszak ci podniesie ale niestety nie poprawi pracy, klepanie owszem ale niestety nie jest to długoterminowa lokata-fachowiec pare złoty weżmie, ale mozesz sam tylko troche zabawy z tym. jest jeszcze opcja nowych+5- obecnie mozna je dostac za przyzwoite pieniadze a kiedys to 1500 wołali z nówke


http://allegro.pl/hd-5cm-resory-ironman-isuzu-trooper-opel-frontera-i2166080644.html
w/g mnie jest to najlepsza opcja-podniesie, jak załadujesz swój autobusik to nie usiadzie a na trawersach bedzie zajebiście trzymać-mysle ze pieniadze nie wielkie a robota jedna na wiele lat
i wtedy bedzie wysoko
no ale skoro nie jeździsz za wiele to po co wogle?

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 08 mar 2012, 21:02
przez mikusien
Dlatego chce podnies, poniewaz poprostu chce i tyle. Chcialbym chociaz ''w miare'' przygotowac auto do terenu. Po drugie to dodaje troszeczku samaczku :lol:

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 09 mar 2012, 00:14
przez skiczu
Ja się szykuję na coś takiego http://allegro.pl/resor-tylny-tyl-zuk-n ... 73304.html
Mierzyłem w swoim i najbardziej (prawie idealnie) pasującymi są właśnie Żukowe. Ale planuję kupić tzw. wzmocnione tj. posiadające drugie pióro zawinięte na mocowanie... Jak założę dam znać czy nie jeździ jak taczka :)...

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 09 mar 2012, 03:22
przez mikusien
Jezeli masz stara bude w troopku to daj znac jak zamontujesz tego zuka :) duzo podejdzie do gory po zamontowaniu tego resora? bo to jest dobra opcja. po co kombinowac cos jak juz mamy gotowe :lol:

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 09 mar 2012, 06:39
przez wojtekkk
duzo, pasowac będzie bez problemowo, jedynie tuleje musisz zapodac inne bo jak dobrze pamietam to fi otworów jest inne- temat przerabiany kiedys przy frotkach a to ten sam rozmiar resorów

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 01 kwi 2012, 12:20
przez mikusien
Tak sobie pomyslalem ze po co wymieniac i tak dobre resory na nowe... Mozna przecie zalozyc resory na mosty i juz... chyba ze sie myle i trzeba przerabiac...

Re: Lift zawieszenia

PostNapisane: 01 kwi 2012, 18:49
przez skiczu
Zamówiłem sobie żukowe resory. Będą na dniach. Sprawę co z tego wyjdzie :-D.