Strona 1 z 1

snorkel, odpowietrzenie mostów

PostNapisane: 24 wrz 2014, 21:09
przez Ralfi 4
jak myslicie jest sens zakładac w starym troopku 90r 2,6 benzyna/gaz snorkel i wyciagać odpowietrzenie mostów? jak w nim jest z resztą np elektronika? duzych zmian trzeba dokonac, i czy jest konieczność podnoszenia wszystkiego pod maską czy tez jest to wystarczająco wysoko (pisze tu o elektronice,elektryce i innych elementach których zalanie spowoduje klopociki).
Czy w benzynie zda to egzamin?

Re: snorkel, odpowietrzenie mostów

PostNapisane: 25 wrz 2014, 08:52
przez pocieszny
snorkel zawsze warto, czasem pycisz po polnej drodze widzisz kałuża a tu się okazuje wykopany rów na 1,5 metra, silnik do wyrzucenia, a tak to najwyżej zgaśnie bo elektryke zaleje :)21
odpowietrzenie mostów to samo, wpadasz w wodę, schładzasz most zaciąga breje do środka, oleum do wymiany bo się kawa robi, oczywiście jak nie jeździsz w ogóle w terenie to sensu brak :)21

Re: snorkel, odpowietrzenie mostów

PostNapisane: 26 wrz 2014, 20:30
przez Ralfi 4
dzięki za podpowiedz, raczkuje w tym temacie a słyszałem gdzies że snorkel tylko do disela bo benzyna i tak sie zdusi.. wiesz może jakie elementy powinienem jeszcze podniesc do góry zeby sobie dac jednak wieksze szanse na wyjechanie z tej 1,5m kałuży. (gdzie wyprowadzacie odpowietrzenie mostów)?

Re: snorkel, odpowietrzenie mostów

PostNapisane: 26 wrz 2014, 21:52
przez Ralfi 4
a i jeszcze , od czego będzie pasował snorkel? od starego pajero??

Re: snorkel, odpowietrzenie mostów

PostNapisane: 27 wrz 2014, 11:57
przez pocieszny
do starego to chyba zostaje tylko zrobienie ładnego z nierdzewki :)2