Strona 1 z 1

trooper, rozdzielenie budy od ramy

PostNapisane: 06 gru 2009, 08:41
przez szluwa
Witam wszystkich i pozdrawiam. Przyszedł czas na terenówkę i kupiłem sobie trooperka 2,8 Tdi z 1990 roku stan ogólny ... hm nie wiem jak określić :o duże wyzwanie, wymaga poprawienia wszystkiego, chciałbym zdjąć budę z ramy i mam pytanie jak się do tego zabrać, czy instalacja elektryczna posiada jakieś wtyczki na przejściu przewodów pomiędzy ramą a budą , jak ciężka może być karoseria, gdzie jest dobry sklep z częściami w okolicy Wrocławia. Mam warsztat dobrze wyposażony miejsca dużo brak jakiegoś dźwigu ale coś zmontuję. Jednym słowem autko już mi się podoba ale wymaga dużo pieszczot,pracy i części. Z góry dziękuję za poradę.
ps. czy gdzieś można dostać książkę do tego modelu, po polsku

Re: trooper, rozdzielenie budy od ramy

PostNapisane: 06 gru 2009, 12:33
przez Nahen/thor_
Po polsku nic nie odstaniesz z dokumentacji, Z instalacja jest jak w każdym dwudziestoletnim samochodzie... możesz mieć szczęście i wszystko porozłączasz na "wtyczkach" a możesz nie mieć szczęścia i będziesz ciął itp. Z części allegro przede wszystkim ("duże części"), mniejsze wszystkie sklpey "od japończyków". Poza tym masz "serwis" we Wrocku no i np podany gdzieś tu na forum link do sklepu w UK.

Re: trooper, rozdzielenie budy od ramy

PostNapisane: 08 gru 2009, 22:54
przez szluwa
Dzięki za wskazówkę :( , szkoda że nie ma nic po polsku, żadnej instrukcji, opisu. Będę musiał wszystko rozgryźć na piechotę , oczywiście z waszą pomocą.Co do rozkręcania karoserii to zacznę chyba na wiosnę. kończę temat