Jacek napisał(a):Ciekawią mnie wyniki spalania po wymontowaniu EGR. Czy macie może już jakieś spostrzeżenia?
Osa-Iko napisał(a):Lambda jest jednym z elementów zapłonu zatem nie można się jej pozbyć.Co do ERG to ja go już nie posiadam i cieszy mnie to bo pali mi ponad 2 litry gazu mniej a i w kolektorze ssącym nie ma już syfku.Demontaż jest b.prosty i sam sobie z nim poradzisz.Wykręcasz rurki z głowicy a w ich miejsce dajesz śruby (ja wstawiłem świece 14,te z mniejszym gwintem(dla śmiechu nałożyłem kable i świruję że mam 8-cylindrowca.Kupa ludzi się nabiera). Poniżej lambdy z drugiej strony jest rurka przechodząca za głowicą do dolnej części kolektora-wywalasz to a otwory również zaślepiasz (pasują korki spustowe oleju ze skrzyń biegów.Przewód podciśnieniowy przechodzący do rozdzielacza (jego nie demontowałem) przy pompie- skróć i zaślep przy kolektorze.Pompę możesz zostawić lub nie-wedle woli ,tylko zdejmij pasek. Proste? Powodzenia Przy okazji polecam" forum4X4 " jest tam full informacji i ludzi którzy znają troopki (i nie tylko) od podszewki.Zawsze pomagają.
Mod.98 6,5X57 napisał(a):w 3,1td tez to mam?
Mod.98 6,5X57 napisał(a):w 3,1td tez to mam?
Powrót do Isuzu Trooper I (1983-1991)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości