Trooper ciągnie przyczepę
Napisane: 09 gru 2009, 10:54
Jak sprawują się wasze Troopery ciągnąc przyczepę?
U mnie jest tak:
Troopek bez przyczepy - V-max 150km/h ( z górki ), 140km/h po płaskim
Troopek ciągnie pustą lawetę ( waga 400kg) - praktycznie nie czuć, że coś mam na garbie.
Troopek ciągnie kemping o wadze 1050kg - po kilku kilometrach napędzania pojedzie 100km/h. Redukcja na 4-kę konieczna jest praktycznie przy każdym ( nawet niewielkim) wzniesieniu.
Troopek ciągnie załadowaną lawetę o łącznej wadze ok. 1500kg - Troopek nie ma siły i praktycznie cały odcinek ( około 40km) musiałem jechać na 4-ce
Nie wiem, czy to jest norma dla tych samochodów, czy może mój jest taki. Czy może to być wina źle wyregulowanej instalacji LPG ( na benzynie wyniki są trochę lepsze)? Czy wymontowanie EGR wpłynie na poprawę zdolności holowniczych Troopka?
Dodam, że kemping ciągnąłem na oponach 215R15, a załadowaną lawetę na 31"
Proszę o Wasze opinie.
U mnie jest tak:
Troopek bez przyczepy - V-max 150km/h ( z górki ), 140km/h po płaskim
Troopek ciągnie pustą lawetę ( waga 400kg) - praktycznie nie czuć, że coś mam na garbie.
Troopek ciągnie kemping o wadze 1050kg - po kilku kilometrach napędzania pojedzie 100km/h. Redukcja na 4-kę konieczna jest praktycznie przy każdym ( nawet niewielkim) wzniesieniu.
Troopek ciągnie załadowaną lawetę o łącznej wadze ok. 1500kg - Troopek nie ma siły i praktycznie cały odcinek ( około 40km) musiałem jechać na 4-ce
Nie wiem, czy to jest norma dla tych samochodów, czy może mój jest taki. Czy może to być wina źle wyregulowanej instalacji LPG ( na benzynie wyniki są trochę lepsze)? Czy wymontowanie EGR wpłynie na poprawę zdolności holowniczych Troopka?
Dodam, że kemping ciągnąłem na oponach 215R15, a załadowaną lawetę na 31"
Proszę o Wasze opinie.