dominik502 napisał(a):Z tym przechowywaniem pionowo, to trochę bajki. Ja co prawda układam je pionowo, ale tego jak są ułożone w hurtowni, jak są transportowane od producenta nie jestem w stanie sprawdzić. Sprzedaję sporo wiskoz do różnych aut i reklamacji mam mniej niż 1%. Co prawda jeśli już trafi się wadliwa wiskoza, to usterka jest od razu po montażu.
skiczu napisał(a):Zastanawia mnie dlaczego producenci nie robią ich na stałe
Nahen/thor_ napisał(a):Termostat raczej steruje przepływem płynu w układzie chłodzenia a nie pracą silnika W ekstremalnych mrozach mając na stałe wentylator może się okazac że silnik nie rozgrzeje się do nominalnej temperatury. W VW T4 przerabiałem taką jazdę kilka lat temu że przy -15 stopniach w czasie jazdy z prędkościami do 70-80 km/h silnik był niedogrzany i przez to ogrzewanie tez nie potrafiło nagrzac wnętrza wózka. Trzeba było albo stać i trzymac noge na około 2,5-3 tysiach obrotów albo zasuwać powyżej 90 km/h żeby było ciepło...
Powrót do Isuzu Trooper I (1983-1991)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości