Silnik 2.6i nie pali na benzynie

Isuzu Trooper

Silnik 2.6i nie pali na benzynie

Postprzez habanero » 16 wrz 2014, 19:49

Witam wszystkich forumowiczów.

Mam Trooper ostatnio nie często używany, ale postanowiłem się trochę nauczyć co w nim piszczy i dlaczego - takie hobby, skarbonka może z tego wyjdzie.
Jestem amatorem więc w zakresie terminów fachowych proszę o wyrozumiałość.

Na początek mam problem, bo Trooper rzucił palenie na benzynie, w zasadzie to od dawna jeździ tylko na gazie.
Zasilanie gazem jest do kolektora dolotowego powietrza więc robi się inny obieg dla gazu i inny dla benzyny.
Dziś postanowiłem sprawdzić co sam dam radę przeglądnąć - do odpiętych końcówek przy silniku podpiąłem zasilanie benzyną z pompą na krótko (przy okazji test pompy był bo to pierwsze podejrzenie). Kolektor zalany, zawór regulacji ciśnienia zadziałał i oddał nadwyżki paliwa. Taka operacja jednak nic nie dała, dalej na benzynie nawet nie burknie.
Nie bardzo wiem co dalej sprawdzać i jak.
Po głowie chodżą mi wtryskiwacze (kiedyś w innym wozie z gazem były kłopoty z jazdą na benzynie właśnie przez wtryskiwacze), czy może jakieś przewody, sterowanie czy jeszcze coś innego.

Proszę o rady.
habanero

Re: Silnik 2.6i nie pali na benzynie

Postprzez Ralfi 4 » 16 wrz 2014, 20:01

mam ten sam problem w swoim , i choć na ta chwile jestem na etapie blacharki to mechanika będzie krokiem kolejnym własnie w kwestii jazdy na paliwie. Podłączam się z pytaniem chętnie poczytam jakieś sugestie i zweryfikuje je na nie żywym organizmie.
Lepsze stare bez bajerów, niż te nowe dla frajerów.
Ralfi 4

Postprzez habanero » 17 wrz 2014, 12:27

Sprawdziłem dzisiaj jeszcze kody z komputera. Pokazuje tylko 12.
habanero

Postprzez akademia » 08 paź 2014, 01:09

A pompę paliwa sprawdziłeś??
ISUZU TROOPER 2,6i + LPG (sekwencja agis) 1989r.
OPEL FRONTERA 2,3 TDI 1994r.
akademia

Postprzez bongy » 08 paź 2014, 09:27

habanero napisał(a):Witam wszystkich forumowiczów.